|

تیپ خاص و دیدنی لاله مرزبان ازش شاهکار هنری ساخت / انگشتر ارباب حلقه ها رو دستش کرد

LALE-MARZBAN SHAYANEWS

لاله مرزبان از بازیگرهایی هست که پله پله و آهسته معروف شد و این روزا دیگه خیلی از افراد ایشون رو میشناسن و بین مردم محبوبیت زیادی پیدا کرده.

لینک کوتاه کپی شد

لاله مرزبان از هنرمندهابی جوونی هست که این روزا ثابت کرده میتونه از ستاره های آینده ی سینمای ایران باشه و جایگاه خوبی برای خودش دست و پا کنه و احتمالا یادتون باشه که این بازیگر نقش نازگل رو توی سریال ستایش بازی میکرد و شاید قبل از اون هم هنرنمایی هایی داشت ولی اوج شهرت لاله مرزبان رو میشه با این سریال دونست و خب میدونید که پر طرفدار بودن ستایش هم باعث هر چه بیشتر دیده شدن خانوم بازیگر شد. اما نکته ای که در خصوص لاله خانوم وجود داره این هست که ایشون برای بازیگر شدن هم دارای استعداد هست و هم زیبایی چهره اش سینمایی طور هست.

حالا منظورمون از سینمایی طور چیه؟ یعنی ایشون چهره ی خاصی دارن و میشه بهشون نقش های متفاوتی محول کرد و میمیک صورت خانوم برای نقش آفرینی کاراکترهای مختلف بسیار مناسبه. اما حالا از اینا بگذریم و برسیم به حواشی لاله مرزبان که میشه گفت بیشترین حاشیه ای که دور و بر این بازیگر میچرخه مربوط به استایل های ایشون هست چون ایشون یکی از اون دسته از بازیگرهایی هست که اهل ریسک کردن در استایل هست و دوست دارید تیپ های جدید بزنه و البته اکسسوری های خاص بندازه مثل عکس زیر و انگشت جالبی که خانوم بازیگر دستش کرده که شکل و شمایل خاص و عجیبی داره!

لاله مرزبان

وقتی لاله مرزبان با این استایل میاد توی جمع 

اگر دقت کرده باشید پوشاک و مد توی هر دوره ای جزء مسائلی هستند که مردم بهشون اهمیت میدهند چون اولین چیزی که از یه فرد جدید مشاهده میکنید ظاهر اون هست و لباس پوشیدن فرد میتونه نکات زیادی رو در خصوص سلیقه و حتی افکارش فاش کنه و چون این روزا لباس پوشیدن به سمت نمادین شدن هم رفته و خیلی از سلبیرتی ها از نمادین پوشی توی استایلشون بهره میگیرن و مثل یه پازلی ظاهر میشن که تیکه هاش رو کسانی که دارن اون ها رو میبینن باید کنار هم بچینن تا منظور اون فرد رو متوجه بشن.

برسیم به استایل های لاله مرزبان که باید بگیم ایشون از اون دسته از افرادی هست که خیلی تنوع استایل داره و یه جورایی ریسک پذیر توی استایل هاست و هر دفعه میتونه با ساده ترین آیتم ها یه استایل جالب و امروزی خلق کنه البته که ایشون میتونه توی استایل حتی یه فلش بک بزرگ هم به گذشته بزنه و قدیمی ظاهر بشه و از همین جهت میشه گفت که تعصب خاصی روی این موضوع نداره و به نظرش هر چزی که قشنگ بیاد رو ست میکنه و با هاش ظاهر میشه مثل استایل تازه اش توی اکران مردمی فیلم جدید خانوم به اسم "نگهبان شب" میبینید که با چندتا آیتم ساده که شاید به تنهایی بد دیده بشن استایل زیبایی ساخته.

لاله مرزبان

لاله مرزبان و استعداد ورزیده ای که داره

این روزا دیگه بازیگر شدن خیلی راحت تر از گذشته شده و به همین خاطر خیلی ها شانس دیده شدنشون بالا رفته و میشه اینطور گفت که دیگه مثل قدیم نیست که شما به در و دیوار بزنی و در نهایت دیده نشی مثلا بعضی ها با آرزوی دیده شدن جلوی دوربین سال ها در زمینه های مختلف هنری فعالیت میکردن ولی در نهایت هم به این موفقیت دست پیدا نمیکردن ولی خب امیدواریم این راحتی بیش از اندازه ای که این روزا بازیگر شدن داره باعث افت کیفیت آثار در این زمینه نشه و در انتها بازیگرهای خوبی جایگزین سوپراستارهای قدیمی بشن و اسم سینمای ایران رو در دنیا زبونزد کنن.

تا اینجا راجبه استایل لاله مرزبان حرف زدیم حالا نوبت به استعداد این بازیگر میرسه که بدونید لاله مرزبان اگر امروز این جایگاه رو تونسته کسب کنه بیخودی نبوده و براش تلاش کرده حسابی و الان و توی این روزها داره ثمره تلاشش رو میبینه حالا چرا اینا رو گفتیم چون لاله مرزبان جزء اون دسته از بازیگرهایی هست که چندین ساله تئاتر بازی میکنه و یه جورایی استعدادش رو از طریق این هنر توی بازی حسابی بالا برده و پرورش داده که میتونه از پس نقش های مختلف بربیاد و بیننده رو جذب فیلم و داستان اون کنه بنابراین میشه ایشون رو از سابقه دارهای عرصه ی تئاتر هم به حساب آوورد.

لاله مرزبان

لاله مرزبان و زندگی رو به رشدی که داره

میدونید که بازیگری یکی از اون حرفه هایی هست که اگر توش دیده بشید میتونه حسابی براتون پولساز بشه و درآمد خوبی از این طریق به جیب بزنید. به همین خاطر قشر بازیگر توی اکثر جوامع از قشر مرفه محسوب میشن که ایران هم از این قاعده مستثنی نیست و خیلی ها بودن که از این راه به درآمدهای نجومی رسیدن حالا لاله مرزبان هم این روزا مسلما اوضاع مالی خوبی داره ولی یه نکته ای که در خصوص ایشون وجود داره این هست که ایشون انگار از قبل هم پولدار بوده و بازیگری یه جورایی باعث شده ایشون بیشتر از پیش پول روی پول بذارن. مثلا ماشین خانوم رو که ببینید متوجه این منظور میشید.

لاله مرزبان

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی