|

چهره هارلی کویین شده یکتا ناصر تو تئاتر دیدنش واسه هر سنی نیست؛ زاویه فکشو اهدا کرد

yekta naser shayanews

یکتا ناصر بازیگر مشهوریه که این روزها در کارهای همسرش دیده نمیشه، بلکه تئاتر گرد و خاکی بسیار به پا کرده و اینبار هم با میکاپش سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- هفته گذشته متاسفانه هرچی خبر باز میکردیم از مرگ آتیلا پسیانی به دلیل سرطان بود و حالا هرچی خبر باز میکنیم از مرگ و قتل داریوش مهرجویی و همسرش می بینیم. دنیای تلخی شده که اخبار تلخ بسیاری داره. دنیای هنرمندا انگاری این چند وقته بیشتر تو شوک و سوگواری بوده تا فیلم و شهرت و تاثیرگذاری. 

اما از اینها که بگذریم دیگر بازیگران همچنان زندگی و روزمره خودشون رو دارند که خب خیلیاشون با این هنرمند بزرگ همکاری داشتند و براشون غم انگیز تر بود و برخیشون هم کمتر. برخی به دنبال دیده شدن و هستند و برخی به دنیال حواشی هرچه کمتر. یکی از چهره هایی که از دسته دوم محسوب میشن یکتا ناصر می باشد که البته کمی در این چند سال اخیر به این روند کشیده شده اما باز هم نه اونقدر ها که بسیاری از هم جوارانش تلاش بر این روند دارند. یکتا ناصر خیلی ساله بازیگره و تا به حال هم در خیلی از فیلم و سریال ها ایفای نقش داشته اما اونچه که از خانوم بازیگر به عنوان شهرت آنچنانی دیده شد بعد ز ازدواج وی با منوچهر هادی بود که البته دور از ذهن هم نیست و هر کس دیگه ای هم که بود و با این کارگردان ازدواج میکرد مشهور تر میشد و البته پر کار تر! چرا که منوچهر هادی مِن جمه چهره های بسیار پر کاری محسوب میشه که پشت بند هم میسازه! چه فیلم و چه سریال!

یکتا+ناصر

میکاپ عجیب و غلیظ یکتا ناصر که واسه کاربرا هزار تا سوال ساخت

اما چند وقتی میشه که سر وصدای طلاق این دو چهره شنیده میشه. البته که خودشون هنوز تا به حال تایید و یا تکذیبی نکردند اما اونچه که از بین حرف و کنجکاوی کاربران شنیده شده اینه که یکتا ناصر و منوچهر هادی طلاق گفتند! البته که دنیای بازیگری واقعا دنیای عجیب و پر حاشیه ای هستش و نمیشه خرده ای گرفت یا زود واکنش داشت، چرا که مثلا این زوج یه جا نشون میدن انگاری جدا شدن و جای دیگه نشون میدن انگاری طلاقی وجود نداره.

یکتا ناصر اما از وقتی که این صحبت ها پیچید دیگه بیشتر تو تئاتر دیده شد. عجیبه یکتا ناصر که دم به دم در فیلم و سریال های منوچهر هادی حضور داشت حالا در سریال اخیر وی نبود و تئاتر تا به این میزان مشغول شده و اکتیوه!

در ادامه مشاهده می کنید تصویری از خانوم بازیگر که اینبار با ظاهری به شدت غلیظ میکاپ شده مورد توجه قرار گرفت چرا که کاربران از این میزان میکاپ در تئاتر متعجب شدند و سوالشو این بود چرا صدا و سیما اون مدلیه و تئاتر این مدلی؟

Untitled

مادر و خواهر یکتا ناصر که زاویه فکشونو اهدا کردن به یکتا!

یکتا ناصر همونطور که در تصویر بالا مشاهده کردید زاویه فکی بسیار تند و تیز دارد. خانوم بازیگر در حالی که به شدت بر این نظره خدادادی این زاویه انجام شده و هیچ دست و تزریق انسانی درش دخالت نداره، تا به حال بارها و بارها مورد توجه حرف و حدیث های منفی قرار گرفته. 

اما سوال اینجاست که پس چرا چهره سوفیا دخترش به مادر رفته و زاوشه اش نرفته؟ از طرفی هم مادر و خواهر خود یکتا ناصر اینچینین نیستند و خدا از کجا یهو تا به این میزان غلظت به یکتا بانو زاویه فک داده کسی خبر نداره!!!

Untitled

عروس شدن یکتا ناصر که برد برد بود

خب سال 94 بود که خبر ازدواج یکتا ناصر با منوچهر رو شنیدیم! خانوم بازیگر پیش از متاهلی هم راه و رسم هنرمندانه و اعتبار خاص خودش رو داشت و شاید بشه گفت تنها چیزی که منوچهر هادی به وی داد حاشیه و پئول بود. چرا که خب تو تمام فیلم و سریالاش یکتا ناصر رو می دیدیم و کم کم این موضوع برای مخاطب شده بود حساسیت! به همین جهت خب حواشی ساخته میشد!

از طرفی هم با حضور این بازیگر زن در پروژه های راه و بی راه منوچهر هادی، پول دئو طرفه به زندگیشون ورود میکرد! یعنی هم درآمد بازیگر و هم کارگردان! این زوج از سال 90 بود که با هم آشنا شدن و کم کم به ازدواج رسیدن. همین شد که یکتا ناصر تصویری از تایم عروس شدنش تصویری رو به اشتراک بذاره که خب مورد توجه قرار گرفت.

عکس-جدید-یکتا-ناصر

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی