|

وقتی سمیرا حسن پور بیست سی تا انگشتر میندازه مگه رفتی هالیوود؛ دوچرخه میره حرفه ای

samira hasanpur shayanews

سمیرا حسن پور از بازیگرای خوش سرنوشتی هستش که می بینیم این روزها همراه با همسرش تا به چه اندازه بولد و مورد توجه قرار گرفته.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کلا دنیای سینما و اهالی سینما این مدلیه که یه مدت یهو میرن تو شادی و یه مدت یهو میرن تو نشون دادن استایل های مختلف و شیک. یه  مدت هم یهو میرن تو غم! این روزها روزهای غم اهالی سینما هستش که می بینیم عزادار دو تا از هنرمندای به شدت بزرگ و با اعتبار سینمامون شدن. اونها با هم همکار بودند حتی اگه با هم کار نکرده باشن. اول آتیلا پسیانی به دلیل سرطان و بعد هم داریوش مهرجویی به دلیل قتل از این زمین فانی رفتند. هر دو مراسم تشییعشون در تالار وحدت بود که خب میزبانیه بسیاری از هنرمندان رو کرد. تالار وحدت در عرض تنها چند روز کوتاه یه عالمه بازیگر به خود دید که خب همه و همه برای دفن همکارشون اومده بودند. یکی از این افراد خانوم سمیرا حسن پور بود که همراه با همسرشون دیده شدند.

سمیرا حسن پور چهره مشهور این روزهای سینما و شبکه خانگی می باشد که اولین بار بازی در سریال "پایتخت" دیده و مشهور شد. خانوم بازیگر اونجا کاراکتر گلی رو به تصویر کشید. گلی دختر ساده که چهره ای به شدت ساده هم داشت. البته که سمیرا حسن پور هنوز هم چهره ای ساده داره اما همراه با استایل و شیطنت هایی که نشون میده خانوم بازیگر بعد از ازدواجشون راهی جدید رو طی کردند. سمیرا حسن پور این روزها با ظاهری به شدت متفاوت و البته فعالیت هایی جذاب تر دیده میشه که باید گفت همه اینها مدیون همسرش هستش.

+سمیرا+حسن+پور+و+سامان+سالور

نقش عجیب سمیرا حسن پور در فیلم شوهرش!

البته که خود سمیرا بانو از استعداد بسیار زیادی برخورداره و قطعا تنها به دلیل وجود همسری کارگردان به این جایگاه نرسیده، اما باید بگیم الحق که داشتن فردی به عنوان کمک رسان در این عرصه میتونه چقدر سرنوشت رو تغییر بده. سمیرا حسن پور بعد از ازدواج با سامان سالور حالا دیگر در سریال های تلویزیونی دیده نمیشه و تنها سینما و نمایش خانگی هستش که میزبان خانوم بازیگر می باشد. 

وی حتی در آخرین کار هم حسابی با تونست دیده بشه چرا که کارگردان فیلم همسرش بود و خودش هم از بازیگران اصلی کار. "سه کام حبس" فیلمی که به عنوان پرفروش ترین فیلم اجتماعی در تایم خود بود و باعث شد تا بیش از پیش این زوج دیده و شناخته بشن.

Untitled

استایل های ترند و دور از انتظار سمیرا حسن پور

از طرفی هم همیشه همه چیز بازیگری نیست و خانوم و آقای بازیگر گاهی در عین حال که استعدادشون رو میبرن جلو، با ظاهر و نوع لباسی که انتخاب میکنن و میپوشن هم مورد توجه قرار میگیرن. مثلا سمیرا حسن پور به شدت علاقمند به اکسسوریه و خب این روزا هم که دیگه چند انگشتر داشتن ترند شده و خانوما یه ده تا انگشتری میندازن! اما شاید از نظر برخی مسخره باشه اما باید یادآوری کرد که جهان بر روی ترند میگذره و اینکه هر ساله همه آیتم های استایل شبیه به سال گذشته باشن که اصلا دیگه چیزی به نام مد و فشن وجود نداره! اما خب برخی هستند به ماند خانوم بهاره رهنما که از این موارد مد شده ترکیباتی عجیب میسازن که مورد استقبال قرار نمیگیره و برخی هم هستن به مانند ترلان پروانه که همیشه و در هر مکان میدونن چی با چی جذابترینه.

سمیرا حسن پور نیز در صنعت مد و فشن دستی بر آتش داره و اما خب گاهی هم میزنه تو خط و ربط های نامتعارف که مورد سوژه هم قرار میگیره و از زیر دست کاربران ریز بین همیشه در صحنه در نمیره!

Untitled345474791_721093106430500_2199472971665791986_n

اما کمی بیشتر با سمیرا حسن پور

سمیرا خانم آذرماه سال1363 در تهران متولد شد. وی فارغ التحصیل رشته نمایش است و کار هنری خود را از سال 1385 در تئاتر شبیه خوانی بهرام بیضایی شروع کرد.

در خانواده پدرش مجسمه سازی می کند که برای بازیگر شدنش خیلی حمایتش کرده بودند. وی دو برادر دارد که یکی مهندس عمران است و دیگری مهندس برق.

کودکی-سمیرا-حسن_پور

ازدواج جذاب سمیرا حسن پور با سامان سالور

سمیرا حسن‌پور در سال 1395 با سامان سالور، کارگردان سینما ازدواج کرد و این زوج فرزندی ندارند.

سامان سالور کارگردان، فیلمنامه‌نویس، تدوینگر و تهیه کننده کشورمان 23 مرداد 1355 در شهر بروجرد متولد شد. فیلم هایی همچون سه کام حبس، تمشک، سیزده 59، چند کیلو خرما برای مراسم تدفین و آمین خواهیم گفت از جمله آثار سامان سالور در مقام کارگردانی سینما می باشد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی