|

استایل خانومانه "میترا رفیع" با خنثی ترین رنگ و یه قرمز کنارش / اینطور دلبند میرن کافه

mitra-rafee shayanews

میترا رفیع رو بیشتر در تلویزیون دیدم با سریال هایی مثل گیلدخت و بی همگان و مشخصه که ایشون جای پاش رو سفت کرده و قراره که حسابی بترکونه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- میترا رفیع از اون دسته از هنرمنداست که نشون داد میشه ره صد ساله رو یه شبه رفت و محبوب مردم شد چرا که این بازیگر با چندتا سریال توی تلویزیون تونست یه جوری به چشم بیاد که هر کسی که در این عرصه سال ها داره کار میکنه ولی به چشم نیومده به حال ایشون غبطه بخوره که البته میترا رفیع نون استعداد بی نظیرش رو در این عرصه میخوره که خب از شانس خوبش این استعداد دیده، جذب و در نهایت شناخته شد و باید به اون فیلمسازی که بریا اولین بار این بانو رو برای بودن جلوی دوربین انتخاب کرد تبریک بگیم چرا که ایشون یه قدم برای پربار کردن سینمای آینده ی ایران برداشته.

چون بالاخره باید جوون ترها جای افراد پیشکسوت رو بگیرن و یه جورایی عرصه به این ها واگذار بشه و چه خوب که اگر بازیگرهای مثل میترا رفیع بیشتر و بیشتر معرفی بشن و اتفاقا مثل سریال "گیلدخت" که میترا خانوم نقش اول رو داشت به افراد تازه معرفی شده هم نقش اول بدن تا بسنجن که چند مرده حلاج هستن. اما خب مسلما در کنار موضوع استعداد بحث زیبایی هم مطرح هست و خب میترا خانوم هم جزء زیبارویان محسوب میشه ولی هر چی تمرکز روی استعداد باشه مسلما سینمای پربار تری خواهیم داشت. حالا در ادامه قصد داریم که بیشتر به فعالیت های مجازی این بازیگر بپردازیم، پس با ما باشید.

میترا رفیع

هر چی ژست کافه ای دیده بودین بریزین دور میترا رفیع رو ببینید

به طور کلی بازیگرها توی صفحه های شخصی خودشون حال و هوای خاصی دارن مثلا یکی میاد از فیلم ها و کتاب هایی که دیده و خونده عکس و فیلم میذاره و یا عکس هایی مرتبط با جامعه و مشکلات اون منتشر میکنه و در خصوصشون صحبت میکنه یا یکی میاد عکس هایی از کارهای خودش قرار میده در این فضا مثل پشت صحنه و فیلم هایی که قراره به زودی ازش پخش بشه و در این بین هم یکی دوتا عکس با رفقا و یا همکاری جینگش میذاره و یا یکی هم هست که خیلی خودمونی عکس میذاره و از اون به کنار توی کامنت ها هم شروع میکنه به تعامل با فالووراش که خیلی هم جالب هست.

میترا رفیع

بنابراین نمیشه گفت که همه ی سلبریتی ها خصوصا بازیگرها از یه طریق تولید محتوا میکنن چون بعضی از اون ها حتی تو یک سری از مراسم ها شرکت میکنن ولی خودشون عکسی از اون مراسم رو توی پیجشون نمیذارن و این عکس ها از طریق پیج های دیگه منتشر میشه .

حالا بگذریم و برسیم به میترا رفیع که خانوم از همون اول که دیده شد یه عالمه مخاطب پیدا کرد و آمار فالووراش زیاد و زیادتر شد و توی پیجش عکس های زیبایی از خودش منتشر میکنه که گاها مرتبط با حرفه اش هست و گاها هم فقط عکس های زیبایی از خودش که حالا در آخرین پستی که این بازیگر منتشر کرده ایشون رو تو یه کافه میبینیم که استایل و چهر ه ی منحصر به فرد ایشون به همراه عکس های جالبی که گرفته شده نظر خیلی از طرفدارهاش رو جلب کرده و بیشتر توجه به هارمونی وست رنگ ها بوده.

میترا رفیع

میترا رفیع

میترا رفیع بازیگر هزار چهره ای که هر کدومش یه حرف واسه گرفتن داره!

مردم خیلی راحت تغییرات توی افراد معروف رو متوجه میشن حتی اگر این تغییرات خیلی ریز و مورچه ای باشن و حتی خیلی از پیج های خارجی وجود دارن که در این باره صحبت میکنن و فکت میارن حالا بازیگرهای وطنی هم مسلما تغییرات دارن و در بیشتر مواقع مردم متوجه اش میشن مثلا از یکی از آشکارترین تغییرات میشه به چهره ی تغییر کرده متین ستوده اشاره کرد که خانوم بازیگر یهو به کلی زیر و زبر شد و تغییرات ایجاد کرد مثل عمل عمل بینی و... و یا یکی از عجیب ترین تغییرات رو میشه به شهره لرستانی سابق و مازیار لرستانی این روزا نسبت داد که خیلی ها قبل از این که تطبیق صورت بگیره یه چیزایی حدس زده بودن!

اما بگیم از میترا رفیع که خانوم بایزگر اگر تغییرات هم اضافه کنن خیلی کوچولو ایجاد میکنن ولی یهو یه خروجی فوق العاده و متفاوت ازش میبینیم مثلا در عکس زیر تفاوت چهره ی این بازیگر تنها با تغییری که توی مدل موهاش داده میتونید متوجه بشید که از ایشون کاملا یه آدم متفاوت ساخته و جالبه که در هر سه تغییر هم بسیار زیبا چشم نواز دیده میشه و البته که ایشون با همین حرکت ساده نشون داد که میشه خیلی ساده تغییر ایجاد کرد ولی در نوع خودش هم غوغا کرد.

میترا رفیع

وقتی محب های میترا رفیع خانوم رو گلچین میکنن

این روزا دیگه هر آدم معروف توی اینستاگرام فن پیج داره و میشه حتی خیلی از اخبار اون فرد رو از طریق فن پیج هاش دنبال کرد و به نوعی یه جورایی طرفدار بودن رنگ دیگه ای به خودش گرفته مثلا قدیم پوستر اون فرد معروف رو میخریدن و میزدن به دیوار و اینجوری اثبات میکردن که طرفدارشن ولی حالا این روزا دیگه ساعت ها میشینن روی عکس های اون فرد معروف یه سری ادیت ها انجام میدن و اون ها رو پست میکنن تا بلکه فرد موردنظر هم ببینه. حالا میترا رفیع هم یه عالمه فن پیج داره که تو یه حرکت زیبا یکیشون کلیپ جالب زیر رو درست کرده.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی