|

میترا رفیع یه عکس گذاشت قلب فالووراش رفت؛ سبک شخصیت فوق العاده خانم رو حسابی خاص کرد

mitra rafie shayanews

میترا رفیع از هنرمندان به شدت خوش فیس ایرانی محسوب میشه که هر از گاهی از خود تصاویری منتشر میکنه و مورد توجه کاربران بسیاری قرار میگیره.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- چند سالی میشه که بازیگرای زیادی به سینما و تلویزیون ورود کردن و دیگه مثل قدیم ندیما نیست که سخت باشه. اما خب از طرفی هم چون تعدادشون زیاده ممکنه رقبای سنگینی برای هم باشن و همه چیز بستگی داره که چقدر زیبا هستند و چقدر فعالیت اینستاگرامی دارند. این گفته ها ما نیست و افسانه پاکرو بر این نظر هستش که البته به این موضوع هم نمیشه خرده گرفت چرا که اقتضای زمانه! تو هر تاریخی یکسری چیز ها مورد توجه بیشتری قرار میگیره و معیارا تغییر میکنه. خب تو این دو دهه اخیر فیس و فالوور مهمتر شده دیگه!

البته این گفته ها اصلا بر این نظر نیست که استعداد بازیگرامون کمه ها، خیر! بلکه باعث شده تا تعداد کمی بازیگر کم استعداد وارد بشن و بشن نقل محفل. محفلی که میتونست با هنرمند واقعا برازنده تری پر بشه اما اینجاست که باید گفت امان از پارتی بازی و معیار های عجیب امروزی! خیلی از اونا کار خود را به طور مستقیم از طریق سینما و نمایش خانگی هم شروع می کنند که خب این ممکنه بشه کمی ناراحتی برای چهره هایی که خاک تلویزیون رو خورد و کارشون رو با سریال های کم حقوق این جعبه جادو آغاز کنند! یکی از این هنرمندان خانوم میترا رفیع می باشد که البته نمیدونیم ناراحته یا خوشحال، بلکه میدونیم ایشون از دست هنرمندان واقعا هنرمندی هستند که با تلویزیون هم پا به این عرصه شگفت انگیز کردند و حالا شهرتی مورد توجه دارند.

Untitled

میترا رفیع یه عکس گذاشت قلب فالووراش رفت!

میترا رفیع اولین بار با بازی در سریال "از سرنوشت" بود که در نقش مه لقا شهرت یافت. خانوم بازیگر خوش استعدادمون قبلتر نیز سابقه بازیگری داشت اما با این کار دیده و شناخته شد.

میترا رفیع بعد تر هم در سریال های جذاب دیگری کاراکتر اصلی رو بازی کرد و مورد توجه هوادارانش و البته اهالی سینما قرارگرفت. وی حالا با تعداد فالوور بالا و چهره ای زیبا و البته استعدادی خفن از بازیگران اسم و رسم داری می باشد که با انتشار تصاویر مختلف از خود دست خیلی از بازیگرای پر از عمل و پروتز رو از پشت بسته، اونهم با چهره ای نچرال.

میگید نه؟ پس در ادامه می بینیم تصاویری جدید از وی در حالی که مثل همیشه آراسته و متشخص بود.

3

سبک شخصیت فوق العاده میترا رفیع که خانوم رو خاص کرده

اگه بخوایم بیشتر با میترا رفیع آشنا بشیم باید بگیم که خب هرکسی یه سبک روحیه داره. میترا رفیع شخصیتی با ثبات و محکم دارد که این سبک روحیش کاملا تو ظاهر و نوع صحبت  برخوردش مشخصه. حتی میشه گفت این موضوع رو در نقش های انتخابی خانوم بازیگر هم میشه فهمید. مثلا یه بازیگر هست به مانند باز هم خانوم بهاره رهنما که همیشه تو کاراکترای طنز دیده میشه و خب شاید بشه گفت شخصیتی اینچنین طنز هم داره اما برخی به مانند خانوم لیلا حاتمی و یا میترا رفیع همونطور که در انتخاب نقش هم جدی و اجتماعی طور هستن در واقعیت نیز اینچنین می باشند همراه با شیطنت های خانومانه ای که خب هر جایی شاید بروزش نده و یا کمی تا قسمتی رونمایی کنه. در ادامه می بینید میترا رفیع رو در حال صحبت در نشست خبری.

کمی بیشتر درباره میترا رفیع

میترا رفیع یه دختر 32 سال هستش که در حال حاضر مجرد و فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس بازیگری از دانشگاه هنر تهران هست که فعالی خودش رو با تئاتر شروع کرد بعد جلوی دوربین رفت و تجربه کارگردانی هم داره.

 خونواده میترا خانوم رو برای کشف استعدادش از سن کم توی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فرستادن و ایشون خیلی زود تو سال 1385 وقتی تنها 12 سال داشت با کسب جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره تئاتر تک نفر نیاوران، استعداد خودش رو نشان داد.

میترا+رفیع (2)

در رابطه با تجربه ی کارگردانی این بازیگر میشه به دو نمایش «یه جوری مثلِ …» و «از این تاریکی» نام برد که یک جوری مثلِ … برای جشنواره پاکستان نیز دعوت شده بود. میترا خانوم علاقه ای خاصی به کتاب خوندن و ورزش هم داره که این دو مورد جز روتین های روزانه اون محسوب میشه و به تازگی هم برای بازی در سریال گیلدخت و همزمان با پایان اون از ایشون تقدیر شد و این سریال یکی از پر بیننده ترین سریال های صدا و سیما نام گرفت که با بازی خوب این هنرمند ماندگار شد.

میترا+رفیع (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی