|

هیشکی بهتر از "بابک جهانبخش" نمیتونست قربون صدقه خانومش بره / عجب سفر لاکچری بردتش

بابک جهانبخش از جمله خواننده هایی هست که حاشیه ی خیلی کمی داره و خلی حرفه ای مشغول کارش هست و روی خودش سرمایه گذاری کرده.

لینک کوتاه کپی شد

بابک جهانبخش از جمله هنرمندانی هست که بسیار کم حاشیه و آروم زندگی میکنه این خواننده صدای جادویی و زیبایی داره که باعث میشه  هر شنونده ای لذت ببره چرا که به قول گفتنی انگار حنجره اش از طلا ساخته شده و خب این یه نعمت خدادادی بزرگ هست که به ایشون داده شده و تا به اینجا هم قدرش رو دونسته و اصلا جالب هست که منبع درآمدت صدا و استعدادت باشه البته که بابک جهانبخش از اون دسته از افرادی نبوده که با خوانندگی پولدار بشه چرا که ایشون از اول هم در یه خونواده ی متمول به دنیا اومده و بزرگ شده و بود یه مدتی رو هم در کودکی ساکن آلمان بودن و بعد از برگشتن به ایران خیلی جدی این حرفه رو دنبال کرد.

یکی از دلایلی که باعث میشه زندگی بابک جهانبخش بی حاشیه به نظر برسه متاهل بودن اون هست چرا که در این صورت دیگه حداقل حواشی و شایعات مربوط به ازدواج و امثالهم براش پیش نمیاد. احتمالا هم یادتون باشه این ازدواج دوم بابک جهانبخش بود و  موقع علنی کردنش اینطور عنوان کرد که برای سالم زندگی کردن تصمیم گرفته که ازدواج کنه و در حال حاضر از زندگی قبلیش یه فرزند پسر داره و از همسر فعلیش یعنی پریا پرتوی فرد صاحب بچه ای نشده و این روز هم بگیم که پریا خانوم هم ازدواج دومشه و از ازدواج قبلی دارای یه فرزند دختره که حالا در ادامه بیشتر راجبه روزگار این زوج براتون میگیم، پس با ما باشید.

بابک جهانبخش

سفر گرونی که بابک جهانبخش خانوم بچه ها رو برد

این روزا یه سری دیدگاه ها راجبه افراد معروف وجود داهر و اون اینه که خیلی از مردم معتقد هستن که اکثر افراد معروف هیچ درکی از زندگی و حال و هوای جازی مردم ندارن و فقط به فکر خوش گذروندن و پول درآووردن خودشون هستن که به خاطره همین موضوع افراد سلبریتی باید توی یه سری چیزها خیبلی محتاطانه عمل کنن مثلا یکی از این موراد سفرهای خارجی هست که این افراد میرن و میدونید که برای یه بازیگر دریافت ویزا خیلی راحته و خیلی از بازیگرا این روزا به سفرهای مختلف خارجی سفر میکنن ولی خب از این سفرها یا چیزی نمیذارن و یا خیلی کم عکس یا فیلم منتشر میکنن.

که خب گفتیم این برای این هست که حرف و حدیثی نشنون! حالا یه موضوعی که راجبه زن بابک جهانبخش وجود داره این هست که ایشون در حال حاضر یه بلاگر محسوب میه و در فضای اینستاگرام حسابی در حال فعالیت کردن هست و فالوورای پر و پا قرص خودش رو هم داره و خب در این فضا تولید محتوا میکنه و یه قاب هایی از زندگیش رو با مردم به اشتراک میذاره که خب به این دلیلی خیلی ها راجبه خوده بابک جهانبخش هم بیشتر خبر دار میشن، مثلا شاید براتون جالب باشه که این خانواده به تازگی به دبی سفر کرده بودن که پریا خانوم هم از این سفر یه سری تصاویر منتشر کرد.

بابک جهانبخش

بابک جهانبخش

پست احساسی که بابک جهانبخش برای خانومش گذاشت

پیشرفت فضای مجازی و رخنه کردن اون به زندگی افراد، خیلی چیزها دیگه رنگ و بوی مجازی گرفته و دیگه مثل سابق نیست که افراد رو در رو با هم حرف میزدن بلکه این روزا حتی با هم توی استوری ها دعوا میکنن و یا بهم تیکه میندازن و شما هر روز میتونید تو کامنت های پست های مختلفی اکانت هایی رو ببینید که خب مسلما متعلق به یه آدم هستن که با یه نفر دیگه که نه میدونه کیه و نه میدونه چیه شروع به دعوا کردن و برای هم چیزهای عجیبی کامنت میکنن و اینجوری یه دعوای مجازی راه میفته که در انتها یه نفر اقدام به بلاک کردن میکنه و داستان ختم میشه!

اما از دعوا ها نگیم بلکه از ابراز عشق و محبت در این فضا بگیم که حال هر کسی رو خوب میکنه مثلا بابک جهانبخش خب بالاخره یه خواننده هست و دارای روح لطیفیه و مسلما خیلی ها با خودشون میگن که احتمالا هر موقع دل پریا خانوم میگیره بابک خان براش آواز میخونه، ما که خبر نداریم! چیزی که ما ازش با خبر هستیم پست احساسی هست که این خواننده برای همسرش گذاشت و اینطور نوشت که: هر آدمی به یک نفر احتیاج داره که مثل بقیه نباشه، وگرنه دنیا پر از بقیه ست! که خب این یکی از زیباترین ابراز احساس های مجازی بوده در نهایت عشق و علاقه.

بابک جهانبخش

زن بابک جهانبخش که باشی تفریحاتت متفاوته

از قدیم گفتن هر که بامش بیش برفش بیشتر و این یعنی به هر میزان که دارایی داشته باشی همونقدر هم قراره دارایی بیشتری جذب کنی مثلا وقتی یه پولی میذارید بانک که سودش رو بگیرید هر چقدر میزان پولتون بیشتر باشه مسلما سود حاصل هم بیشتر خواهد بود و پریا خانوم هم یکی از این وستان دارا هست و از طرفی هم با یه خواننده ازدواج کرده و مسلما وضع مالی خوبی دارن بنابراین باید تفریحاتش هم از مردم عادی متفادت باشه مثل عکسی که از غواصی کردنش منتشر کرده.

بابک جهانبخش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی