|

(عکس) سحر قریشی با ژستی خاص در کنار مرد تنومند!

sahar ghoreyshi shayanews

عکسی از سحر قریشی با ژستی خاص در کنار تینا آخوندتبار و یک مرد ناشناس منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد

سحر قریشی سلبریتی حاشیه دار و البته پرطرفدار این روز های سینما است. سحر قریشی از آن جایی که علاقه زیادی به دیده شدن دارد و مطمئن هم هست هر کاری که انجام هد رسانه ای می شود؛ معمولا در حال انجام کار های خاص است. البته کار های خاصش بیشتر سمت و سوی منفی دارد تا مثبت.

به گزارش «شایانیوز» سحر قریشی که ظاهرا نمی تواند آرام و بدون نکته زندگی کند هر از چند گاهی عکسی از خود منتشر می کند تا دوباره باعث جنجال شود. اما نکته قابل توجه این است که خانم بازیگر علاقه زیادی به لباس های نامتعارف و ژست های خاص دارد که همین موضوعات باعث می شود تا خبر ساز شود. در ادامه عکس جدیدی که از سحر قریشی منتشر شده را در کنار تینا آخوندتبار  مشاهده می کنید.

سحر قریشی

ازدواج اول سحر قریشی در سن 17 سالگی در سال 1383 با شخصی به نام مهران اخوان نیز بوده است اما خانم بازیگر ظاهرا جنبه ی شهرت را نداشته و از همسرش همان موقه طلاق می گیرد. مهران اخوان علت طلاقش را گفت: پس از پخش سریال دلنوازان ، سحر که به شدت مشهور شده بود رفتارش تغییر کرد شش ماه بعد از پخش سریال من از ایشان خبری نداشتم تا اینکه از طریق دادگاه حمایت از خانواده از او شکایت کردم و در نهایت از هم جا شدیم !

اخوان که به شدت از رفتار و طلاق همسرش متعجب و ناراحت بود در مورد تحصیلات سحر قریشی می گوید: همسرم در مصاحبه هایش می گوید دیپلم دارد ، به من بگویید او از کدام دبیرستان دیپلم گرفته است.

سحر قریشی و مهران اخوان
سحر قریشی و مهران اخوان

سحر قریشی متولد 6 دی ماه سال 1366 بازیگر و مدل ایرانی است. قریشی حرفه بازیگری را از سال ۱۳۸۸ با بازی در فیلم سینمایی لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی آغاز کرد.

سحر قریشی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها