|

وقتی خوشگلیه مریم مومن پیش چشم خمارترین بازیگر زیر سوال رفت / خانومو سینما راه ندادن!

مریم مومن این روزا در رئالیتی شوهای مختلف دیده میشه و خانوم برنامه های سرگرمی سینمای خانگی رو درو کرده و داره دونه دونه به آتیش میکشه.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مریم مومن رو میشه از اون دسته از بازیگرایی دونست که خانوم رو این روزا هر جایی میبینم یعنی مافیا تموم میشه میره تو چیدمانه اون تموم بشه میره جای دیگه ولی موضوعی که خیلی در مورد ایشون عجیبه این هست که مریم خانوم رو اونطور که باید و شاید در فیلم و سریال ها نمیبینیم و این دست برنامه ها سرگرمی هستن و از سینمای خانگی پخش میشن و مریم مومن هم یه جورایی پای ثابت اون ها محسوب میشه که خب برای خیلی ها سوال پیش اومده که چرا؟ در کل این موضوع اونقدرا هم عجیب نیست چون توی سینمای ما وقتی یه نفر بولد میشه باید منتظر بود که اون رو در برنامه های مختلف دید.

اما برسیم به اوج شهرت مریم مومن که برمیگرده به اولین حضور این بازیگر جلوی دوربین اون هم با یه نقش تاریخی در "بانوی عمارت" که ایشون نقش اصلی داشتن و حسابی در این نقش ترکوند و دیده شد و خوبیه کار اونجا بود که این سریال از تلویزیون پخش شد و همه میتونستن بهش دسترسی داشته باشن و اون رو تماشا کنن در حالی که شاید اگر از سینما پخش میشد این اتفاق نمیفتاد ولی خب شانس با مریم مومن یار بود و خانوم به چیزی که استحقاقش رو داشت رسید و انصافا هم هنرنمایی خوبی در این سریال داشت اون هم با توجه به این که اولین بازیش هم بود. حالا در ادامه در خصوص این روزای خانوم بازیگر بیشتر براتون میگیم.

مریم مومن

وقتی مریم مومن توی تیپاش همیشه مثل هوای بهار قاطی پاتیه

دقت کردید ما برخی از افراد با استایل ها یخاص اون ها میشناسیم و یا حتی شاید خودمون یه استایل خاص داشته باشیم که خیلی ها ما رو با اون میشناسن و به علت همین استایلمون هم اگر یکی از نزدیکانمون از پشت سر هم ببینن ما رو میشناسن مثلا شاید یه نفر همیشه از رنگ مشکی توی استایلاش استفاده میکنه و اگر کمد لباسش رو باز کنی با یه عالمه لباس های مختلف در جنس های متفاوت ولی با رنگ مشگی ببینی یا شاید یکی برعکس باشه و کمدش حکم رنگین کمون رو داشته باشه و اصلا مشکی پوشی توی کارش نباشه.

در مورد سلبریتی ها هم خیلی از اوقات یه سری ها دیگه تیپ و استایلشون دست آدم میاد و مشخص میشه که چه جوری تیپ میزنن مثلا فرشته حسینی و نوید محمد زاده از اون دسته از افرادی هستن که به تیپ های عجیب و غریبشون شهرت دارن و شناخته میشن مریم مومن هم در این بین بازیگریه که توی تیپ و استایل به چیزی شناخته نمیشه جز پریشونی چرا که خانوم از اوایل کارش که دیده شد تا به امروز استایل های مختلی داشته یه بار خیلی مجلسی بوده یه بار خیلی اسپرت و انگار که رویه ی خاصی توی این موضوع نداره!

مثلا دو تا عکس زیر به فاصله ی کم از هم دیگه گرفته شدن که خانوم رو با تیپ هایی که زمین تا آسمون باهم فرق دارن میبینیم که در عکسش با سارا رسول زاده خیلی ها توجهشون به سارا خانوم جلب شده و میگفتن مریم مومن ازش یاد بگیره!

مریم مومن

مریم مومن

کی زیرآبه مریم مومن رو زده و خانومو افسرده کرده؟

برخی از اوقات پیش اومده که یه سری صحبت ها درباره ی سینما شده و خیلی ها از یه سری از مشکلات در این عرصه نالیدن و گفتن که نیازمند تغییر هست دنیای سینمای ایران که یکی از مهم ترین موضوعات نیازمنده تغییر در این عرصه پارتی بازیه که خیلی ها اون رو عاملی میدونن که باعث ایجاد فساد در سینما میشه چرا که خیلی ها که استعداد آنچنانی ندارن با این موضوع بالا میان و دیده میشن در حالی که اون هایی که واقعا شایسته هستن که به علت استعدادشون دیده بشن به علت نداشتن پارتی دیده نمیشن.

حالا در این بین هم مریم مومن یه مصاحبه داشته که توی اون عنوان میکنه که به علت این که پارتی نداشته و زیرآبش رو زدن خانوم رو توی فیلم ها نمیبینیم و جالبه که در پاسخ به این سوال مجری که اگر فیلم بازی میکردی سمت رئالیتی شو میرفتی گفت نه یعنی ایشون در حال حاضر از این وضعیت راضی نیست ولی خب جالبه که خیلی ها در کامنت های مربوط بعه این مصاحبه اینطور عنوان کردن که مریم مومن چرا همه جا دیده میشه نکنه خود ایشون پارتی داره که اینطوریه؟

فیس پنج صبحی مریم مومن وقتی یه ذره هم آرایش نداره

ایران یکی از کشورهاییه که بیشترین میزان استفاده از لوازم آرایش رو داره که خب این به علت وجود تقاضای زیاد در کشورمون برای این این لوازمه که خب میدونید تا وقتی تقاضا نباشه عرضه هم نیست ولی خب در این بین خیلی ها اعتماد به نفس خودشون رو از دست دادن و با فیس بدون آرایش در جایی هر نمیشن خصوصا که اگر بازیگر و شناخته شده هم باشن در حالی که این روزا مریم مومن که به گفته ی خودش ساعت پنج و نیم صبح میره سره کار ساعت پنج صبح از فیسش استوری های بدون میکاپ میذاره که این موضوع واقعا ستودنیه که آدم به شهرت ایشون اینطوری ساده ظاهر میشه.

مریم مومن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی