|

تیپ گنگ و حبس دار نازنین بیاتی وقتی از سادگی دراومده / انگاری بدونه آرایش یکی دیگس

nazanin-bayati shayanews

نازنین بیاتی خیلی برق آسا و کوبنده شروع کرد بازیگریش رو و توی اولین تجربه اش یعنی "دربند" از جشنواره ی فیلم فجر سیمرغ هم گرفت حتی.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نازنین بیاتی از اون دسته از بازیگرایی هست که خانوم یهویی اومد بالا و ترکوند و انگار آسه آسه بالا اومدن توی کار این بازیگر نبود مثلا اولین فیلم و تجربه ی این بازیگر که فیلم "دربند" بود باعث شد خانوم یه جوری مشهور بشه که حد نداشته باشه ولی موضوعی که در خصوص نازنین بیاتی وجود داره این هست که چهره ی خانوم یه جوریه که هم میتونه از پس نقش های جدی و هم از پس نقش های کمدی بربیاد و توی هر دوی این زمینه ها موفق عمل کرده مثلا یکی از کمدی های این بازیگر فیلم "دینامیت" بود که حسابی هم تونست فروش بره و بیننده های زیادی رو برای دیدنش به سینما ها کشوند.

اما در کل نازنین بیاتی یه حالتی هست که بیشتر بهش میاد که نقش هایی رو که کاراکتر معصوم هست رو بازی کنه چه از اولین تجربه اش و چه تجربه های دیگه مثل "فرشته ها باهم می آیند" که به گفته ی خود نازنین بیاتی یکی از تجربه های سختش بود چرا که توی این فیلم باید نقش مادر سه تا نوزاد رو ایفا میکرد و ایشون هم خیلی از این که یه موقع برای بچه ها اتفاقی بیفته میترسید و حتی تو یه سکانس که باید میبردتشون حموم قندش میوفته! از اینا که بگذریم برسیم به این روزای نازنین بیاتی و صفحه ی اینستاگرامش و ببینیم در چه حاله که حالا در ادامه بیشتر راجبش میگیم، پس با ما همراه باشید.

نازنین بیاتی

وقتی نازنین بیاتی بدون هفت قلم آرایش بازم نایس و خوشگله

این روزا استفاده از لوازم آرایش تبدیل شده به یه عادت در زندگی خیلی از افراد و حتی بعضی ها به قدری به اینجور لوازم اعتیاد پیدا کردن که نمیتونن تا سره کوچه هم بدون آرایش برن که خب این موضوع میتونه به مرور زمان روی اون ها تاثیر بدی بذاره و اعتماد به نفسشون رو از بین ببره و باعث بشه که نتونن با قیافه ی واقعی و اصلی خودشون کنار بیان و حالا باید ده ها برابر اون لوازم آرایش باید برای تراپیست خرج کنن!

توی دنیای بازیگری هم گریم و آرایش خیلی مهم هست تا حدی که بعضی ها برای این که زیباییشون یه موقع کم نشه قبول نمیکنن که گریم هایی که اون ها رو خیلی تغییر میده و یا سنشون رو بالا میبره رو براشون انجام بدن! البته که خب بعضیاشون حق دارن بالاخره این دسته از افراد بسیار شناخته شده هستن و دوست ندارن که بدون گریم و یا با گریم عجیب دیده بشن ولی برسیم به نازنین بیاتی که وقتی میخواد تیپ بزنه میترکونه و وقتی هم که میخواد ساده باشه میترکونه مثل عکس زیر از ایشون که خب شاید کسی که اینهمه معروفه راضی نشه که یه همچین عکس ساده و در این حالت که بدون آرایشه ازش بگیرن.

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی و استایل گنگی که بارشو تریلی هم نمیکشید

از گریم گفتیم برسیم به استایل و پوشش که خب نه تنها برای بازیگرا بلکه برای خیلی ها مهم هست چرا که وقتی برای اولین بار وارد یه جمعی میشیم لباس های ما قبل از خوده ما میتونن صحبت کنن و تازه بعدش خودمون میتونیم حرف بزنیم بنابراین خیلی مهمه که روی انتخاب لباس و پوششمون نهایت دقت رو داشته باشیم البته که از قدیم گفتن "تن آدمی شریف است به جان آدمیت" ولی کسی نمیگه که حتما باید لباس های مارک پوشید فقط باید تمیز و آراسته بود.

حالا برسیم به تیپ و استایل این روزای نازنین بیاتی که خانوم بازیگر اوایل کارش خیلی تیپ های دخترونه تر و ساده ای داشت ولی رفته رفته تیپای ایشون مجلسی تر شد تا این که به تازگی ازش تیپ گنگ رو که توی عکس زیر میبینید شاهد هستیم که حسابی هم ترکونده و حتی خیلی ها در وهله ی اول نتونستن تشخیص بدن که ایشون همون نازنین بیاتی توی "فرشته ها باهم می آیند" هست!

نازنین بیاتی

ولی نازنین بیاتی خوش اخلاق ترینه با طرفداراش

واضح هست که به عنوان یه فرد معروف آدم  طرفدارهای زیادی داشته باشه و خب این طرفدارها رو میشه هر جایی دید توی خیابون، توی سینما، وقتی پشت چراغ قرمز هستی و... حالا رفتار شما به عنوان یه فرد معروف با طرفدارهاتون هست که میزان محبوبیتتون رو میتونه بالا و پایین ببره و نازنین بیاتی تا به امروز نشون داده که بسیار با طرفدارهاش رفتار خوبی داره وقتی برای اکران فیلماش حاضر میشه با خیلی از اون ها عکس میگیره و مهربونه مثلا کلیپ زیر بعد از تئاتر ایشون هست که به علت گرفتن گل از طرفدارش اینطوری ذوق زده شده و تشکر میکنه.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی