|

مه لقا باقری با ظاهری که از شرق رفت اروپا روز به روز بیشتر تغییر میکنه؛ ست با همسرش!

mahlagha bagheri shayanews

مه لقا باقری همسر جواد عزتی می باشد که اصولا در استایل جسارت عجیبی دارد ام اینبار تغییر رنگ موهای خانوم بازیگر بود که غلظتش کاربر رو هَنگون…

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مه لقا باقری بازیگر جذاب و دوست داشتنی ایرانیه که دقیقا به مانند همسرش جواد عزتی کارش رو از تلویزیون شروع کرد و بعد زد تو کار سینما و تلویزیون که البته باید بگیم آثار مشترکم دارن! مه لقا باقری قطعا کمتر از جواد خان شهرت و محبوبیت دارد اما باید گفت در عین حال بیشتر از خیلی هنرمندان هم شهرت و محبوبی دارد! مه لقا باقری در حال حاضر تو فیلم و سریال دیده نمیشه و آخرین بار سریال تلویزیونی "حکم رشد" بود که این چهره درش ایفای نقش داشت، اما در عوض اینستاگرامی پر تکاپو و فعال داره که عکس و ویدیوهای بسیاری درش منتشر کرده.

مه لقا باقری کلا میشه گفت هنرمندی به شدت کم حاشیه و آرومه که دصل کاری به کار هیچکس و هیچ چیز نداره. البته که همسرش جواد عزتی نیز اینچنین است و سعی بر این داره تا اعتبار و سابقه ای خدشه دار نداشته باشه. اما خب در بازیگری قانون نانوشته ای هست که میگه شما حتی اگه به دنبال حاشیه هم نباشید باز حاشیه به دنبال شما خواهد اومد و اینجاست که مه لقا باقری برای تصویری که در ادامه مشاهده می کنید مورد تو.جه قرار میگیره! چرا چون ظاهری چیتان گیتان شده داره همراه با موهایی بلوووند که زیبایی و جلب توجه خانوم بازیگر رو دوچندان کرده.

hashiyeh_24_s instagram 2023-6-26 story

وقتی مه لقا باقری یهو از شرقی میشه اروپایی!

حالا شاید بگین خب بلونده دیگه چیه مگه! که خب باید در پاسخ بگینم در مجموع بازیگرا و بلاگرا و خواننده و .... هر چهره ای که شهرت داره ریز به ریز ظاهر و باطش میره زیر ذره بین! گاهی یک بازیگر حرکتی رو میزنه که شاید مردم جامعه هم هزار بار اون کارو کرده باشنا اما خب اون چهره مشهورست که خیلی مورد توجه قرار میگیره.

مثلا نمونه بارزش مه لقا باقری که تا همین چند وقت پیش با موهایی تمام تیره دیده میشد یهوووو انقدر روشن شد و مخاطب رو متعجب ساخت. برخی هم شیطونی کردن  تو کامنتا نوشتن خانم بازیگر حداقل یکم یواش تر رنگ موهارو باز میکردی!!

استایل+ست+مه+لقا+باقری+و+جواد+عزتی

طلاق مه لقا باقری و جواد عزتی از کجا آتیشش روشن شد؟

یکی از همون حواشی که شاید روزانه میون مردم خیلی اتفاق بیوفته طلاق و ازدواج دوباره هستش که اگه در بین بازیگرا انجام بشه به شدت سر و صدا میکنه. می بینید این روزها محمد رضا گلزا با ازدواجش چقدر جنجالی شده؟

مه لقا باقری و جواد عزتی نیز مدتی رو در حال و هوای حاشیه هایی مثل طلاق و جدایی گذراندن ، چرا که کاربران با دیدن پاک کردن تصاویر مشترک و دونفره از صفحه اینستاگرام های این دو نفر بر این حدس و گمان رفته بودن  که مه لقا و جواد هم از هم جدا شدند.

از طرفی هم مه لقا باقری در بسیاری از این تصاویر حلقه ای به دست نداره که خب بعد از کمی تا قسمتی دید زدن مشخص شد اصلا انگاری این زوج اعتقاد خاصی به حلقه ندارن و نمینداختن و نمیندازن!!

mahlaghabagheri_289972693_1149182758997934_1230199689475674834_n

هرچه که از مه لقا باقری دیدین به کنار، خانوم بازیگر چه همه فن حریفه!

مه لقا باقری بازیگر دهه شصتی کشورمان بیش از 12 ساله که به صورت حرفه ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت داره و در جشنواره های داخلی و خارجی در کشور هایی نظیر فرانسه ، روسیه و اسپانیا حضور داشته . در زمینه طراحی حرکات موزون و دستیار کارگردانی تئاتر نیز دستی بر آتش داره که خب این موارد رو قطعا هرکسی نمیدونه.

در تصویر زیر می بینیم مه لقا باقری رو در حالی که خیلی متفاوت شده.

mahlaghabagheri_275479759_406752637783739_7484336325636464808_n

اما کمی بیشتر با مه لقا باقری 

مه لقا باقری متولد 25 خراد 1360 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر از دانشگاه تربیت مدرس می باشد که حالا کارگردان و استاد است

اولین بار در سال 1375 وقتی 15 ساله بود تئاتر را از مدرسه شروع کرد تا اینکه سال 1378 در 18 سالگی راهی دانشگاه سوره شد. او در سال سوم دانشگاه با کارگردانی و بازیگری نمایش میمون بصورت جدی کار خود را آغاز کرد.

در ادامه مشاهده می کنید مه لقا باقری رو در ظواهر و استایل های مختلف.

مه_لقا+باقری+سفیر+پترن+و+نقش+و+نگار

Untitled

Untitled

مه+لقا

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مریم ارسالی در

    اصلا بهم نمیان خداییش جواد عزتی جوان تر نشون میده

  • المیرا ارسالی در

    خب که چی شد

  • دریا ارسالی در

    یا خدااا🙄
    یکی بگه چرا مثلا سلبریتیهامون میخوان متفاوت باشن لباسهای کولی میپوشن این لباسها چیه؟!!!

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی