|

تیپ نسرین مقانلو واسه سالگرد پسرش چشای فالووراشو برق انداخت؛ فیگور دور از انتظار

nasrin moghanlo shayanews

نسرین مقانلو بازیگر مشهور ایرانی می باشد که سال گذشت فرزندش رو از دست داد و حالا برای سالگرد پسرش ارشیا ویدیویی جالب منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- از نظر برخی این دنیا، دنیای ماتریکسه و کسی نمیمیره بلکه روحش به شکلی دیگر زندگی خواهد کرد. اما خب برخی هم بر این باورند که مرگ پایان زندگی انسان هستش و به همین علت وقتی عزیزیشون رو از دست میدن حس به شدت بدی دارند که خب منطقیه. اگر به هر دو نظر دقت کنیم می بینیم که خب در هر حالت بالاخره اون شخص دیگه پیش خونوادش نیست و دلتنگی اطرافیانش براشون اذیت کننده میشه، پس فرقی تو اصل مطلب نکرده!

اینها گفته هاییست که زیر پست خانوم نسرین مقانلو گفته شده و میون کاربران کامنت های متفاوت و مختلفی رد و بدل میشه. چرا که نسریین بانو بازیگر جذاب سینمامون سال گذشته پسرشون رو از دست دادند و حالا برای سالگرد فرزندشون ویدیوی به اشتراک گذاشتن. این در حالیه که نسرین مقانلو به شدت، تاکید میکنم به شددددت وابسته و دلبسته فرزندانش بوده و هست که خب با این اتفاق درد بزرگی رو تجربه کرد. نسرین مقانلو در این یک سال صفحه اینستاگرامش فقط و فقط گر شد از عکس و ویدیو هایی که در رابطه با پسرش ارشیا میذاشت و حال هم برای سالگرد وی ویدیویی که در ادامه مشاهده می کنید رو منتشر کرد.

نسرین مقانلو چرا دیگه بازی نمیکنه؟ خانوم بازیگر فیلد کاریش چجوریه؟

نسرین مقانلو از دست بانوان به شدت هنرمند و به شدت پر طرفدار در این عرصه شگفت انگیز محسوب میشه که یه هزار سالی هست داره بازی میکنه. نسرین مقانلو ابتدا در سریال های تلویزیونی و همراه با مهدی فخیم زاده ایفای نقش داشت و بعد تر رفت به سراغ سینما و نمایش خانگی و به مانند بسیاری از همکارانش موندگار شد و دیگه به جعبه جادو برنگشت.

با نسرین مقانلو خاطرات بسیاری داریم و این مد بازیگری بوده و هست که اگه در فیلم و یا سریالی دیده بشه واقعا میتونه یک تنه جذب مخاطب کنه چرا که برای مخاطب عزیزه و دوست داشتنی.

خانوم بازیگر اکثرا در نقش هایی جدی که یه جورایی مدل طنز دارن دیده میشد و جالبه که شخصیت اصلیش هم تقریبا این چنینه.

5609689

آراستگی نسرین مقانلو که مورد تحسین این کاربر قرار گرفت

نسرین مقانلو همیشه ظاهری آراسته و به خود رسیده داشته. خانوم بازیگر همیشه و همیشه به سبکی دیده میشه که اصلا رنگ و رویی از سادگی نداره و حتی در رابطه با این موضوع یکی از کاربران در کامنت همین ویدیوی که مشاهده کردید هم اشاره کرد و خانوم بازیگر رو مورد تحسین قرار داد به این نکته که زندگی ادامه داره اشاره نمود.

نسرین مقانلو تا پارسال هر چقدر پست و استوری گذاشته بود، به همین اندازه در این سک ساله از فرزندش محتوا به اشتراک گذاشته که این میتونه غم بزرگی باشه که به این شکل داره خودش رو تخلیه میکنه.

Untitled

این ژست نسرین مقانلو تو لیست حواشی چسبوند به سقف

اما کمی هم به سراغ حواشی خانوم بازیگر بریم چرا که اصلا مگه میشه شما بازیگر باشید و جنجالی پشت سرتون در نیارن؟ مثلا اینکه نسرین بانو مقانلو در صفحه اینستاگرام خود اکتیوه و به مانند بازیگرانی همچون خانوم مرجانه گلچین هستش که نشون دادن درسته میانسال شدن اما پر نشاط تر از خیلیا پیش میدن و حوصله اینستا بازی رو دارند. از طرفی هم گاهی تصاویری منتشر کردند که سوژه ای برای کاربران بوده و با وجود اینکه مطمئن بودن سوژه میشن اما باز هم منتشر کردن و خب اینجاست که باید گفت خود کرده را تدبیر نیست! البته که از نگاهی دیگر هم میشه گفت که پیج خودشونه و ربطی به کسی نداره اما از اونجایی که هر کار بازیگرا میره زیر ذره بیت این تصاویر نیز اینچنین شد.

f

بیوگرافی نسرین مقانلو

نسرین مقانلو متولد 1 تیر 1347 در تهران ، دانشجوی انصرافی سال دوم رشته مامایی می باشد که از 18 سالگی با تئاتر شروع کرد و در سال 1372 به شهرت رسید و حالا می خواند و مجری گری هم می کند.

پدرش تهرانی و فعال در عرصه موسیقی و مادرش از بختیاری های هفت لنگ و بازیگر تئاتر بود یک خواهر ساکن آمریکا دارد و برادرش بیژن سرمربی تکواندو می باشد. پدرش در 12 آبان 1399 درگذشت ولی مادر محترمشان در قید حیات می باشد.

Untitled

صدای جذاب و دورگه خانوم بازیگر

نسرین مقانلو صدایی دورگه و متفاوت دارد که خیلی ها طرفدار صدای خانوم بازیگر هستند. نسرین مقانلو فعالیتش در حوزه موسیقی رو با دکلمه تقدیمی به عسل بدیعی بعد از فوت او در سال 1392 آغاز کرد ، او سپس با انتشار دکلمه «ساعت شنی» و بعد از آن هم بصورت جدی با آقای اهورا احمدی وارد تهیه آلبوم شده است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی