|

جاذبه های شگفت انگیز دبی که واسه ما تو خوابم محاله؛ میخوای بری عشق و حال برو اینجاها

دبی از دست شهر های به شدت جذاب جهان محسوب می شود که برای گردشگران خود فضاهایی به شدت لاکچری و مهیج ساخته و پذیرای اونها می باشد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- احتمالا شما هم به گوشتون خورده که تو این چند ساله تا به چه اندازه دنیای عرب گسترده شده و همه جوره دارن پیشرفت میکنن. البته که شهری به مانند دبی خیلی وقته که جای پای خودش رو به قولی سفت کرده و می بینیم هر ساله پذیرای میلیون ها گردشگر هستش. دبی شهری توریستی در امارات متحده عربی می باشد که مقاصد گردشگری بسیاری دارد، چرا که دیدنی های این شهر جذاب بی شمار است و طوری هم هست که شما تو هر فصل سال برید و از تفریحات ارزان و لاکچری اش استفاده کنید و لذت ببرید.

این شهر ثروتمند و توریستی یعنی دبی جاذبه های تفریحی و دیدنی فراوانی دارد که  حتی به شهرت جهانی رسیده اند. اگر شما هم از دست افرادی هستید که قصد سفر به این شهر رو دارید، پس حتما با این مطلب همراه باشید تا با مکان های مشهور و جذابش آشنا شوید.

جزیره نخل جمیرا

Untitled

یکی از زیباترین و شگفت‌انگیزترین مکان های طبیعی شهر دبی، مجموعه جزایر مصنوعی به نام جزیره نخل جمیرا می باشد. این جزیره با امکانات تفریحی و رفاهی منحصر به‌ فردی که برای گردشگران قرار داده، شده یکی از پر بازدیدترین مکان های دیدنی دبی! برای دیدن از جزیره نخل باید به منطقه جمیرا بروید و از دیدن مناظر جذاب آن لذت ببرید. رفتن به این جزیره رویایی و عجیب تو هر ساعتی از شبانه‌ روز امکان‌ پذیره و جزو جذابیت های دیدنی رایگان شهر دبی محسوب میشه.

باغ معجزه دبی

1270791219984_

نام این باغ، باغ معجزه می باشد که دبی که به آن میراکل گاردن هم میگویند. این جاذبه از دیگر جاهای دیدنی دبی محسوب میشه که هر ساله از ماه‌ های نوامبر تا آوریل باز است و پذیرای گردشگران. اگر تو  ماه‌ های آذر تا اردیبهشت قصد سفر به دبی رو دارید، حتما از این باغ زیبا و منحصر به فرد دیدن کنید. باغ معجزه دبی که در مساحتی بیش از ۷۲ هزار مترمربع دارد، بیش از ۱۵۰ میلیون گل زیبا، خاص و رنگی رو در دل خود جا داده است که واقعا تعداد بالاییه. این باغ که از بهترین جاذبه های دبی است، به عنوان بزرگترین باغ گل دنیا نیز محسوب می شود. جالبه که بدونید باغ معجزه دبی و بسیاری از تزئینات آن به مانند هواپیمای ایرباس بزرگی که با گل ساخته شده، در کتاب گینس نیز ثبت شده است!

دبی مارینا

شاخص1

دبی مارینا منطقه ای معروف در دبی است که بازدید ازش میتونه لحظات هیجان‌ انگیزی رو برای شما بسازه. مارینا دبی در حقیقت یک تفرجگاه ساحلی زیبا و با امکانات گردشگری بسیار هستش که در بین توریست های این شهر محبوبیت بسیاری دارد. شما در دبی مارینا میتوانید حمام آفتاب روی شن‌ های ساحل، تماشای مناظر شگفت‌ انگیز طبیعی تا آسمان خراش‌ های لوکس، بازدید از بازارهای صنایع دستی و مراکز خرید لوکس، رفتن به کافه‌ ها و رستوران‌ های بین‌ المللی رو تجربه کنید که تازه اینها تنها بخشی از تفریحات خفن در دبی مارینا هستش. برای بازدید از این محله شگفت‌ انگیز تو دبی میتونید هر زمانی از شبانه‌ روز اقدام کنید. فقط کافیه که خود را به محله مارینا برسانید و از لحظات خوشی که تو این مکان دیدنی براتون رقم میخوره رایگان لذت برید.

آتلانتیس پالم

Atlantis-Palm-Hotel

9a446667-2e01-43a3-8982-98ce02d00093

در بین جاهای دیدنی که از دبی نام بردیم و هنوز هم تمام شدنی نیست، نمیشه از خاص‌ ترین و لوکس‌ ترین هتل دبی آتلانتیس پالم نام داره غافل شد. این هتل ساحلی، بی‌ نظیرترین و خفن ترین امکانات تفریحی رو در دل خود جای داده! تا جایی که هر چقدر زمان برای دیدنش بگذارید کمه و میتونید بیشترین زمان خود را برای گشت‌ و گذار تو بخش‌ های مفرح و مهیج آن صرف کنید. از دیگر جذابیت‌ های شگفت‌ انگیز این هتل، مناظره های خیره کننده ای هستند که از دریای خلیج فارس پیش چشمان شما به دیده میشه. نکته جالب اینه که اتاق‌ های هتل آتلانتیس پالم به سبک عربی تزئین شده و بالکن‌ هایی رو به دریا داره که زیبایی اش غیر قابل وصفه. ساحل اختصاصی، آکواریوم زیر آب، اقامتگاه‌ های جذاب و دنج ساحلی و… نیز از مهم‌ ترین امکانات تفریحی این هتل محسوب میشوند.

پارک آبی آکواونچر

49WdOJbfiJPVodP8ihGHcmaXvqrMrvGoapFv5MnD

احتمالا تو اینستاگرام دیده اید که برخی از بلاگرها به دبی میرن و علاقه زیادی هم به پارک آبی دارند. اگر در فصل‌ های گرم سال به دبی سفر دارید، باید بدونید که تفریح و بازی در مجموعه‌ های آبی این شهر خیلی کیف میده و دلچسبه. پارک آبی آکواونچر از پرطرفدارترین جاهای دیدنی دبی محسوب میشه که انواع سرگرمی‌ ها و وسایل بازی رو تو خودش داره. قرار گرفتن این مجموعه آبی تو یکی از زیبا ترین جزایر مصنوعی دبی به نام آتلانتیس، واقعا جذابیتش رو دوبرابر کرده. در پارک آبی آکواوانچر بیش از ۱۰۰ سرسره آبی خفن هستش که یکی از اونها به عنوان بلند ترین سرسره آبی در دنیا شناخته میشه. استخرهای آبی متنوع و بسیار زیاد با کامل‌ ترین تجهیزات، بهترین شرایط رو برای استراحت و دور کردن استرس مخاطبین خود فراهم کرده است. فراموش نکنید بعد از کلی تفریح و بازی می‌تونید به کافه‌ ها و رستوران‌ های این مجموعه آبی سر بزنید و از صرف نوشیدنی خنک و غذایی لذیذ نهایت لذت رو ببرید.

Atlantis-Aquaventure-3

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی