|

تیپ بلاتکلیف المیرا دهقانی که درهم پوشید کُفر درار / با گیسای چمنی ست زده ناز

elmira dehghani shayanews

المیرا دهقانی همیشه از دست هنرمندان خوش استایلی هستش که در کنار جلب توجه، آراستگی رو به شدت اهمیت میده و اینبار هم با تیپش اینو نشون داد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه تایم تایمه جولان های بازیگران تازه نفسی هستش که البته شاید حتی کارنامه کاری با تجربه ای هم داشته باشنا، اما به دلیل سن و سالشون هنوز تازه نفس محسوب میشن و بولد و رو بورسن. به تازگی جشن حافظ رو داشتیم که بسیاری از بازیگران آقا و خانوم رو دیدم. امسال این مراسم به گونه ای دیگر برگزار شد چرا که در قسمتی دیدیم خانوما جاشون رو دادن به آقایون و در قسمتی هم دیدم بانوان یهو به طور دسته جمعی تغییر فاز در ساتایل دادن.

البته که این دو موضوع هر دوتاش هم یکیه و در اصل راجب ظاهر و سبک لباس پوشیدن خانومهای بازیگر صحبت کردیم. تا همین چند صباح پیش می دیدیم که خانومای بازیگر به شدت علاقمندن به استایل های عجیب غریب و مورد توجه هستند، اما امسال و در این جشن حافظ دیدیم خانومای بازیگر یهو همه بت هم نه تنها عجیب نبودند، بلکه به شدت مجلسی پوش و جذاب هم شده بوند با کمترین میزان جنجال! اما در عوض آقایون!

ابتدا متن اشاره کردیم که خانوما جاشونو دادن به آقایون به همین علت بود که آقایان با استایل هایی عجیب جلوی دوربین عکاسان ایستادن و مرد توجه همه قرار گرفتند. 

المیرا دهقانی جشن حافظ

خانوم های بازیگر در این جشن حافظ اینجوری گران پوش شدند!

بانوان در این مراسم بیشتر از استایل های مشکی و سوزن دوزی شده استفاده داشتند که اتفاقا این سبک خیلیم گرونه و خب از اونجایی که رقابت میون چهره های مشهور زیاده و بر این نظرند که اگه این مدلی نباشند از قافله عقب موندن، خب به این شکل خودنمایی دارند.

حواشی در اطراف اونها کمتر و کمتر شد. مثلا یکی از این افراد خانوم بهاره رهنما بود که همیشه و همیشه دست اول بازیگران پر حاشیه و جنجالی دیده میشد چون لباسی نه چندان مناسب و هنجار انتخاب میکرد، اما امسال دیدیم که هیچ خبری از جنجالی شدن این چهره نبود و خیلیم مورد توجه مثبت افراد قرار گرفت.

المیرا دهقانی جشن حافظ

المیرا دهقانی و استایل بلاتکلیفی که معلوم نبود واسه کدوم فصله!

اما بگذریم و بسیم به المیرا دهقانی که همیشه از دست هنرمندان جذابی بوده که دوست داشته تا هم شان و شخصیت خودش رو با لباس نشون بده و حفظ کنه، و هم زیباییش رو دوچندان بسازه نه فقط یه فیس معمولی که البته در همین حین با در نظر گرفتن اونچه که به عنوان لباس میپوشه و اونچه که به عنوان آرایش بر روی صورتش داره، آراسته و زیبا باشه و نه خیلی غلیظ و عجیب!

آخه میدونید که برخی از هنرمندانون هستند به مانند خانوم فرشته حسینی و یا آزاده صمدی و شاید هم بهاره رهنما که مثال زدیم و … که خب تو درون و شخصیتشون هست متفاوت دیده بشن. اما برخی به مانند المیرا دهقانی در کنار تنوعی که دارن، دیده شدن های عجیب رو نمیپسندن. اما در ادامه ببینید استایل خانوم بازیگر رو در حالی که به نظر میاد مانتویی گرم پوشیده باشن وقتی هوا هنوز اونقدر ها گرم نشده، با شالی که نازک به نظر میاد و با مانتو تناقض داشت!

ناگفته نمونه چون تو یه هوای میانه هستیم، خب پوشیدن لباس خیلی پرم چمدان نرمال به نظر نمیاد و یکتا ناصر هم در همین جشن حافظ بوت بسیار بلندی به پا داشت که حاشیه دار شد.

المیرا دهقانی جشن حافظ

المیرا دهقانی جشن حافظ

لایف استایل درست و منطقی با المیرا دهقانی و همسرش! رونمایی از آقاشون!!

ریز بینی در لایف استایل بازیگران بسیار است. دیگه حتی خود ماهم اگه حتی همسایمون ازدواج کنه دوست داریم بدونیم با کی رفته خونه بخت. در رابطه با بازیگرا نیز اینچنین است و خیلی از کاربران هستند که علاقمندن تا بدونن خانوم یا آقای ایکس با کی رفته زیر یک سقف و زندگیش در چه حاله. خب در این بین میون اهالی سینما یکسری هستند به مانند خانوم سوگل طهماسبی که اصلا و ابدا حتی از همسرشون رونمایی هم نمیکنن چه برسه به این موارد، اما خب برخی هم هستند به مانند خانوم بهاره رهنما که از همون پای سفره عقدشون شروع میکنن به عکاسی تا الی آخر که خب حرف و حدیثم براشون زیاد ساخته میشه.

المیرا دهقانی جشن حافظ

اما یکسری هم هستن مثل المیرا دهقانی که میانه رو شدن. یعنی چی؟ یعنی المیرا دهقانی تا همین چند وقت پیش اصلا صداش رو هم در نیاورد که تو رابطه ای برای ازدواجه و حتی ازدواج کرده! بعد یهو دیدیم خانوم بازیگر دهه شصتیمون جوری پشت بند هم عکس از همسر گرامی منتشر میکنن که گویی آسمان خدا باز شده و همین یک شوهر افتاده و اونهم همسر ایشون هستش!

المیرا دهقانی جشن حافظ

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • محسن ارسالی در

    چقدر شبیه زنه منه

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی