|

وقتی "بابک جهانبخش" سالگرد عروسیشو آلمانی طور میگیره خفن؛ چرا خانومش تو گونه توپ کاشته؟

بابک جهنبخش خواننده پاپ ایرانمونه که کلی طرفدر داره و به همین علت جشن سالگرد ازدواجش کلی مورد توجه مشتاقان قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه جوری حواشی بازیگرا و خواننده ها و فوتبالیستا قاطی شده که هر دم از یکی یه سوژه ای شنیده و یا دیده میشه. اینبار نوبت به بابک جهانبخش رسید. بابک جهانبخش یکی از صداهای جذاب کشورمونه که خیلی ساله داره میخونه و کنسرت میذاره. از همون موقع که هنوز خیلی از بند ها و صدا ها نبودن. بابک جهانبخش حالا همچنان با وجود اینکه سن و سالی ازش گذشته اما می بینیم که هنوز هم صدای فوق العاده و نفسی گرم و ظاهری به شدت محبوب و دوست داشتنی داره.

بابک جهانبخش این روزا کنسرت زیاد میذاره اما اونچه که مشخصه اینه که این خواننده جذابمون گاهی نفس کم میاره اما با اینکه مشکل قلبی داشته همچنان به خوبی میتونه اجراش رو کنترل کنه. بابک جهانبخش یه چند باری هم جدیدا رفته تو حاشیه که این حواشی موضوعات مختلف داشتن و اخریشم ممنوع الکاریش بود که البته انگاری خالی بندی بیش نبود. بابک جهانبخش اغلب متن و شعر هایی احسای میخونه که حالا ممکنه شاد باشن و یا غمگین، که بیشترشونم شمارو حسابی احساساتی میکنن و تو مایه های شکست!! ظاهرا جنس صدای بابک و علاقمندیش به این سمت و سو بیشتره!

babakjahanbakhshoriginal_339813909_902435664367685_9196204655497676380_n

جشن سالگرد عروسی بابک جهانبخش و همسرش که خیلی اروپایی بود!

اما جدا از خود بابک جهانبخش، موضوعی که همیشه برای مخاطب خیلی باحال به نظر میاد و اگه جایی ببینه حتما دنبالش میکنه، داستان های طلاق و ازدواج و خلاصه لایف استایل شخصی فرد هستش که البته این موضوع تنها در رابطه با خواننده صدق نمیکنه و میدونید که اگه این اتفاق حتی برای همسایتون هم بیوفته شما کنجکاو میشید چه برسه به افراد مشهور!

بابک جهانبخش تا به حال دو ازواج داشته که همسر دومشون از چهره های عملی و پروتزی اما شیییک و باوقار هستند. قطعا این روزا استفاده از این موارد میتونه آدما رو شبیه به هم کنه و خب میشه گفت همسر بابک خان هم چهره ای به نسبت تکراری دارن اما با این تفاسیر به هیچ عنوان شبیه به خانومای خیلی غیرطبیعی نیستند و کلاس و شخصیت مناسب خودشون رو دارند. در ادامه ابتدا تصویری تازه از این زوج مشاهده می کنید که خیلی مورد توجه قرار گرفت و یه جورایی با این میکاپ هشتاد درصد نگاه سمت خانومشون رفت تا خود بابک!

campec.ir_s instagram 2023-5-28 story

ارتباط عجیب بچهای بابک جهانبخش! قیمه و ماست قاطی شد

این تصویر و کیک طبقه ای مربوط میشه به سالگرد ازدواج این زوج که می بینید درست به مانند خودشون هنری و ظریف و لطیف ساخته شده بود.

از نکاتی که در رابطه با ازدواج دوم بابک جهانبخش وجود داره جدا از آرامشی که در این زوج دیده میشه، اینه که بابک خان از همسر اولشون پسری به نام آرتا دارند و همسرشون خانوم پریا پرتوی فرد هم از همسر اولشون دختری به نام نیلا! این دو فرزند که هر کدوم مادر و پدری مختلف دارند ظاهرا در کنار هم احساس خوبی دارند و هنوز فرزند سومی که مشترک باشه به دنیا نیومده!

paryapartovifard_347243248_769913287913729_198612216396662736_n

کمی بیشتر با بابک جهانبخش

بابک جهانبخش (با نام شناسنامه ای علی جهانبخش) متولد 1 فروردین 1362 در بوخوم آلمان، بابک جهانبخش از خوانندگان پرمخاطب موسیقی پاپ ایران است. مدرک تحصیلی او دیپلم تجربی می باشد وی دارای مدرک صداگذاری موسیقی است.

آشنایی خواننده ایرانی با همسر اولش مروارید شهریاری در کنسرتی که در لندن برگزار شد برمیگردد و آن دو با هم در این کنسرت آشنا شدند و این دوستی به ازدواج منجر شد .

152031305938703-irannaz-com

همسر اولش یکی عوامل برگزار کننده کنسرتش در لندن بود . این زوج بدون خبر رسانه ها و در سکوت خبری و به دلیل نامعلومی از هم جدا شدند و طلاق گرفتند و یک پسر به نام آرتا از آنها باقی مانده است . مروارید شهریاری متولد تهران و فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی می باشد .

بابک جهانبخش: برای هرز نرفتن دوباره ازدواج کردم

بابک بعد از جدایی همسر اولش با خانمی به نام پریا ازدواج کرده و برای اولین بار به مناسبت تولد همسرش عکسی از وی منتشر کرده و گفته است که برای هرز نرفتن و زندگی هرز نداشتن دوباره ازدواج کردم.

babakjahanbakhshoriginal_341125400_902016090879964_6696152529488505639_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی