|

نفیسه روشن هم رفت قاطی حبیبی های کام تو دبی / چه صفایی میکنه با شبگردی و ماشین خفنش

NAFISE-ROSHAN SHAYANEWS

نفیسه روشن رو میشه یکی از فعال ترین بازیگرا توی اینستاگرام دونست که برخی از اوقات پستاش حاشیه ساز میشه مثل همین اواخر.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- نفیسه روشن رو میشه از اون دسته از بازیگرا دونست که نافش رو با تلویزیون بریدن چرا که وقتی یه شخصیت برای سریالای تلویزیونی لازمه که خوشگل و چشم رنگی باشه نقشش میرسه به خانوم و اونطور که باید و شاید نفیسه روشن رو روی پرده ی نقره ای ندیدیم و ایشون به سینما راه پیدا نکرد چون چهره ی خانوم سینمایی پسند نبود و از طرف دیگه اونقدرا ریسک توی بازیش نداشت و یه جورایی هنرنمایی ایشون به عنوان بازیگر مثل یه خط صاف میمونه و بالا و پایین نداره که خب برای فیلم های سینمایی این مدلی بودن به کار نمیاد!

اما یه موضوعی که راجبه نفیسه روشن وجود داره اینه که ایشون توی واقعیت و پیج اینستاگرامش با سریالاش بسیار متفاوته و در خیلی از اوقات سوار اسب حاشیه میشه که پیجش رو به چشم بیاره و موفق هم میشه مثلا یه مدت زده بود توی کاره تیکه انداختن به بازیگرای دیگه که از قضا دوستاش هم بودن و خب این وسط خیلیا میخواستن ببینن که داستان از چه قراره و اینطوری اسم نفیسه روشن و صفحش سرچ میشد و خانوم هی بیشتر دیده میشد بنابراین اصلا عجیب نیست که هر از گاهی نفیسه خانوم حاشیه سازی کنه! حالا در ادامه بیشتر راجبه این روزای خانوم بازیگر براتون میگیم.

نفیسه روشن

نفیسه روشن تومنا رو درهم کرد به سوی دبی اونم با ویو ابدی

رفتن به سفرای خارجی برای بازیگرا کاری نداره چون بالاخره این دوستان از قشر مرفه جامعه محسوب میشن و حتی بعضیاشون خونه هاشون هم خارج از ایرانه و به کل زندگی رو جمع کردن بردن به اونور مرزها و فقط وقتی که بهشون یه پروژه توی ایران پیشنهاد میشه میان و بعد از اون دوباره کوله بارشون رو میبندن و بلیط دستشون و فرود میان توی دیار فرنگیا مثلا فلور نظری یه پاش آلمانه و یه پاش ایران و در حال حاضر هم خانوم در آلمان داره به سر میبره و از اونجا برای فالووراش با پستای رنگارنگ انرژی میفرسته!

ولی در این بین یه سری ها هستن که با تلویزیون دیده شدن و پول به جیب زدن ولی بعدش رفتن سمت سینما و حتی تلویزیون رو هم تحریم کردن و بعد پولا رو چنج کردن و رفتن به دیار غربت و برای ما قمپوز هم در میکنن مثل حمید فرخ نژاد که خیلی چیزا یادش رفته! حالا از اینا که بگذریم برسیم به نفیسه روشن که گفتیم اکثر فعالیتش توی تلویزیون بوده و حسابش از این افراد جداست ولی ایشونم بالاخره پولاشو باید یه جوری خرج کنه که به تازگی چنجشون کرده به درهم و رفته دبی گردی و عکس زیر رو از این سفر به اشتراک گذاشته با ویوی برج خلیفه که خب بهش خوش بگذره ما که بخیل نیستیم!

نفیسه روشن

نفیسه روشن شبای تهرانو اینطوری سپری میکنه

خیلی از بازیگرا هستن که توی پیجاشون فعالیت آنچنانی ندارن یا اگر داشته باشن صرفا به خاطره اطلاع رسانی از آخرین کاراشون هست و در این بین هم یه سری ها حتی خودشون هم پیجشون رو نمیگردونن و ادمین دارن!

مثلا همین اواخر بود که دیدیم توی پیج مریم کاویانی یه استوری منتشر شد که توپیده بود به هنگامه قاضیانی که راجبه ممنوع الکار شدنش یه سری حرف زده بود ولی خب حرفای ایشون گویا به مریم کاویانی برخورده بود ولی بعدش یهو دیدم نخیر به خوده خانوم کاویانی برنخورده بود بلکه به ادمینشون برخورده بود و خانوم و یا آقای ادمین خودسر از خودش استوری با قصد توپیدن به هنگامه خانوم منتشر کرده بود که بعدا مریم کاویانی داستان رو توضیح داد و جمعش کرد!

ولی در این بین نفیسه روشن از اون بازیگراست که معلومه صفر تا صد پیج میلیونیه خانوم دسته خودشه و حتی تو پیجش خیلی هم فعاله از عکس و فیلم پست کردن بگیر تا استوری و این اواخر هم یه کلیپ از خودش منتشر کرده در حال شبگردی با ماشینش توی خیابونای تهران و آهنگ احساسیش که خب حرکت جالبی بود.

وقتی باید با چراغ قوه نفیسه روشن رو تشخیص داد

گفتیم که نفیسه روشن به کلی علاقمند به پست گذاشتنه ولی این رو هم اضافه کنیم که خانوم کامنت همه ی پستاش رو بسته و بدون توجه به حرف کسی فقط لایک میگیره و یه جورایی ایشون حوصله ی این که کسی ازش تعریف و یا انتقاد کنه رو نداره و ترجیح میده که فقط پستشو بذاره و تمام و حالا یه پستی گذاشته که توی اون بسیار تغییر کرده و انگار نه انگار که خانوم خودشه که اگر کامنتاش باز بود مسلما خیلی ها این رو میگفتن ولی حالا ما به جاشون میگیم که نفیسه روشن تو این عکس کیکه یا واقعی؟

نفیسه روشن

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی