|

تولد شوهر یکتا ناصر در نبود خانم همه رو انگشت به دهان کرد / شرط ازدواج عجیبش

yekta-naser shayanews

یکتا ناصر از بازیگرهای قابلی هست که توی کارنامه ی کاری خودش فیلم های جالب در ژانرهای مختلف رو داره و خانوم اثبات کرده که تک بعدی نیست.

لینک کوتاه کپی شد

یکتا ناصر از هنرمندای قبلی هست که به اوج شهرت خانوم برمیگرده به وقتی که با کارگردان معروف کشورمون یعنی منوچهر هادی ازدواج کرد و بعد از اون خانوم بازیگر انگار که دیگه خیالش از بابت کارش راحت شد چرا که در هر فیلمی که همسر خانوم ها در حال نقش آفرینی بود و یه جورایی یکتا ناصر شده بود بازیگر ثابت فیلم های آقای هادی ولی خب بالاخره یه تغییری رخ داد و اون هم حضور نداشتن توی سریال نیوکمپ بود که خیلی ها معتقد بودن خیلی سریال بد ساختی هم بود ولی این موضوع یه حاشیه برای این زوج به وجود آوورد که اون هم شایعه ی طلاق این دو هنرمند بود!

البته که یکتا ناصر و آقای هادی در این خصوص سکوت کردن و واکنشی نشون نمیدن ولی اتفاق تازه ای هم در این خصوص رخ داده که حالا براتون میگیم. برسیم به این روزهای یکتا ناصر که باید بگیم خانوم بازیگر به تازگی یه تئاتر داشت و انگار که خوب هم گرفت این تئاترشون و البته که خیلی از همکارایه ایشون هم با استوری کردن تئاتر خانوم بازیگر توی پیجاشون به بیشتر دیده شدن این نمایش کمک کردن و در نهایت خانوم هم خودش با هنر و استعدادش خوش درخشید و رضایت بیننده ها رو جلب کرد. حالا در ادامه قراره به برخی از حواشی این هنرمند در این روزها بپردازیم، پس با ما همراه باشید.

یکتا ناصر

میکاپ خیلی تمیز یکتا ناصر گریم وحشتناک تئاترش رو شست برد

گریم یکی از مهم ترین بخش ها در عرصه ی سینما هست که کمک بسیار شایانی به باورپذیرتر شدن کاراکترها میکنه و باعث میشه که مخاطب بتونه ارتبط قوی تر با نقش برقرار کنه و اون رو درک کنه ولی مسئله ای که وجود داره این هست که در برخی از مواقع در سینمای ما به این موضوع پرداخته نمیشه و اونقدرا که باید انگار اهمیت داده نمیشه و البته که خود بازیگر هم در این موضوع نقش داره مثلا خیلی از بازیگرا دوست ندارن که گریم زشتی داشته باشن و یا بعضی از اون ها دوست ندارن که پوستشون رو در معرض کرم ها و گریم های سنگین قرار بدن که در کل نمیشه خرده گرفت!

ولی باید بالاخره فیلمی که به مخاطب ارائه میشه در حد شان اون خوب باشه که در این مورد باید یه مقدار هم بازیگرا کوتاه بیان! اما حالا برسیم به گریم یکتا ناصر در تئاتر اخیرش که گفتیم موفقیت آمیز هم بوده. گریم این بازیگر در این تئاتر خیلی بحث برانگیز بود چرا که خیلی ها معتقد بودن میکاپ ایشون بسیار غلیظ و یه مقدار هم جلف بود و در کل جالب از آب درنیومده بود و یه مقداری هم خانوم بازیگر رو ترسناک جلوه داده بود ولی خب خانوم بازیگر به تازگی عکسی از خودش منتشر کرد که توی اون میکاپ ایشون بسیار تمیز و شیک بود که همه ی افتضاحات گریمش رو شست و برد.

یکتا ناصر

IMG_20230820_100515

وقتی ساره بیات تولد منوچهر خان رو تبریک گفت ولی یکتا ناصر نه!

اگر دقت کرده باشید شایعات طلاق و ازدواج همیشه جزء جدایی ناپذیر زندگی سلبریتی ها و آدمای معروف در کل جهان بوده و هست و در کل کاربرا در برخی از موارد به قدری تیز عمل میکنن و متوجه موضوع میشن که شاید حتی هنوز خود فرد مذکور نتونسته باشه قضیه رو هضم کنه مثلا یکی از راه هایی که توی فضای مجازی میشه از جدایی و یا وصلت افراد معروف با کسی مطلع شد فالو و آنفالو کردن طرف از پیج هست یعنی افراد توی فضای مجازی میتونن با این آپشن از خیلی از اتفاقات افتاده در بین سلبریتی ها مطلع بشن.

همونطور هم که بهتون گفتیم یه شایعه ای راجبه طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی جون گرفته که البته این زوج هنرمند نسبت به این موضوع سکوت کردن و نمیگن که آیا تبدیل شدن به زوج سابق هنری و یا هنوز هم میشه واژه ی زوج هنری رو براشون به کار برد ولی اولین نشونه هایی که باعث شکل گیری این حاشیه شدن آنفالو کردن همدیگه توسط این دو نفر بوده، مورد بعدی پاک کردن بسیاری از عکس های دو نفره از پیجاشون و حالا به تازگی هم مورد جدیدی پیش اومده که اون هم تولد منوچهر هادی هست که بازیگرایی مثل ساره بیات اون رو تبریک گفتن ولی یکتا ناصر این کار رو نکرده!

یکتا ناصر

شرط ازدواج یکتا ناصر همه ی سوال ها رو برطرف کرد

پیش تر براتون گفتیم که یکتا ناصر عضو ثابت فیلم های منوچهر هادی بود و این زوج جدا نشدنی بودن و این موضوع تا جایی پیش رفته بود که حتی صدای خیلی ها رو هم در آوورده و به همین خاطر وقتی این زوج به یه برنامه که مجریش محمدرضا گلزار بود دعوت شده بودن گلزار دیگه تعارف رو کنار گذاشت و این سوال رو از این زوج پرسید و در کمال ناباوری پاسخی که دادن این بود که این موضوع یکی از شرط های ازدواجشون بود! کلیپ مربوط به این مصاحبه رو براتون گذاشتیم ببینید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی