|

جورجینای رونالدو با استایلش یه تنه پرچم عربو کشید بالا / ظاهرش دیتیل داره قیمت نفت !

جورجینا همسر رونالدو اینبار با عبای سبز و اکسسوری های جذاب و استایل برندش مورد توجه جهانیان قرار گرفت و تونست پرچم عربارو ببره بالا!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- کریستیانو رونالدو و نامزدش جورجینا رودریگز به واسطه حضور کریس خان در تیم النصر عربستان، تقریبا یه یک سالی میشه که در عربستان سعودی حضور داره و زندگی می کنه. یک زن جوان که از مادری اسپانیایی و پدری آرژانتینی متولد شده هفت سالی میشه که با رونالدو این چهره محبوب جهانی زندگی میکنه و به عنوان نامزدی جذاب و رابطه ای ماندگار شهرت دارند. 

سال گذشته بود که در روز 22 فوریه عربستان جشن گرفت و رونالدو هم لباس عرب به تن شد، اما جورجینا همچنان با لباس های اروپایی خود حضور پیدا کرد و خلق مردم عربستان رو تنگ نمود! آخه میدونید که عربستان اصلا با نیت و هدف قبلی این بازیکن محبوب رو برای النصرش خریداری کرد و رقمی نجومی هم پای قراردتادش نوشت.

در اصل عربستان و مردمش بر این نظر بودند که آداب و رسوم خودشون و به جهانیان نشون بدن و نگاه ها رو به سمت خود بکشونن، و به همین علت هم از جورجینا توقع داشتند که لباس عربی به تن داشته باشه تا توجه عظیمی رو به خود جلب کنه که خب نشد!

رونالدو (1)

جورجینای که با یک حرکت عربستان رو فخر جهان کرد!

گذشت و گذشت تا اینکه روز ملی عربستان رسید و 23 سپتامبر، یعنی همین چند روز پیش. اینبار اما جورجینا با ظاهری دیگر دیده میشد. جورجینا شریک احساسی و زندگی رونالدو با نوشیدن قهوه عربی و دود بخور معطر جشن گرفت. وی برای لباس هم عبایه ای پوشید که باعث شد در جهان بازتابی فراوون داشته باشه. عبایه ای سبز رنگ که میون زنان سعودی رایجه و با چادر عربی میپوشند. 

جورجینا که به نظر میرسه با فرهنگ عربستان خو گرفته و دیگه زندگی در این کشور براش راحت شده، حالا به راحتی به فعالیت مدلینگ خود نیز ادامه میده و حالا شده مدلی برای بسیاری از برند های عربی و حتی بین المللی.

1as

استایل جورجینا رودریگز از چه آیتمایی تشکیل شده بود؟

جورجینا حالا مادر 5 فرزند می باشد که نشون داده مادری دلسوز و رفیق برای بچه هاست. او با پوشیدن عبای عربی که لباس مخصوص و یکی از نماد های کشور عربستان سعودی هستش، در بازدید از فروشگاه عطرهای Laverne که در زبان عربی با نام لافیرن مشهوره، به تن کرده بود. جورجینا مدتی میشه که به عنوان یک مدل تبلیغاتی برای اونها فعالیت داره.

جورجینا تیشرت و شلوار مشکی  البته کیف و عینک گران قیمت مشکی رو همراه با عبا پوشیده بود که در نهایت استایلی فوق العاده و نجومی از لحاظ قیمت، ساخت.

ناگفته نمونه کفش های فش‌های استیلتو مشکی خانوم خانوما هم به شدت خودنمایی کرد.

Untitled

دیتیل استایل جورجینا که از ذرات گران قیمت بود!

جورجینا عاشق و شیفته اکسسوری و زیورآلات بزرگ و درخشان هستش و جالبه که چندین بار هم بابت همنی جواهرات و زیورآلات درشت و خفن مورد نقد و بررسی قرار گرفته. اینبار نیز جورجینا از این آیتمای فاخر نگذشت و با انگشتر حلقه و چند رینگ پر زرق و برق ظاهرش رو تکمیل کرد.

جالبه که ساعت این بانوی اسپانیایی بندی پر نگین داشت که خب از گران قیمت ترین دیتیل های استایلش محسوب میشد. جورجینا برای گردنبند خود از گلوبندی استفاده کرد که اونهم قسمت جلوییش پر از نگین بود و با ناخن های بلند و فرنچ شده ایده آل ترین تیپ رو داشت.

3as

بده بستونی که جورجینا با عربها انجام داد!

بی شک جورجینا نیز بعد از اومدن به عربستان تونست نگاه بیشتری از مخاطبین در جهان رو به سمت خودش جلب کنه و یه جورایی ارتباط با عربها بده بستونی بود که هر دو طرف معامله رو مشهور تر ساخت. جورجینا چند ماه پیش داستان زندگی خود را در قالب مستند در اسپانیا ساخت و در شبکه نتفلیکس منتشر نمود. 

این مستند برای خیلی ها جالب بود و با صحبت هایی که در رابطه با زندگی و ادامه زندگیش با رونالدو و فرزندانش زده بود، بیش از پیش مورد توجه قرار گرفت و بر سر زبون ها افتاد.

502924_670

اما کمی هم با نظرات کاربران همراه بشیم

- کاربری نوشت: باید به عنوان خوش شانس ترین انسان روی کره زمین اسمشو تو گینس و بقیه کتابها ثبت کنن وگرنه تاریخ خوندن فایده نداره

- و البته کاربری دیگر نوشت: چرا افتخار ندادین بیاین ایران

- یکی از کاربران نیز نوشت: جورجینا بار دیگر به عربستان آبرو داد و بن‌سلمان را شاد کرد!

georgina-rodriguez-va-farzandash

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی