|

واقعا ترلان پروانه به بوتی که مثه تایر تریلیه چن صد هزار دلار داده! / مفت نمیارزه چیه

tarlan-parvane shayanews

ترلان پروانه رو میشه از اون دسته از بازیگرایی بشمار آوورد که خانوم خوش شانس بوده که از بچگی وارد این عرصه شده ولی خودش ناراضیه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- ترلان پروانه رو میشه از او.ن دسته از بازیگرا بشمار آوورد که خانوم خیلی خوش شانس بوده چون از بچگی پا در این مسیر گذاشته و خونواده ی خانوم یه جورایی آینده اش رو تضمین کردن و خانوم الان تو اوایل جوونیش خیلی شیک هم پول داره و هم شهرت که خب برای هر کسی این موضوع میسر نیست چرا که خیلی ها هم سن ترلان پروانه هستن که تازه تو این سن دارن میرن کلاس های بازیگری و اصلا معلوم نیست که شانسی برای دیده شدنشون باشه یا نه و استعدادشون این وسط حیف بشه و یا به چیزی  که لایقش هستن برسن که امیدواریم هر کسی در هر جایگاهی به لیاقت های خودش دست پیدا کنه.

هر چند زمانی که ترلان پروانه در برنامه ی خندوانه شرکت کرده بود رامبد جوان ازش پرسید که موافقه این هست که خونواده ها بچه هاشون رو از بچگی وارد بازیگری کن ایشون گفت نه چون گویا برای ترلان خانوم وقتی بچه بود هندل کردن درس و کار سخت بوده ولی خب ایشون این موضوع رو نمیبینه که چون از بچگی در این عرصه بوده با بازیگرهای بزرگی هم بازی شده و از اون ها یادگرفته که خب این موضوع باعث شده که تجربه ی ایشون بیشتر  و بیشتر بشه اون هم بدون این که کلاس بازیگری بره همیشه تو کلاس بازیگری بوده در هر فیلمی که بازی کرده داشته از بزرگان سینما یاد میگرفته که در صورتی که اگر از بچگی این کار رو شروع نمیکرد شانس اتفاق افتادن این موضوع براش خیلی کم میشد. حالا در ادامه بریم برسیم به این روزای ترلان پروانه.

ترلان پروانه

وقتی ترلان پروانه با خرید یه همچین بوت هایی جوری نشون میده که انگار هنوز نوجوونه!

بازیگر بودن واقعا سختی های خودش رو داره چون شما به عنوان یه بازیگر در بیشتر اوقات زیر ذره بین هستی و خیلی ها نگاه میکنن تا ببینن که شما داری چیکار میکنی و شاید حتی از کوچک ترین حرکت شما هم یه حاشیه درست بشه بنابراین باید آسه برید و آسه بیایید ولی خب در این بیت یه سری ها در برابر حواشی ضد ضربه شدن از بس که ماشالا حاشیه درباره شون وجود داره و حتی شاید براتون جالب باشه که خودشون هم توی به وجود اومدن این حواشی دست دارن مثلا بهاره رهنما یکی از ضد ضربه ترین ها شده چرا که خانوم کلا از بیخ و بن حاشیه ساز هست و البته که در این سال های اخیر نشون داده که اصلا از حاشیه هم بدش نمیاد چرا که وقتی حواشی باعث میشن که بیشتر دیده بشه چرا بد باشن! هر چند وقتی که مشهوره دیگه این بیشتر دیده شدن به چه دردی میخوره خدا میدونه!

ترلان پروانه

حالا از اینا که بگذریم برسیم به ترلان پروانه که خانوم یه تایمی رو شدیدا درگیر حواشی بود و حتی در اون تایم یه عالمه هم هیتر پیدا کرد و از چشم خیلی ها افتاد تا این که رفته ر فته و با بزرگ تر شدنش از این حواشی خودش رو بیرون کشید و خیلی شیک و خانوم بین مردم حاضر میشد.

ولی خب به تازگی خانوم یه حرکتی زده که برای خیلی ها عجیب بود اون هم خریدن بوت هایی که در تصویر زیر میبینید و خب مسلما از یه برند خارجی خریداری شده و خدا میدونه چقدر قیمتشه ولی خب این بوت ها خیلی جلف هستن و از نظر خیلی ها اصلا زیبایی ندارن و معلوم نیست که چه فعل و انفعالاتی در مغز ترلان پروانه رخ دادکه خانوم این همه پول بی زبون رو برای این بوت داده هر چند که شاید بگید که پول خودش هست بله کسی منکرش نمیشه ولی این کار ترویج مصرف گرایی هست و بس.

ترلان پروانه

ترلان پروانه و آرایش بازیش که از خیلی وقت پیش بهش عادت داره

یه موضوعی که در خصوص بازیگرا خیلی توی چشم هست میکاپ و آرایش اون هاست مثلا چند وقت پیش مد شده بود که عکس های بدون میکاپ بازیگرها رو منتشر میکردن که خب یه عده در این بین میگفتن بازیگرا بدون سرخاب و سفیدآب چیزی نیستن و این حرفا و به خاطره همین خیلی از بازیگرا ترجیح میدن که همیشه با میکاپ ظاهر بشن که در این بین یه عده میکاپشون سوسکی هست و یه عده هم از ده فرسخی مشخصن که صورتشونو سپردن به دست آرایش.

حالا در این بین ترلان پروانه از نوجوونی که تو هر مراسمی دعوت میشد همیشه ارایش داشت و جالب تر این که حتی از بازیگرهای زنی که بالاخره سنشون از ترلان پروانه بیشتر بود هم آرایشش تند تر بود که خب این موضوع باعث تعجب خیلی ها میشد چون به سنش اون همه ارایش نمیومد ولی خب حالا دیگ رسیده به جوونی و جالبه که این روزا یه فاصله ای با آرایش گرفته و ملیح تر و ساده تر حاضر میشه.

ترلان پروانه

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی