|

وقتی زنِ بابک جهنبخش تو کنسرت همسرش کادو پیچ شد؛ خانم تو مدلینگ چه قهار تیپه

بابک جهانبخش خواننده مشهور ایرانیه که اینبار در کنسر خود همراه با همسرش بود و مورد توجه بسیاری از کاربران قرا گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب تو هر کشوری قشر بازیگر و خواننده از همه اقشار مورد توجه ترند. در ایران ما هم این چنین است و گرچه که مثلا یهو می بینیم یه خانوم بلاگر تعداد فالووراش از یه آقای بازیگر و یا خواننده بیشتره، اما اونچه که واضحه اینه که قطعا بازیگر و خواننده مشهور ترند! یکی از خوش صدا ترین و احساسی ترین خواننده های کشور ما آقای بابک جهانبخش هستند که با صدای جذاب و رسا و البته رمانتیک خود یه هزار سالی هست تو این راستا فعالیت دارند و مورد توجه قرار میگیرن. بابک جهانبخش از دست خوانندگانی می بلاشد که خیلی شاید آهنگ جدید نسازه پشت هم، اما پشت بند هم کنسرت میذاره و اونچه که تا به حال نوشتن داده اینه که روی کنسرت تسلط خوبی داره و میتونه حتی با وجود قلب دردی که داشت، اجراش رو هندل کنه.

بابک جهانبخش از اونجایی که هواداران بسیاری داره در صفحه اینستاگرامش هم نزدیک به 5 میلیون دنبال کننده داره و در نتیجه فعالیت محتوایی خوبی هم میکنه. اگه یه ریز سر به پیج بابک جهانبخش بزنمید متوجه این خواهید شد که تمام تصاویر باکیفیت و جذاب هستند و این هنرمند کشورمون اصلا یلخی و یهویی عکسی رو به اشتراک نمیذاره. در ادامه ابتدا ببینیم تصویری از وی در کنار همسرشون خانوم پریا پرتوی فرد که تو آخرین کنسرت بابک خان حضور داشتند و با لباسی که شبیه به پاپیون کادو خورده بود مورد توجه قرار گرفت.

babakjahanbakhshoriginal_1697984436_3219249242073343451_490207779.

همسر بابک جهنبخش سه هیچ از خیلیا جلوتره ولی انقدر خجالتی و آرومه!

البته که این اولین باری نبود که همسر بابک جهانبخش در کنسرت همسرش حضور پیدا میکنه و میشه گفت تقریبا تو هشتاد درصد اجراهای وی حضوری گرم داره. جالبه که این زوج از دست زوج هی به شدت آروم  کم حاشیه ای هستند که تا به اینجا اجازه ندادن موضوعی لایف استایلشون رو تحت تاثیر قرار بده و یا حاشیه ای نامتعارف واسشون ساخته بشه که همه اینها برمیگرده به شخصیت افراد چرا که مثلا همسر آقای سپهر حیدری به شدت جنجالی هستند چرا که این سبکی میرن جلو و اصلا علاقمند به دیده شدن های نا ساده می باشند.

خانوم پریا پرتوی فرد با وجود اینکه پیجی مجزا دارند با تعداد فالووری بسیار بالا و یه جوایی بلاگر محسوب میشن، اما از اون دست حواشی نمیسازن و علاقه ای هم به این مدل بولد شدن ندارند.

Untitled

پریا پرتوی فرد با ظاهری به شدت مدلینگ! بچهاشون مال کین؟

این خونواده که دو فرزند دارند اینطور که نشون دادن واقعا مورد توجه فالووراشون هستند و از اونجایی که عکسای خوشگل و دلبرانه بسیاری هم منتشر می کنند، شدن محبوب دل کاربر های دنبال کننده. این خونواده جذاب یه مدلین که دو فرزند دختر و پسر تقریبا همسن هم دارند اما به این شکل که آقا پسر برای ازدواج قبلی بابک جهانبخش هستش و دختر خانوم برای ازدواج قبلی پریا پرتوی فرد. اما به این شکل که اگه وارد پیجشون بشی و خبر نداشته باشی اونقدری صمیمانه هستند که متوجه این موضوع نخواهید شد. در ادامه ببینیم کمی تا قسمتی از تصاویر خانوم خانوما رو در حالی که خیلی مدلینگ طور و زیبا هستند.

Untitled

Untitled

بابک جهانبخش: برای دوری از زندگی هرز ازدواج دوم کردم

بابک بعد از جدایی همسر اولش با خانومی به نام پریا ازدواج کرد و برای اولین بار به مناسبت تولد همسرش عکسی از وی منتشر کرده و گفت که برای هرز نرفتن و زندگی هرز نداشتن دوباره ازدواج کردم.

این جمله از نگاه کاربران عجیب بود اما خب اینطور که معلومه بابک خان بسیار رک و روراست بودن و حالا هم عاشقانه زندگی و همسرشون رو دوست دارند.

ششمین سالگرد ازدواج بابک جهانبخش و همسرش
ششمین سالگرد ازدواج بابک جهانبخش و همسرش

کمی بیشتر با بابک جهانبخش

بابک جهانبخش (با نام شناسنامه ای علی جهانبخش) متولد 1 فروردین 1362 در بوخوم آلمان، بابک جهانبخش از خوانندگان پرمخاطب موسیقی پاپ ایران است. مدرک تحصیلی او دیپلم تجربی می باشد وی دارای مدرک صداگذاری موسیقی است.

آشنایی خواننده ایرانی با همسر اولش مروارید شهریاری در کنسرتی که در لندن برگزار شد برمیگردد و آن دو با هم در این کنسرت آشنا شدند و این دوستی به ازدواج منجر شد .

همسر اولش یکی عوامل برگزار کننده کنسرتش در لندن بود . این زوج بدون خبر رسانه ها و در سکوت خبری و به دلیل نامعلومی از هم جدا شدند و طلاق گرفتند و یک پسر به نام آرتا از آنها باقی مانده است . مروارید شهریاری متولد تهران و فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی می باشد .

152031305938703-irannaz-com

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی