|

بررسی استایل بازیگران فیلم سه کام حبس

آوانگارد به این میگن؛ نگاهی به استایل "سمیرا حسن پور" در اکران سه کام حبس

اکران فیلم سه کام حبس

عکس ها و جزنیات استایل سمیرا حسن پور و دیگر بازیگران در اکران فیلم سینمایی سه کام حبس؛ جدیدترین عکس ها، اخبار و استایل سلبریتی در شایانیوز

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- شاید برایتان جالب باشد که بدانید فیلم جنجالی و جذابِ در حال اکران روی پرده سینماهای ایران یعنی فیلم سه کام حبس هفتمین تجربه کارگردانی فیلم سینمایی بلند توسط سامان سالور است. در کارنامه این فیلمساز، نام آثاری چون سیزده 59، تمشک، چند کیلو خرما برای مراسم تدفین، آمین خواهیم گفت، ترانه تنهایی تهران و... دیده می‌ شود که اغلب در حوزه سینمای اجتماعی تقسیم‌ بندی می‌ شوند. فیلم سه کام حبس هم در همین رده قرار دارد؛ فیلمی که مطابق شناسنامه‌ اش هم در ژانر درام اجتماعی تقسیم‌ بندی شده است. پیشنهاد ما به جای دانلود فیلم سه کام حبس این است که به سینما بروید و این فیلم جذاب را هر چه زودتر ببنید.

حال که تا حدودی با ژانر و محتوای فیلم سه کام حبس آشنا شدید می رویم سر اصل مطلب، یعنی استایل سمیرا حسن پور و سامان سالور در مراسم اکران مردمی فیلم سه کام حبس در پردیس سینمایی ملت. در این مراسم اکران بازیگران دیگری مانند نوید پورفرج هم حضور داشتند که ما در این مقاله تصاویر همه آن ها را برایتان آماده کرده ایم. البته صحبت در مورد حاشیه های موجود در این مراسم اکران در این مقاله مطرح نیست بلکه ما نگاهی به استایل های این هنرمندان خواهیم داشت. برای مثال استایل جذاب سمیرا حسن پور در دو تا از مراسم های اکران این فیلم آن هم به سبک مینیمال جای تعجب و حرف دارد زیرا همه ما می دانیم که سمیرا حسن پور یکی از بازیگران جسور سینما است که معمولا آوانگارد می پوشد. در ادامه این مقاله همراه ما باشید تا با چندتا از جدیدترین استایل های بازیگران فیلم سه کام حبس آشنا شوید.

اکران فیلم سه کام حبس در پردیس سینمایی ملت

اکران فیلم سه کام حبس در پردیس سینمایی ملت

سمیرا حسن پور در اکران مردمی فیلم سه کام حبس در پردیس سینمایی ملت

سمیرا حسن‌پور متولد آذر 1363 در تهران است، او فارغ‌ التحصیل رشته نمایش است و کار هنری خود را از سال 1385 در تئاتر مجلس شبیه در ذکر مصایب استاد نوید ماکان و همسرش مهندس رخشید فرزین بهرام بیضایی شروع کرد. او در سریال چاردیواری و پایتخت سیروس مقدم و همچنین سریال شاید برای شما هم اتفاق بیفتد و تله فیلم‌ های آوا و مردان نمکی حضور داشته‌ است. او در اولین کار سینمایی خود در فیلم تمشک سامان سالور کاندیدای سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن سی و دومین دوره جشنواره فیلم فجر شد.

سمیرا حسن پور در اکران مردمی فیلم سه کام حبس در پردیس سینمایی ملت بر خلاف استایل های آوانگارد قبلی از یک استایل ساده و کژوال استفاده کرده بود. او در این مراسم یک کت و شلوار لینن را انتخاب نموده بود  و به همراه یک شومیز استایل خود را تکمیل نموده بود.

اکران فیلم سه کام حبس در پردیس سینمایی ملت

اکران فیلم سه کام حبس در پردیس سینمایی ملت

سمیرا حسن پور و سامان سالور در اکران خیریه فیلم سه کام حبس

یکی دیگر از استایل های جنجالی سمیرا حسن پور را می توان در اکران خیریه فیلم سه کام حبس در کنار سامان سالور دانست، او برای این مراسم اکران یک استایل مینیمال را انتخاب نموده بود و می توان گفت تا حد زیادی برای متفاوت از سبک شخصی خود لباس پو شیده بود. شاید برایتان جالب باشد که بدانید سبک مینیمال و یا به تعبیری دیگر مینیمالیستی در طراحی لباس، همان‌ گونه که از عنوان آن بر می‌آید، به معنای حداقل‌ ها و سادگی در سبک پوشش در طراحی مد است که در آن عنصر سادگی بیش از هر چیزی دیگری در کانون توجه است. این سبک در طراحی مد و لباس به عنوان رویه‌ ای برای خلق آثار هنری در دهه 1960 میلادی معرفی شد. سمیرا حسن پور در کنار سامان سالور با استایلی کژوال و علی آشمند در این مراسم حضور داشت.

اکران فیلم سه کام حبس در پردیس سینمایی ملت

اکران فیلم سه کام حبس در پردیس سینمایی ملت

نوید پورفرج در اکران مردمی فیلم سه کام حبس در پردیس سینمایی ملت

یکی دیگر از بازیگرانی که در مراسم اکران مردمی فیلم سه کام حبس در پردیس سینمایی ملت در کنار سمیرا حسن پود و همسرش حضور داشت را می توان نوید پورفرج معرفی کرد. او برای شرکت در مراسم اکران سه کام حبس یک شلوار کتان و پیراهن جین را انتخاب نموده بود و استایل خود را در اوج سادگی به وسیله یک تیشرت سفید تکمیل نموده بود.

اکران فیلم سه کام حبس در پردیس سینمایی ملت

به نظر شما کاربران شایانیوز چه نکته های دیگه ای در تیپ و استایل بازیگران فیلم سه کام حبس قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهاد های خودتون رو با ما به اشتراک بگذارید.

اگر دوست دارید مثل بازیگرا لباس بپوشید و خوشتیپ باشید صفحه استایل سلبریتی ما رو دنبال کنید.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها