|

خوشگذرانی لاکچری مه لقا باقری و همسرش تو ترکیه / استایل دو نفره شون چه جذابه

mahlagha-bagheri shayanews

مه لقا باقری بازیگریه که بیشتر با سریال های تلویزیون دیده شده و این روزها فیلم جدیدی به اسم "پرونده باز است" رو در حال اکران داره.

لینک کوتاه کپی شد

مه لقا باقری بازیگریه که خیلی ها اون رو به همسر جواد عزتی بودن میشناسن و البته که نمیشه از این موضوع غافل شد که این بازیگر بسیار با استعداد و توانمند در عرصه ی بازیگری عمل کرده و میتونه هر نقشی رو که بهش میدن به زیبایی هر چه تمام تر ایفا کنه و بدرخشه. البته که مه لقا باقری اونطور که باید توی سینما دیده نشده خانوم بیشتر توی تلویزیون و سینمای خانگی فعالیت داشته و حتی تو یه سری از کارهاش همسرش هم همبازی بوده ولی خب این روزا خانوم بازیگر کمی تا قسمتی کم کار شده بود تا این که با یه سینمایی به اسم "پرونده باز است" دوباره برگشت.

البته این رو هم اضافه کنیم که مه لقا باقری از اون دسته از افرادی هست که در عرصه ی تئاتر فعال هست و البته که توی پیج اینستاگرامش هم عکس و کلیپ هایی از خودش و کارش منتشر میکنه اما با وجود همه ی این ها چیزی که این بازیگر رو از توی ذهن مخاطب محترم جلوه میده دوری ایشون از حواشی هست و بی سر و صدا بودنش یعنی شاید در برخی از مواقع استایل هایی که از خانوم بازیگر توی فضای مجازی دیده میشه ایشون رو بیاره سرتیتر خبرها مثل عکس زیر که استایل خانوم و همسرش رو گویا در ترکیه نشون میده ولی باز هم ایشون نسبت به خیلی ها بی حاشیه هستن.

مه لقا باقری

وقتی مه لقا باقری متفاوت تر از فیلمش ظاهر میشه

مسلما شباهت داشتن بازیگرا با فیلم هایی که بازی میکنن در بیشتر مواقع صدق نکنه چرا که بازیگر بودن یعنی همین یعنی زندگی کرردن به جای یه نفر دیگه و به تصویر کشیدن اون جوری که مخاطب باور کنه که این خود شما هستید و نقشی که سعی در نشون دادن اون دارید بسیار واقعیه و با شما تفاوتی نداره. اما یه موردی که بیشتر در زندگیه هنرمندان در خصوص تفاوت زندگیشون با فیلم ها به چشم میخوره استایل اون هاست که خواه ناخواه متفاوت تر خواهد بود.

مثلا شما تصور کنید که فرشته حسینی بخواد اونجور که توی فیلم هاش هست توی واقعیت باشه و یا اونطور که توی واقعیت لباس انتخاب میکنه برای پوشیدن توی فیلم هاش هم همونجوری بپوشه! مسلما این اتفاق شدنی نیست چرا که اصلا با عقل جور درنمیاد بنابراین نباید انتظار داشته باشیم که بازیگرا اونطور که تو فیلم ها هستن تو واقعیت هم باشن و این یعنی اون ها همیشه دوتا زندگی دارن مثل مه لقا باقری که به تازگی در اکران فیلم جدیدش ظاهر شده که خانوم توی فیلم یه ظاهر دیگه داشته و الان تو اکران و واقعیت، ظاهرش نظر کاربرا رو جلب کرده و اون ها از این همه تغییر شوکه شدن!

مه لقا باقری

وقتی مه لقا باقری یه کوهنورده ماهره و همه فن حریف

به طور کلی ورزش کردن یکی از مواردی هست که باید برای داشتن زندگی سالم توی برنامه های روزانه هر فردی وجود داشته باشه و خوشبختانه این روزا یه سری از بازیگرا هم دارن در این راستا فرهنگسازی میکنن و از ورزش های مختلفی که انجام میدن عکس هایی منتشر میکنن و باعث میشن که انگیزه ی طرفدارانشون برای ورزش کردن بیشتر از پیش باشه مثلا محمدرضا گلزار رو احتمالا این روزا دیده باشید که آقا یه پاش کلا توی باشگاه هست و داشتن زندگی سالم و ورزشکاری از اولویت هاش هست.

یا خیلی از بازیگرهایی که این روزا با کمک رژیم و ورزش وزن خیلی زیادی کم کردن و تونستن نشون بدن که خواستن توانستن هست مثل مهران غفوریان که  اگر یادتون باشه به قدری اضافه وزنش زیاد شده بود ه یه مشکلاتی در خصوص سلامتیش براش پیش اومده بود ولی حالا اوضاعش روبراهه. در این بین مه لقا باقری رو هم بگیم که خانوم بازیگر یکی از اون دسته از افرادی هست که ورزشکاره و یکی از ورزش های مورد علاقش اینجور که پیداست کوهنوردیه و انگار که خانوم تو این زمینه خیلی حرفه ایه که حتی با وجود برف هم رفته سراغ ورزشش.

مه لقا باقری

نقاشی مه لقا باقری اونطور که باید خوب از آب درنیومد

این روزا توی اینستاگرام خیلی از پیج ها هستن که کارهای نقاشی و طراحی چهره انجام میدن و برای این که کار و هنرشون دیده بشه نقاشی هایی از افراد معروف و اون هایی که فالوورهای زیادی دارن میکشن و براشون میفرستن تا اون افراد با به اشتراک گذاشتن اون نقاشی و تصویر بتونن یه جورایی به دیده شدن کار این هنرمندا کمک کنن که خب میشه گفت در نوع خودش خیلی کار باارزشی محسوب میشه.

حالا مه لقا باقری هم یکی از افرادی بوده نقاشی خانوم رو کشیدن و ایشون هم پستش کرده این نقاشی رو ولی خب جالبه که اصلا از سمت مخاطب ها نظر مثبتی دریافت نکرده و خیلی ها اینجور گفتن که خانوم بازیگر توی این نقاشی اصلا زیبا دیده نمیشه و باید به نقاش میگفته که حداقل یکم بیشتر به جزئیات کار اهمیت میداده تا در نهایت اثر بهتری خلق میکرد.

مه لقا باقری

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی