|

تبلیغ چند میلیونی سرنا امینی با پوشیدن کت و شلوار زنانه! + عکس

عکس منتشر شده از سرنا امینی با کت و شلوار لاکچری

لینک کوتاه کپی شد

سرنا امینی دختر با استعداد ایرانی است. سرنا امینی متولد بیست و هشتم دی ماه سال ۱۳۷۲ میباشد. سرنا امینی در حال حاضر 4.513.718 فالوور دارد و جزء واینر های پر طرفدار اینستاگرام است.

serna_amini_1627663571_2

بیوگرافی سرنا امینی

سرنا امینی دختر با استعداد ایرانی متولد بیست و هشتم دی ماه سال ۱۳۷۲ میباشد و اصالتاً مشهدی میباشد

سرنا امینی فعالیت خود در فضای مجازی را مدت زیادی نیست که آغاز کرده است او در ابتدا با انتشار ویدیوهای طنز و دابسمش در صفحه شخصی خود مورد استقبال قرار گرفت او کلیپ های زیادی دارد و در کلیپ های خود به بررسی مسائل و مشکلات جامعه اما به سبک طنز می می‌پردازد

ایشان یکی از استعدادهای بازیگری بوده که به صورت آزاد و در شبکه های اجتماعی اقدام به ساخت کلیپ های طنز میکند و از این طریق توانسته مورد توجه کاربران قرار بگیرد و در حال حاصر پیج های اینستاگرام و یوتیوب او دنبال کننده های زیادی را به دست اورده است.

serna_amini_1627663571_1

کلیپ های خنده دار و کمدی

بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند که او استعدادش در ساخت فیلم های کمدی بیشتر از برخی از کارگردان های حرفه ای سینما است.

کلیپ های ساخت او در گوگل به ترند تبدیل میشود که نشان دهنده علاقمند بودن بسیاری از مردم به کلیپ های او است.

هرچند که درباره بیوگرافی و زندگی شخصی خود اطلاعاتی را تا به حال منتشر نکرده است اما با توجه به ساخت کلیپ هایش گمان میرود که او در رشته بازیگری و یا فیلمسازی تحصیل کرده است این دختر جوان با استفاده کلیپ هایش توانسته به کسب درامد هم بپردازد و با استفاده از تبلیغات درون کلیپ هایش مبالغی را نیز برای امرار معاش دریافت کند.

serna_amini_1610905324_3

کلیپ هایی که این دختر میسازد بیشتر به مشکلات جامعه و همچنین مشکلات و دغدغه های روزمره مردم مربوط است و به همین دلیل است که خیلی زود مورد استقبال قرار گرفته است.

اگر شما درباره بیوگرافی و زندگینامه سرنا امینی اطلاعاتی دارید میتوانید در قسمت دیدگاه های پایین همین صفحه برای ما ارسال کنید تا به جامع شدن بیوگرافی ایشان در این صفحه کمک کرده باشید.

enter|شایا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ارزو ارسالی در

    سرنا امینی متولد سال۱۳۷۲می باشد ‌رشته‌ی او عکاسی دیجیتال می باشد متحل می با شد ویک بستر بچه به نام فرهان دارد ویک خواهر به نام سلین امینی دارد کهمیکاپ آرتیست است و کند سال از سرنا بزرگ تر است سرنا در مساحبه ای گفت من آن قدر که توکلیپ ها شاد نشون میدم نیستم بلکه بیشتر تو فاز غم وغصم

  • مهنازتاجیک ارسالی در

    اخبارتون خیلی به روزهاست خیلی اخبارداغی داریدخصوصاخبرهادرموردسلبریتیها،

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی