|

خارج گردیه "لاله مرزبان" با تیپی فالوور نپسندون؛ عکس هنری خانوم ژانرش چه ترسناکه!

lale-marzban shayanews

لاله مرزبان بازیگریه که به عنوان جایگزین نقش نازگل در سریال ستایش بود ولی به قدری خوب درخشید که الان یکی از بهترین ها در این عرصه هست.

لینک کوتاه کپی شد

لاله مرزبان از اون دسته از بازیگرایی هست که خانوم خانوما به خاطره فیس سینماییش حسابی شناخته شده و سر و صدا کرد ولی این بازیگر اولین بار و خیلی جدی با سریال ستایش بود که دیده شد و به چشم اومد که خب میدونید تو این سریال به خاطره این که از تلویزیون پخش میشد گریم لاله مرزبان خیلی ساده بود ولی با همین سادگی هم زیبایی خانوم به قدری زیاد بود که خب دیده شد و البته که هنرنماییش هم در نقش نازگل تو فصل آخر قدرت بازیش رو نشون داد و میشد حدس زد که آینده ی روشنی در انتظارشه.

اما سادگی در عین زیبایی لاله مرزبان بیشتر و بیشتر تو پیج اینستاگرامش دیده شد چون میدونید که هر کسی تو صفحه ی خودش تو اینستاگرام سعی میکنه بهترین خودش رو به نمایش بذاره و لاله مرزبان هم حالا از این قافله عقب نمونده و خانوم اون طور که باید تو این فضا فعالیت میکنه و فالوورای خوبی هم به دست آوورده ولی یه موردی که درباره ی لاله خانوم وجود داره این هست که خانوم دوس داره که خاص به چشم بیاد و از هر راهی باید نمونه باشه حالا میگید چرا؟ در ادامه بیشتر براتون میگیم، پس با ما همراه باشید.

لاله مرزبان6464

عکسای هنری لاله مرزبان پدر هنر رو در میاره و مخاطب رو میترسونه

تو هر جامعه ای رفتار و حرکتای سلبرتی ها خیلی تو چشم هست و کاربرای زیادی هستی که راجب این رفتارها حرف بزنن و یا حتی از اونا سوء تعبیر داشته باشن بنابراین میشه گفت که همیشه یه ذره بین بزرگ روی افراد معروف هست و خیلی از طرفدارای اونا هستن که در عین طرفداری میتونن حتی هیتر هم بشن و ورق برگرده، حالا در این بین هم افراد معروف هستن که یه سری رفتارهای خاص دارن که احتمالا این رفتارها از روحیات اون ها نشات میگیره ولی بعضی از طرفدارا انتظار این رفتارها براشون دشواره.

مثلا لاله مرزبان یکی از بازیگرایی هست که سبک و سیاق خاصی تو استوری گذاشتن داره و گاهی حتی استوری هایی میذاره که برای کاربرا عجیب میاد و یه چرای بزرگ براشون ایجاد میکنه و نمیتونن قصد و منظور این بازیگر رو از گذاشتن همچین استوری هایی درک کنن ولی لاله خانوم از اون دسته از افراد که روحیه ی هنری بالایی داره ولی بعضی وقتا هنرش برای عموم قابل درک نیست مثل استوری خاصی که به تازگی گذاشته و میخواسته یه عکس هنری دربیاد ولی ترسناک شده و عجیب!

IMG_20230816_204656

دوستی که هیچ سنخیتی با سادگی لاله مرزبان نداشت

مردم دوست دارن که راجبه سلبریتی محبوبشون بیشتر و بیشتر بدونن؛ فکرش رو بکنید یه نفر که طرفدار دوآتیشه هست چقدر خوشحال میشه که بدونه سلبریتی موردعلاقش چه سلایقی داره و لایف استایلش چطوره مثلا دوستاش کیا هستن خونوادش چه شکلین و حتی این علاقه به جایی میرسه که میخوان بدونن خونه زندگیه این فرد معروف چه جوریه و چه سلیقه ای تو دیزاین خونش به کار برده و خب بعضی از سلبریتی های خارجی این کار رو انجام میدن و کلیپ های هوم تور میذارن برای طرفداراشون که تو ایران این موضوع زیاد باب نیست.

لاله مرزبان هم از اون بازیگراست که سخت به خصوصی موندن زندگیش اهمیت میده و دوست نداره که چیز زیادی از اون به اشتراک بذاره ولی با انتشار یه عکس خانوم توجه ها رو جلب کرد البته نه به خودش بلکه به دوستش! چون دوست خانوم با خودش بسیار متفاوت بود و خب یکی از موراد نادری بود که تو کامنتا بیشتر از این که راجبه خود بازیگر بحث بشه راجبه فرد کنار اون صحبت میشد و خیلی ها خواسته بودن که لاله خانوم بیشتر راجبه دوستشون بگن.

IMG_20230816_204627

خارج گردیه لاله مرزبان با تیپی که ازش بعید بود و به دل فالوورا ننشست!

میدونید که قشر بازیگر تو هر جامعه ای از افراد ثروتمند محسوب میشن و خب این که اون ها بخوان تفریحات آنچنانی داشته باشن کاملا طبیعیه ولی در برخی از موارد این قشر گوشه ای از این تفریحات رو با مردم به اشتراک میذارن و در مواردی هم خیر که دلیل داره مثلا بهاره رهنما یه مدت ترکیه گردی کرد و یه عالمه عکس و فیلم منتشر کرد که مردم بهش خرده گرفتن و گفتن که تو وضعیتی که اوضاع اقتصادی خوب نیست کسی علاقه ای به دیدن تفریحات لاکچری ایشون نداره!

به همین دلیل بعضی وقتا بازیگرها هم چوب دو سر سوخت میشن یعنی به اشتراک بذارن لحظاتشون یه حرفه و نذاشتنش یه حرف دیگه! حالا لاله مرزبان هم که سفر خارجی رفتن رو دوست داره یه بار عکسی از این سفر گذاشت که خیلی ها به استایل خانوم بازیگر تو عکس خرده گرفتن و گفتن تو ایران و جشنواره ها خیلی خوشتیپ تر ظاهر میشه ولی حالا با یه همچین تیپی در حال گشت و گذار تو یه کشوره خارجیه و ازش خواستن که تو تیپش یه تجدیدنظری بکنه که خب خواسته ی عجیبی بود!

IMG_20230816_204601

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی