|

مه لقا باقری با تیپ نوجوونی که سن و سالش رو 10 سال دنده عقب زد / بدلش چه خودمونی شده

mahlagha-bagheri shayanews

مه لقا باقری رو خیلی ها به علت همسر جواد عزتی بودن میشناسن ولی هنر دوستان میدونن که ایشون چقدر در این عرصه زحمت کشیده که به این جایگاه برسه.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مه لقا باقری از اون دسته از بازیگرهایی هست خانوم خیلی نرم نرمک بالا اومده و دیده شده و یه جورایی میشه گفت که اگر الان یه همچین جایگاهی داره به خاطر صبر و تلاشی بوده که از خودش به صورت مستمر نشون داده که اون رو لایق جایگاه الانش کرده چرا که مه لقا باقری سال های زیادی هست که در این عرصه فعال و در حال کار هست و با وجود این که در بیشتر مواقع نقش های فرعی از آن خانوم شده و نتونسته اونطور که باید و شاید به عنوان یه نقش اصلی هنرنمایی کنه ولی خب با همین نقش ها هم تونسته برای خودش اعتبار و شهرت به دست بیاره که خب باید دست مریزاد گفت چون کار هر کسی نیست.

البته که یکی دیگه از دلایلی که باعث شده مه لقا باقری خیلی بولد و دیده بشه همسر جواد عزتی بودن هست که برخلاف خانوم در اکثر موارد نقش اصلی رو بازی کرده و یا مکمل بوده و این روزا هر احدی در حال گفتن این هست که این مرد یه اعجوبه ی فوق العاده هست و این به علت نقش آفرینی های متفاوته آقا جواد هست که میتونه در عین حال که نقش یه مرد رنج دیده و بیچاره رو بازی کنه و از اون طرف هم نقش یه مرد ظالم و یاغی رو ایفا کنه و همیشه اسم خودش رو جزء اولین ها توی تیتراژ بیاره بنابراین میشه گفت که این زوج یکی از ایده آل ترین ها در سینمای ما محسوب میشن. که حالا در ادامه بیشتر راجبشون میگیم.

مه لقا باقری

استایل مه لقا بقری در جشن حافظ امسال

وقتی مه لقا خانوم یه همچین عکسایی داره ولی پروفایلش مشکیه

بعد از این که خیلی از بازیگرا در اینستاگرام فعالیتشون رو شروع کردن اتفاقات زیادی افتاد مثلا خیلی ها در این بین درگیر حواشی شدن مثلا نفیسه روشن در این بین جوری حواشی برای خودش به وجود میاوورد که حتی دعواهایی که با دوستای بازیگرش که خانوم بودن رو هم به اینستا میکشوند و از طریق این فضا به اون ها تیکه مینداخت که خب واقعا حرکت عجیب و غریب و بعید ی از یه بازیگر بود و یا یکی مثل بهنوش بختیاری توی این فضا شروع کرد به کسب درآمد از طریق تبلیغات و حتی بازی کردن توی دابسمش ها به همراه اونایی که میخواستن در این فضا به واسطه ی بودن یه بازیگر در کنارشون معروف بشن!

اما خب از طرف دیگه هم خیلی از بازیگرها بودن در این فضا که اثبات کردن که همه جوره از حواشی فراری هستن و به هیچ وجه راضی نمیشن که خودشون رو به این سمت ها بکشونن و ترجیح میدن که در بین مردم به عنوان یه بازیگر خوب بودن محبوب باشن تا این به عنوان یه بازیگر پر حاشیه بودن مشهور. بگذریم برسیم به مه لقا باقری که از اون دسته از بازیگرهایی هست که حسابی در این فضا بی حاشیه و شیک فعالیت میکنه و حالا به تازگی یه عکسی پست کرده که بسیار زیبا بوده و برای خیلی ها سوال شده که وقتی ایشون یه همچین عکسی داره چرا پروفایلش مشکیه و دوست نداره که عوضش کنه؟

مه لقا باقری

جنجالی شدن عکس آقای همسر اونم با همزاد مه لقا باقری

احتمالا دیده باشید که چند تا از سلبریتی ها ها هستن که بدل دارن یعنی یه فردی که بی نهایت شبیه اون هاست و جالبه که توی ایران بدل های زیادی برای سلبریتی های خارجی داریم مثلا ما بدل مسی، رونالدو و جانی دپ رو توی ایران داریم که خب این موضوع برای خیلی ها جالب هست و برای خیلی ها هم نیست مثلا دسته ی اول از این موضوع لذت میبرن چون به نظرشون وقتی نمیتونن خود اون فرد معروف رو ملاقات کنن میتونن بدلش رو ببینن مثل کاری که این اواخر طرفداراهای رونالدو انجام دادن وقتی دیدن توی هتل نمیتونن خودشو ببینن شروع کردن به عکس گرفتن با بدل این فوتبالیست بود که اونجا حضور داشت.

دسته ی دوم هم که خوششون نمیاد از این اداها به نظرشون بدل بودن و ادعای این رو داشتن که مثلا بدل کسی هستید از عزت نفس پایین نشات میگیره و جالب نیست چرا که هر کسی خاص و منحصر به فرد به دنیا اومده و نباید شخصیت خودش رو نادیده بگیره و خودش رو مثل یه کپی بی ارزش ببینه! حالا از اینا که بگذریم برسیم به حاشیه ی اخیری که برای جواد عزتی به وجود اومده اونم با انتشار عکس زیر که در اون یه خانومی حضور دارن که خیلی شبیه مه لقا خانوم هستن و وقتی این عکس منتشر شد خیلی ها به این موضوع اشاره کردن و براشون سوال بود که آیا این دو نفر خواهرن؟ که احتمالش وجود نداره و این فقط یه شباهته که هر چند خیلی ها حتی این شباهت رو هم قبول ندارن، نظر شما چیه؟ شبیهن یا نه؟

مه لقا باقری

مه لقا باقری انگار توی فریزر بوده!

احتمالا یه زمانی رو یادتون باشه که عکس هایی از بچگی افراد سلبریتی میذاشتن و میگفتن که حدس بزنید که این عکس متعلق به بچگی کدوم بازیگر هست که در برخی از موارد این موضوع خیلی سخت بود چون فرد خیلی با بچگیش فرق کرده بود و یه جورایی اصلا قابل شناسایی نبود ولی در برخی از موراد هم این کار یکی از آسون ترین کارها بود و این به علت شباهت بی اندازه ی فرد معروف با بچگیش بود که در خصوص مه لقا باقری هم وقتی که ایشون عکسی از بچگیش منتشر کرد به نظر خیلی ها این بازیگر با کودکیش فرقی نداره و انگار توی فریزر بوده از بس که هیچ فرقی ندکرده و فقط سنش بالا رفته!

مه لقا باقری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی