|

با راز خوش استیلی آقای سوپر استارشنا شوید

دلیل جذابیت و زبان بدن گلزار لو رفت!

mohammadreza golzar shayanews

وقتی صحبت از بررسی استایل هنرمندان می‌شود، محمدرضا گلزار جزو چهره‌هایی است که نمی‌توان او را نادیده گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

محمدرضا گلزار از سلبریتی های پر طرفدار و سوپراستار سینمای ایران است. گلزار در هر مکان عمومی که حضور داشته باشد، آن فضا غلغله از جمعیت و هوادارانش می شود که البته به جز بازی خوب این هنرمند تیپ و استایل وی در این امر بسیار تاثیر گزار است. خیلی از کارشناسان این حوزه معتقدند محمدرضا گلزار به‌ خوبی می‌داند در هر مراسمی چه لباسی انتخاب کند.

به گزارش «شایانیوز»، ساناز حسینی، کارشناس استایل و پویا ودایع کارشناس زبان بدن و رفتارهای غیر کلامی ما را با استایل این بازیگر محبوب سینما بیشترآشنا می‌کنند.

محمد رضا گلزار اعتماد به‌ نفس بالایی دارد

حرکات بدن و فرم ایستادن  محمدرضا گلزار  شخصیت متفاوتی برایش به وجود آورده است. او به‌عنوان یک بازیگر زبان بدن موفقی دارد. نوع پوشش و گرفتن ژست‌های مناسب نشان می‌دهد به‌خوبی زاویه دوربین را می‌شناسد و شکل مناسب نشستن و ایستادن به‌عنوان چهره‌ای محبوب را به‌خوبی می‌داند. او گام‌های باصلابتی برمی‌دارد و زبان بدنش اعتمادبه‌نفس بالایی را القا می‌کند.

محمدرضا گلزار

تاثیر غیرقابل‌انکار چشم‌های محمدرضا گلزار

گلزار، از دست‌ها به‌صورت خطی استفاده می‌کند؛ یعنی دست‌ها را به صورت خطی بالا و پایین می‌برد و از حرکات دوار کمتر استفاده می‌کند. بازی‌اش بیشتر با حس صورتش به مخاطب منتقل می‌شود و شاید به این دلیل که می‌داند رنگ چشمانش تاثیر زیادی بر مخاطب دارد، بیشتر از صورتش استفاده می‌کند.

محمد رضا گلزار صاف نمی‌ایستد...

نحوه ایستادن گلزار معمولا اریب و متمایل به یک سمت است. کم پیش می‌آید کاملا صاف بایستد. اما چرا اریب می‌ایستد؟ زیرا این نحوه ایستادن تصاویر بهتری هنگام عکاسی یا فیلم‌برداری برای او خلق می‌کند. درضمن حالت چهره و مدل مویش هم بهتر دیده می‌شود. درواقع، افرادی که صلابت و اعتمادبه‌نفس دارند، این‌گونه می‌ایستند. زبان بدن این بازیگر نشان‌ می‌دهد که او هوش بالایی دارد.

محمدرضا گلزار

همیشه بهتر از قبل...

به نظر می‌رسد این مرد باصلابت یک کودک درون زنده داشته باشد که در زندگی شخصی‌اش بسیار تاثیرگذار است. گلزار احتمالا جزو افرادی است که شخصیت دوگانه‌ای در محیط کار و منزل دارد؛ یعنی در محل کار یک فرد محکم و باصلابت، اما در زندگی شخصی خود بسیار آرام است و چهارچوب‌های خاص خودش را دارد. او بازیگر و موزیسین است و به نظر می‌رسد در هر دو نقش خوب ظاهر می‌شود.

پیشرفت گلزار در سال‌های اخیر...

زبان بدن گلزار در نخستین فیلم‌هایش، ضعیف است، اما رفته‌رفته و در سال‌های اخیر، به بازیگری با زبان بدن مناسب تبدیل می‌شود. در فیلم‌های اخیر مثل «خشکسالی و دروغ» بداهه بازی‌کردن و پخته‌شدن او را به‌خوبی می‌بینیم.

لباس، پرچم هنرمند است

در دنیای امروز، ظاهر هنرمند با کاری که انجام می‌دهد، برابری می‌کند. یک هنرمند مقابل مخاطبانش مسئول است به‌خصوص در مراسم مختلفی که حضور می‌یابد. لباس بازیگر مثل پرچمی است که با خودش حمل می‌کند.

محمدرضا گلزار

گلزار خوش‌سلیقه است...

او بسیار خوش‌استایل است و با دقت نظر لباس می‌پوشد. طبق گفته خودش، از سال 2008 انتخاب لباس‌هایش توسط یک استایلیست حرفه‌ای صورت می‌گیرد. البته سلیقه خودش هم خوب بوده و این مسئله برای استایلیستش نکته مثبتی است تا بتواند سبک خوب و متفاوتی برایش خلق کند.

نکته‌های طلایی استایل محمد رضا گلزار

چرا می‌گویند لباس شخصیت می‌آورد؟ چون پوشیدن یک لباس واحد بر تن دو نفر، دو هویت مختلف را القا می‌کند، به‌خصوص برای هنرمندی مثل گلزار که لباس‌هایش را باید با دقت بیشتری انتخاب کند. او چند نکته را همیشه رعایت می‌کند: تناسب لباس با اندام گلزار بی‌نقص است. رنگ مو، پوست، چشم و برش‌های لباس این هنرمند کم‌نظیر است.

محمدرضا گلزار

هویت صورت محمد رضا گلزار

او به تغذیه و ورزش اهمیت می‌دهد. مدل موی ساده، مردانه و بسیار مناسب، کاملا با فرم صورتش متناسب است. ته‌ریش به‌نوعی هویت صورتش شده! ته‌ریش صورتش را پرتر نشان می‌دهد و به جذابیتش می‌افزاید.

همه‌چیز حساب‌شده است

محمدرضا گلزار را با چند تیپ مختلف دیده‌ایم. نکته مهم اینکه او در تیپ‌های رسمی، نیمه‌رسمی و اسپرت خوب دیده می‌شود و به‌خوبی می‌داند در موقعیت‌های مختلف چه انتخابی داشته باشد. گلزار قطعا برای نوع پوشش خود برنامه‌ریزی دارد و همین امر باعث شده تا خوش‌پوش به نظر برسد، ضمن اینکه او برای استایلش سبکی خاص دارد.

محمدرضا گلزار

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها