|

تحول ترلان پروانه از عاشق تا گربه سیاه با فاصله سیزده سال / بوکال فت غلیظ تو صورتش

ترلان پروانه چهره ای جوان است که تغییرات بسیاری در طول عمر کاری اش داشته و در اینجا قراره یه قبل و بعد جالب از چهره و استایل وی ببینیم.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خیلی از بازیگران هستند که از دوران کودکی شغل و البته هنر بازیگری رو شروع کردن، اما ادامه ندادن و به جایی هم نرسیدن! در این بین کمتر هنرمندی پیدا میشه که سن و سال زیادی نداشته باشه اما سابقه کاریش با اون سن داره یکی باشه. مثلا ترلان پروانه. این چهره دهه هفتادی که این روزها بیشتر با حواشی مورد توجه قرار گرفته تا بازیگری، اما کارنامه کاری پر ملاتی داره که با فیلم و سریال های مورد توجه و پرمخاطب پر شده! ترلان پروانه با ایفای نقش در سریال "101 راه برای ذله کردن پدر و مادر" دیده شد و ادامه داد. وی با فیلم های سینمایی در سینما بولد شد و یکی از بهترین کار های او بازی در نقش دختر کوچیکه خونواده در فیلم "عاشق" بود که مورد توجه مخاطبین قرار گرفت.

ترلان پروانه در این کار با هنرمندانی همچون هانیه توسلی و ایرج نوذری و مونا فرجاد همبازی شد. این فیلم که ساخته سال 1385 می باشد، چهره کودکانه و جذاب ترلان بانو روبه نمایش میذاره. اما حالا چی؟ ترلان پروانه این روزها چهره ای کاملا متفاوت از قبل پیدا کرده. خانم بازیگر در حالی که تغییرات بسیار زیادی در فیس خود ایجاد نموده، هر بار بیش از پیش کاربران صفحه اینستاگرام خود را متعجب میکنه. در ادامه ببینیم قبل و بعد این بازیگر جوان رو در حالی که اون یکی از طرفداران مد  فشن و استایل نیز می باشد. 

ترلان پروانه

ترلان پروانه

ترلان پروانه

ترلان پروانه

ترلان پروانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی