|

خانوما مثل زن بهرام رادان خوش سلیقه باشید چه مبلمانی برای خونش خرید / دسته گل آقاشونو

بهرام رادان این روزا بعد از تهیه کنندگی و بازیگری توی کارهای آخرش دست زنش رو گرفته و برای سفر رفته خارج از کشور که هرازگاهی هم پست میذاره.

لینک کوتاه کپی شد
14

شایانیوز- بهرام رادان رو همه به جفت چشمای سبزش میشناسن و همیشه یه مقایسه ای بین این بازیگر و محمدرضا گلزار بوده چرا که هر دوی این بازیگرا چشم رنگی هستن از خیلی وقت پیش توی سینمای ایران دارن فعالیت میکنن و میشه لقب جذاب ترین بازیگرای مرد ایرانی رو بهشون داد البته که خیلی ها بهرام رادان رو به گلزار ترجیح میدن چرا که آقای رادان یه مقدار از گلزار کمتر قیافه میگیره و حاشیه ای هم نداره و سرش تو کاره خودشه و این اواخر هم دیگه حسابی قدرت بازیگریش توی اوج خودشه مثلا فیلم "ابلق" یکی از آخرین کارای ایشونه که به زیبایی هر چه تمام تر توی اون نقش آفرینی کرد و هنر خودش رو نشون داد.

اما یکم بیشتر بگیم از مقایسه ی بهرام رادان با گلزار که هر دوی این بازیگرا با فاصله ی خیلی کمی از هم دیگه ازدواج کردن و ازدواج هاشوت به استثنای لاکچری بودن در موارد دیگه باهم فرق داشت مثلا همسر گلزار خیلی از خودش سنش پایین تره در حالی که این موضوع راجبه آقای رادان صدق نمیکنه و موضوع مهم تر این بود که گلزار تا به امروز هم همسرش رو نشون نداده ولی بهرام رادان چند تا عکس زیبا از مراسم عروسیش رو هم پست کرد و خیلی ها همسرش رو به واسطه ی این که یه مدت باهم نامزد بودن میشناختن. حالا در ادامه قراره که بیشتر راجبه بهرام رادان و همسرش براتون بگیم.

بهرام رادان

انتخاب زن بهرام رادان برای دکور خونشون اینهمه کلاسیکه

این روزا اگر دقت کرده باشید هر کسی که یکم به خونه و زندگیش میرسه و وسایلشو نو و قشنگ میکنه میزنه توی بلاگری مثلا مورد بوده که طرف یه اتاق داخل خونشون که معمولی بوده برای خودش دکور کرده بود که فکر میکردی توی پنت هاوس برج میشینن در حالی که اینطور نبود ولی خب برای تولید محتوا و برای این که خیلی ها به هوای این که لاکچری هست فالوش کنن یه همچین کاری کرده بود بنابراین نباید هر چیزی رو که توی مجازی میبینیم رو باور کنیم چون خیلی ساده میشه اینطور فریب کاری کاری کرد توی این زمینه.

از اینا که بگذریم برسیم به همسر بهرام رادن یعنی مینا مختاری که خانوم برای خودش یه پا بلاگر حرفه ای تشریف داره و مشخصه که از قشر مرفه بوده و هست و چرا که ایشون برای خودش یه مزون هم داره و یه جورایی قبل از این که با بهرام رادان آشنا هم بشه زن مستقلی بود و توی پیج اینستاگرام خودش فعالیت میکرده و میکنه و بیشتر دوست داره که از مکان های تفریحی و خودش توی لوکیشن های لاکچری عکس منتشر کنه و اگه پیجش رو ببینید حتما متوجه این موضوع میشید.

حالا هم به تازگی توی همین پیج یه عکس از خودش منتشر کرده روی مبل که از یه پیج خریداری شده و اون پیج هم عکس خانوم رو گذاشته و کنارش هم یه عکس منتشر کرده که از فضای داخلی خونه هست و حالا سوال پیش اومده که آیا اینجا خونه ی بهرام رادان و زنشه؟ که اگه اینطوره چرا اینهمه کلاسیکه دکوراسیونشون یا کل این موضوع فقط تبلیغه؟

بهرام رادان

بهرام رادان

رستوران گردیه شیک و پیک زن بهرام رادان وقتی لوکیشنش انقد خوب

موضوعی در رابطه با زن بهرام وجود داره اینه که مینا خانوم از اون دسته از افرادی هست که هر چیزی رو لاکچری و شیک دوست داره البته که در کنار لاکچری بودن خانوم خیلی هم تلاش میکنه که شیک باشه یعنی شاید خبری از سادگی در عکس ها و پست های مینا خانوم نباشه ولی حد هر چیزی رو نگه میداره و حسابی های کلاس تشریف داره و با وجود این که توی پیجش تبلیغات میذاره هم سعی میکنه که پیج هایی رو تبلیغ کنن که باکلاسن و شیک. حالا در راستای لاکچری گردی یه عکسی هم توی پیجش منتشر کرده بود که خانوم رو در حال رستوران گردی میبینید که توی رستوران بسیار شیکی هم حضور داره و انگار نه انگار که ایرانه!

بهرام رادان

وقتی قبلا از بهرام رادان فقط گُلاشو میدیدم و الان هیچی!

اگر پیج میناخانوم رو ببینید یه عالمه عکس با دسته گل های زیبا از خانوم میبینید که توی دوران نامزدی از بهرام رادان دریافت میکرد و اون موقع هم خانوم و آقا عکسی باهم منتشر نمیکردن و شاید باهم تو یه لوکیشن هم بودن ولی ترجیح میدادن که عکسی با هم دیگه نذارن ولی این روزا هم که ازدواج کردن دیگه اصلا عکس خاصی با هم منتشر نمیکنن در حالی که برای سفر رفتن خارج از کشور و آقا و خانوم فقط از هم دیگه عکس میندازن و هر کسی تکی توی پیجش منتشر میکنه!

بهرام رادان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مهسا ارسالی در

    اتفاقا خیلی هم باسلیقه هست و پر از ادعا ، هم لباس پوشیدنش افتضاحه هم دکوراسیون خونه اش ، واقعا زن بهرام رادان خیلی بی کلاسه پر از ادعاست فقط ، لباس عروسشم دیدن هما واقعا افتضاح بود

  • ناشناس ارسالی در

    چشم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی