|

رنگ و بوی طلاق در استوری اینستاگرام یکتا ناصر؛ هادی فراموش می شود!

مدتی است که حواشی در خصوص طلاق منوچهر هادی و. یکتا ناصر دست به دست می شوند. اما استوری آخر یکتا ناصر احتمالا به حواشی پایان دهد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- طی چند وقت اخیر، خبر جدایی یکتا ناصر از همسرش در فضای مجازی همه را شوکه کرد اما این زوج هنری هنوز مستقیما آن را تایید یا تکذیب نکرده اند.یکتا ناصر بازیگر  شناخته شده سینما و تلویزیون و تئاتر ایران می باشد. 

این بازیگر یک سال پس از بازی در فیلم سینمایی پرفروشِ “من سالوادور نیستم” در اسفند سال ۱۳۹۴ با منوچهر هادی کارگردان این فیلم ازدواج کرد اما اخیرا شایعاتی مبنی بر طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی در فضای مجازی منتشر شده که ابتدا منوچهر هادی با انتشار تصویری این شایعه را تکذیب کرد.

چند هفته پیش بود که به بهانه تولد منوچهر هادی، کارگردان سینما و تلویزیون جمعی از دوستان برای او تولد سوپرایزی گرفته بودند و پیش از ورود او به خانه یکی از دوستانش از یکتا ناصر همسرش فیلمی گرفت و گفت دعایی کنید که او هم گفت برای پدر سوفیا بهترین آرزو را دارم.

صثبلرصثلصث

همان زمان حواشی زیادی مبنی بر طلاق این دو هنرمند از یکدیگر در فضای مجازی دست به دست شد چرا که یکتا ناصر از منوچهر هادی به عنوان پدر سوفیا یاد کرده بود.

حالا پس از گذشت مدتی منوچهر هادی با انتشار تصویر دونفره و البته قدیمی از خود و همسرش خط بطلانی روی این شایعه کشید. او در پست اینستاگرامی خود نوشت: «زن قوی من، مادر قشنگ سوفیا. به وجودت می‌بالم و افتخار می‌کنم.»

صثفبثصل

استوری آخر یکتا ناصر حجت را تمام کرد؟

موضوع با همین تایید و تکذیب های زیر پوستی طرفین ادامه داشت تا اینکه استوری اخیر یکتا ناصر، حجت را برای همه تمام کرد. البته همچنان در لفافه. چرا که عموما اینگونه اخبار با تایید و تکذیب علنی، رسمی تلقی می شوند نه اینکه صرفا با قالب کنایه وار اینچنینی!

صسشیضصب

اما به هر شکل در موقعیتی نظیر موقعیت یکتا ناصر و منوچهر هادی که نگاه عموم مردم به جدایی آنها از یکدیگر معطوف است، تمام حرف ها و سخنانشان آنها ولو غیر مستقیم، مورد تحلیل و واکاوی قرار می گیرد. لذا بعید است که آنان نیز بر این امر واقف نباشند و ناخواسته بر شایعه ای دامن بزنند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی