|

بررسی شیبا اینو و سه آلت کوین دیگر!!

بررسی آینده شیبا اینو؛ چگونه با شیبا اینو در بازار رمز ارزها رفتار کنیم؟

SHIBAINU

آیا شیبا اینو از آینده خوبی برخوردار خواهد بود؟چه چیزی در انتظار او می باشد؟ شیبا را بفروشیم یا نگه داریم؟

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز-تحلیلگران در در تلاش هستند تا  مسیر احتمالی پیش روی شیبا، تورچین و سه آلت‌کوین را ترسیم کنند،مایکل ون دو پاپ، یکی از تحلیلگران ارز دیجیتال، بر این باور است که شیبا الان بین سطوح اصلی قرار دارد.گردش‌های حمایت و مقاومت در شیبا اینو بسیار چشمگیر بوده و بیانگراین است که اگر شیبا را  را به صورت روزانه و یا حتی ساعتی معامله کنید، به سودهای بزرگی دست خواهید یافت.

طبق اظهارات این تحلیلگر، شیبااینو توانایی این را دارد که سطوح مقاومت را در ۰.۰۰۰۰۶۲ دلار کاهش دهد تا بتواند دوباره حرکت صعودی خود را به دست آورد یا برای یک جهش احتمالی، در منطقه حمایت و مقاومت ۰.۰۰۰۰۴۳ دلار ثابت نگه دارد.مرحله مقاومت بعدی تبادل غیرمتمرکز تورچین است. به گفته این استراتژیست ارز دیجیتال، باید منتظر دو ستاپ احتمالی برای تورچین در برابر بیت‌کوین بود.

یکی دیگر از کوین‌های موجود در فهرست معامله‌گران، بلاک‌چین زیلیکا است. این تحلیلگر می‌گوید که انتظار دارد زیلیکا به تثبیت در برابر بیت‌کوین (ZIL/BTC) ادامه دهد و قبل از کاهش مقاومت فوری به هدف بالای ۰.۱۷ دلار دست یابد،کوین بعدی در رادار تحلیلگر توکن Reserve Rights است؛ این ارز دیجیتال یک استیبل کوین با پشتوانه دارایی معروف به Reserve Token است.

.تحلیلگر ون دی پاپ بر این باور است که توکن Reserve Rights در برابر بیت‌کوین بیش از ۷۲ درصد در برابر افزایش داشته و به سمت هدف خود یعنی قیمت ۰.۰۷ دلار حرکت خواهدکرد.آخرین کوین دنت است که به گفته این استراتژیست، آماده است تا از یک منطقه مقاومت بسیار مهم عبور کند و به سطوح بالاتر دست یابد.

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها