|

(عکس) خودنمایی مهناز افشار با پاهایی برهنه و جواهرات میلیاردی!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار عکسی از خود منتشر کرد که در آن جواهرات زیادی دارد.

لینک کوتاه کپی شد

مهناز افشار بازیگر زن مطرح ایرانی است که در سینمای ایران نقش های بسیار جذاب و خوبی را ایفا کرده است اما ظاهرا این روز ها کاری جز منتشر کردن عکس های جور واجور از خودش ندارد. مهناز افشار به دلیل اینکه می خواهد برای دیدن خانواده و پرونده های بازش به ایران برگردد، هنوز آن قدر ها هم بی حجاب و برهنه نشده و سعی دارد یه حدی را نگه دارد.

به گزارش «شایانیوز» مهناز افشار عکسی از خود منتشر کرد و از آن جایی که نمی تواند بی حاشیه و بدون نکته عکس بگذارد، در این تصویرش هم نکاتی وجود دارد و آن هم جواهرات زیادی است که به خود آویخته و البته با نظرات منفی کاربرانش هم مواجه شد.

mahnaz_afshar_1621170369

 

ازدواج با یاسین رامین در خرداد ۱۳۹۳

در خرداد ماه سال ۱۳۹۳ خبر ازدواج وی با یاسین رامین فرزند محمدعلی رامین معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دوره دوم ریاست جمهوری موجب تعجب بسیار از علاقمندان و هواداران وی شد، هم ازدواجش با فرزند یک فرد سیاسی جنجالی بود و هم اینکه خوانده شدن خطبه عقد آن‌ها توسط سید محمد خاتمی رئیس‌جمهور پیشین جمهوری اسلامی ایران.

اما زندگی مهناز افشار و رامین یاسین دوام زیادی نداشت و خیلی زود بعد از به دنیا آمدن فرزندشان طلاق گرفتند.

مهناز افشار و رامین یاسین مهناز افشار و رامین یاسین

شباهت به گوگوش

وی به دلیل شباهتش به گوگوش خواننده نام آشنای ایرانی توانست راه صد ساله را در یک شب طی کند و درست یک سال پس از ورودش به سینما با بازی در فیلم سینمایی «شور عشق» به کارگردانی نادر مقدس و تهیه کنندگی داریوش بابائیان نام خود را بر سر زبان ها انداخت و هوادارن خود را پیدا کرد.

مهناز افشار و گوگوش مهناز افشار و گوگوش

دعوای مهناز افشار با سحر قریشی بر سر حضور زنان در استادیوم

مقوله حضور زنان در استادیوم‌ها برای تماشای مسابقات فوتبال یکی از مهم‌ترین موضوعات سال‌های اخیر جامعه است که پای چهره‌ها از جمله بازیگران هم به آن باز شده است و مهناز افشار هم یکی از همین چهره‌هاست.

او ابتدا در واکنش به اظهارات سحر قریشی که گفته بود با حضور در ورزشگاه کنار مردان منقلب می‌شود، در توییتی نوشت: «نمیشه خیلی راحت حق نیمی از جامعه رو انکار کرد چون یک نفر وقتی در کنار مردان قرار می‌گیره «منقلب» میشه! ورود به ورزشگاه‌ها حق زنان است.»

این توییت او حسابی جنجال به پا کرد و در میان مخاطبان دست به دست شد اما آخرین اظهارنظر این بازیگر درباره این موضوع نبود. افشار مدتی بعد هم توییتی را با این مضون منتشر کرد: «هر چقدر که لازم باشد تکرار خواهم کرد، در حالی هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران به اوج و هیجان خود رسیده که جای زنان در ورزشگاه خالیست.»

مهناز افشار و سحر قریشی مهناز افشار و سحر قریشی

توهین سحر قریشی به مهناز افشار

حالا خانم قریشی می گوید :

افشار برای پنهان کردن اشتباهات خود و خانوادش با تخریب من یکسری اتفاقات مربوط به خودش را پنهان کرد، این یعنی چی؟ یعنی نقشه، یعنی حسادت …

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها