|

(عکس) مهناز افشار از "شیک پوشی" در وطن تا "گونی پوشی" در غربت!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار که این روز ها دور از وطن در ترکیه به سر می برد با انتشار عکسی از خود متنی تامل برانگیز از ایران نوشت.

لینک کوتاه کپی شد

مهناز افشار وقتی که در ایران فعالیت داشت از سوپراستار های ایرانی محسوب می شد و با اینکه در پوشش محدود بود اما شیک پوش و خوش استایل بود؛ افشار ولی پس از مهاجرتش با اینکه در آن ور آب ها محدودیتی در حجاب نداشت اما رفته رفته از استایل و تیپ های شیکش درآمد و دیگر او را با لباس هایی نه چندان زیبا می بینیم و شاید دیگر آن سلبریتی محبوب و به نام نباشد. افشار پس از مهاجرت طرفدارانش کم شد و با شرکت در گات تلنت به عنوان داور و انتشار عکس هایی از خود باعث شد تا وارد حاشیه شود و حرف های زیادی هم پشت سرش گفته می شد.

به گزارش «شایانیوز» مهناز افشار که این روز ها دور از وطن در ترکیه به سر می برد، دلتنگ ایران شده و گاهی حرف های دلش را می نویسد و به اشتراک می گذارد. در ادامه پست جدیدی که افشار منتشر کرده را مشاهده می کنید.

mahnaz_afshar_1627294449

افشار در کپشن پستش نوشت:

شهر من

من به تو می‌اندیشم نه به تنهایی خویش

از پس شیشه تو را می بینم که گرفتی مرا در بر خویش

من وضو با نفس خیال تو میگیرم و تو را می‌خوانم

و به شوق فردا که تو را خواهم دید چشم به راه می‌مانم

تن من پاره‌ای از آن تن توست

و قشنگترین شبای پر ستاره شب توست

حاشیه های زندگی خصوصی؛ از ازدواج با یاسین رامین تا طلاق

مهناز افشار مانند همه هنرمندان ایرانی که در ایران زندگی می کنند، علاوه بر زندگی کاری و هنری زندگی خصوصی نیز داشت که به نظر می رسد تا قبل از ازدواج با یاسین رامین پسر محمدعلی رامین معاون وزیر ارشاد دولت دهم، زندگی خصوصی اش فاقد حاشیه بود. هرچند گهگاهی برخی از نشریات زرد، وقت و بی وقت خبر ازدواج او را با محمدرضا گلزار منتشر می کردند اما می توان او را سلبریتی بی حاشیه نامید.

مهناز افشار و یاسین رامین
مهناز افشار و یاسین رامین

ازدواج او با یاسین رامین از فاصله سنی او یعنی بزرگتر بودنش از همسر تا مهریه عجیب و غریبی که سبب اظهار نظر ،مرضیه برومند کارگردان سینما و تلویزیون هم شد:«متأسفم بودجه تئاتر مملکت، نصف پشت قباله فلان خانم بازیگر است که زن یک مرد سیاسی شده است! تا امید اهالی تئاتر ته نکشیده است، فکری کنید! این چه بودجه‌ای است برای تئاتر مملکت؟! باید خجالت […] مدت ها ادامه داشت که او و همسرش سکوت را بر پاسخ دادن ترجیح می دادند اما در نهایت  این حواشی صدای او و همسرش را در آودر و هر دو را مجبور به واکنش کرد. مهناز افشار و یاسین رامین در دو گفت گوی جداگانه به همه این حواشی پاسخ دادند.

مهناز افشار و یاسین رامین
مهناز افشار و یاسین رامین

 مهناز افشار در گفت و گو با برنامه سی و پنج درباره همه چیز توضیح داد. از سن همسرش تا پرونده قضایی و اقتصادی او. یاسین رامین نیز در گفت گو با سینما ژورنال، از رسانه های خارج از کشور به این حاشیه ها پاسخ داد.

زندگی مهناز افشار و یاسین رامین دوام نداشت و در نهایت به جدایی بی سر و صدا ختم شد. آنقدر که مهنازافشار با یک استوری ساده خبر جدایی اش از یاسین رامین را به صورت غیر مستقیم اطلاع رسانی کرد: «هر آدمی ضعیف یا قوی یک وجودی داره. ولی وقتی تصمیم می گیری یک مادر مجرد باشی باید دوتا وجود داشته باشی و اونارو برای خودت و فرزندت قوی تر هم بکنی.»

مهناز افشار و ابی
مهناز افشار و ابی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    شما ناراحتش نباش اینقدر از این مملکت کنده و برده که حالاها حالاها میتونه شیک بپوشه و بگرده

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها