|

لاله مرزبان شمع برا تولدش گیر نیاوورد مشعل دهقان فداکار آوورد / گوشوارشو صد دور پیچید

LALE-MARZBAN SHAYANEWS

لاله مرزبان رو با سریال ستایش بود که خیلی ها شناختن ولی خب این روزا خانوم بازیگر فراتر از این ها رفته و شهرتش رو به افزایشه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لاله مرزبان از اون دسته از هنرمنداست که خانوم تو این عرصه بود ولی اونقدرا که باید و شاید به چشم نمیومد ولی خب یهو به سریال پر طرفدار "ستایش" دیده شد و بالا رفت که خب اصلا بودن تو یه همچین سریالی که این همه بیننده داشت میتونست آرزوی هر کسی باشه و نقش نازگل این سریال که قبلا حدیث میرامینی بازیش میکرد رسید به لاله مرزبان ایشون داستان رو بازیش جلو برد و خیلی هم نقش جالبی در این سریال ایفا کرد یعنی یه موقع فکر نکنید که لاله خانوم اون عقب وایساده بود و صرفا توی فیلم فقط حضور داشت، خیر اینطور نبود وگرنه الان این همه معروف نمیشد.

البته که بعد از اون لاله مرزبان دیگه یه جورایی به سمت سینما بیشتر کشیده شد و مثل خیلی بازیگرا که با تلویزیون معروف میشن و بعدش دیگه بیخیال این رسانه میشن ایشون هم توی تلویزیون پرواز رو تمرین کرد و بعد هم پر کشید جایی که احتمالا بشه پول بیشتری در آوورد البته که گفتیم خیلی از بازیگرا اینطوری هستن مثلا یادتون هست که پریناز ایزدیار که این روزا در اوج شهرت خودش قرار داره با سریال "زمان" توی تلویزیون دیده شد ولی خب خانوم الان سینما و سینمای خانگی دستشه و یه پا سوپراستاره براخودش و احتمالش کمه که دوباره توی جعبه ی جادویی بازی کنه. بگذریم حالا در ادامه میخواهیم بیشتر راجبه لاله خانوم بگیم.

لاله مرزبان

وقتی لاله مرزبان عجیب بودن رو تو اکسسوری هاش هم میاره

اکسسوری به یکی از بخش های جدانشدنی در استایل هر فردی تبدیل شده و اصلا برای ست کردنشون با استایل یه سری قوانین وجود داره و حتی برخی از اوقات نبودنشون به کلی باعث بهم ریختن استایل و بد جلوه دادن اون میشه و اما میشه گفت که یکی از سخت ترین مرحله ها هم انتخاب اکسسوری درست هستش که با تیپ شما هماهنگ بشه و البته که این موضوع بیشتر راجبه بازیگرا توی چشم هست.

مثلا احتمالا دیده باشید که یه سری از پیج ها استایل های سلبریتی ها رو نقد و بررسی میکنن و انتخاب های اون ها رو طبق قوانین مد و فشن تحلیل میکن و میگن که درست بوده یا اشتباه که در خیلی از مواقع انتخاب اکسسوری امتیاز کمی میاره! حالا بریم سراغ بازیگر مورد بحثمون یعنی لاله مرزبان، ایشون به کلی علاقمند به اکسسوری های جالب و در برخی از موارد عجیب هست به کلی لاله خانوم گاهی اوقات این علاقمندی به عجیب بودن رو توی استایل هاش هم نشون میده ولی حالا یه عکسی از ایشون منتشر شده که گوشواره ی جالب چند دور پیج زیر رو به عنوان اکسسوری انتخاب کرده که خب برای خیلی ها عجیب بوده! 

لاله مرزبان

به لاله مرزبان تناسبو یاد ندادن آخه شمع به اون بزرگی و کیک به اون کوچیکی!

اگر دقت کرده باشید به طور کلی افراد هنرمند روحیات خاصی دارن البته که نه همه شون ولی خب بعضیاشون تفکر و سلایقشون با افراد عادی بسیار متفاوته و شاید حتی دور و بر خودتون از این آدما دیده باشید و یا حتی شاید خودتون یکی از این افراد باشید و در بعضی از مواقع هم حتی درک هم نشید چرا که بالاخره هضم کردن تفاوت ها در بیشتر مواقع برای انسان ها سخت هست چرا که بهشون یه حس مبهمی میده و یه جواریی میندازتشون توی برزخ.

حالا لاله مرزبان هم یکی از اون هنرمندانی هست که در برخی از مواقع کارهایی میکنه که درک کردن اون ها برای خیلی از افراد سخته که یکی از این کارها رو میتونید در عکس زیر مشاهده کنید ک برای خاص بودن یه همچین شمعی روی کیک به اون کوچیکی گذاشته که خب خیلی ها براشون سوال پیش اومده بود مگه شمع های کوچیک مخصوص کیک چشونه که ایشون از این جور شمع ها استفاده نکرده؟!

لاله مرزبان

ورزشکار حرفه ای که بازیگره یا بازیگره حرفه ای که ورزشکاره؟!

این روزا خیلی از بازیگر و افراد هنرمند توی کشورمون به سمت ورزش کردن رو آووردن و سر دمدارشون هم آقای گلزار هست که حسابی تغییر کرده و بدنش رو ورزشی ساخته که الان توی چهل و خورده ای سالگی از خیلی از جوون های بیست ساله سره حال تره که خب این میتونه یه فرهنگسازی بشه و طرفدارهای جوون ترش ازش الگو بگیرن و به زندگی سالم با ورزش رو بیارن حالا توی خانوم ها هم لال مرزبان نشون داده که سخت ورزشکار هست و به این موضوع اهمیت ویژه ای میده و هر از گاهی هم با گذاشتن عکس هایی مثل زیر این موضوع رو یادآوری میکنه.

لاله مرزبان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی