|

سلفی زیبا و رمانتیک المیرا دهقانی با همسرش از دید عکاسای خفن؛ فیس خوب بعد عملشو!

elmira dehghani shayanews

المیرا دهقانی بازیگر جوان و جذاب ایرانیه که در مراسمات سینمایی زیاد دیده میشه اما اینبار همراه با همسرش اومد و مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- این روزها دیگه بال و پری که بازیگران بانو در سینما و تلویزیون دارند در دهه های گذشته نداشتن. البته که این بال و پر به معنای منفی نیست و اونها به شکوفایی و جسارتی بی نظیر در حرفه شگفت انگیز خود رسیده اند که میتون خیلی بهتر از هنرمندان دهه های پیش جلو بیان. مثلا قبلنا بازیگرامون باید یه عالمه بازی میکردن تا به چشم بیان اما حالا می بینیم هنرمندانی با سن و سال کم به راحتی با اولین باری که میان جلو دوربین موفق میشن و مورد توجه قرار میگیرن.

البته از طرفی هم چون تعدادشون بیشتره و زیاد شدن، خب رقابت هم سخت تر میشه اما در نهایت با استفاده از اینستاگرام میتونن خودی نشون بدن و شهرت و محبوبیتی قابل توجه کسب کنند! بله درسته اینستاگرام! این فضای نامرئی که میتونه آدما رو به عرش برسونه حتی اگه هیچ استعداد و فعالیت خاصی نداشته باشن چه به فردی که بازیگره و ظاهری زیبا هم داره. المیرا دهقانی یکی از آن دست هنرمندان می باشد که هم چهره ای زیبا دارن و هم استعدادی واضح در بازیگری.

Untitled

با المیرا دهقانی در تصاویر اینستاگرام آشنا شوید

وی اولین بار در سریال "همه چیز آنجاست" بود که دیده شد اما بعد تر با ایفای نقش در فیلم و سریال های سینمای و نمایش خانگی به شهرتی بیشتر رسید و حالا یک سلبریتی پر طرفدار محسوب میشه. المیرا دهقانی در اینستاگرام فعالیت بسیاری دارد و به مانند  بسیاری از همکارانش در این فضا با اکتیو بودن های پی در پی، توست خودش رو به هوادار معرفی کنه.

این روزها خانومای بازیگر در اینستاگرام تصاویری از خود به اشتراک میذارن در عین باحجاب بودن، زیبایی قابل توجهی نیز دارند و مطابق با قوانین پیش میرن، زیبا و باحجاب.

در ادامه مشاهده می کنید تصاویری از وی که در صفحه اش به اشتراک گذاشته و بدون کمترین حاشیه ای هواداران خاص خود را جذب نموده.

Untitled

Untitled

رونمایی جدید المیرا دهقانی از همسرش در فضایی عمومی

اما جدا از مسئله اینستاگرام، اونچه که باعث میشه یک بازیگر بیشتر شناخته بشه اکران های خصوصی و مردمی و البته دیگر مراسمات سینمایی می باشد که بانوان و آقایان با استایل های جذابی که میزنن جلوی دوربین های عکاسان میدرخشند و به همین ترتیب بیشتر و بیشتر دیده میشن.

در این مراسمات به خصوص بانوان با استفاده استایل های رنگارنگ خودشون رو و شخصیتی که دارن رو نشون میدن. اگر همسر و یا فرزندی دارن گاهی با خود همراه می کنند و اینچنین اون افراد نیز دیده میشن و مورد توجه قرار میگیرن. مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصویری از المیرا دهقانی در کنار همسرش در حالی که چند وقتی میشه ازدواج کردن و بعد از گذشت مدتها این خانوم بازیگر خوش چهره از همسرشون رونمایی ساختن.

Snapinsta.app_380968562_276133025234035_2921052219512399814_n_1080

بالاخره چهره ای مناسب ببینیم از یک بازیگر با عمل های زیبایی

المیرا دهقانی از بانوان نچرال فیس در این عرصه نمی باشد و اتفاقا با استفاده از یکسری عمل های زیبایی و کارهایی مثل تزریم و فیلر و … به صورتی با قسمت های زیبا و مناسب رسیده نه به ماند برخی از هنرمندان که بیش از اندازه از این موارد استفاده دارند و در نهایت ظاهری غیرطبیعی میسازن.

Untitled (1)

کمی بیشتر با المیرا دهقانی

المیرا دهقانی یه لب مرزیه چرا که درست در مرز دهه هفتاد متولد شده. وی در پنجمین روز از سال 1370 در شیراز به دنیا اومده و فارغ التحصیل فوق لیسانس رشته صنایع غذایی در تهران می باشد که با اینکه تحصیلات آکادمیک هنری ندارد اما از تئاتر شروع کرد و خیلی زود در تلویزیون چهره شد.

المیرا دهقانی میگه: یکی از پیامدهای مثبت تئاتر تو زندگی من ایجاد انگیزه کتابخونی و مطالعه کردن بود چرا که این آیتم رو جزو برنامه روزانه من کرد. من کتاب های هنری ، روانشناسی ، فلسفی و کتاب های تخصصی سینما رو دنبال می کنم و معتقدم هر کدوم از اینها میتونن دست کم برای منِ بازیگر مفید باشن.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی