|

روناک یونسی بعد کلی حرف و حدیث طلاق گرفت؟

ronak yoonesi shayanewd

روناک یونسی با حواشی طلاقش به شدت مورد توجه قرار گرفته بود تا اینکه با لیلا فروهر عکس گرفت و غوعا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- روناک یونسی بازیگر مشهور و مهاجرت کرده ایرانیه که این روزا در کانادا به سر میبره و اوایل دهه نود با همسرش بلافاصله بعد از ازدواج پرید! روناک یونسی رو میشه از دست هنرمندانی دونست که بعد از رفتن مشهور تر شدند چرا که در ایران و سینمای ایران اونچناااان بر سر زبون ها نبود. دقیق تر بخوایم بگیم روناک یونسی این مدلی بود که هم می شناختنش و هم یادشون نمیومد کجا دینش!

روناک یونسی در اوایل دهه نود با محسن میری بازیگر سریال "سقوط آزاد" ازدواج کرد  که البته خود خانوم یونسی هم در این کار ایفای نقشی تاثیر گذار داشت. همسر وی از مدل های مشهور ایرانی و بدنساز بود که البته همچنان هم بدنسازی کار میکنه و در سالنی خفن مربی می باشد. روناک بانو بعد از مهاجرت دیگه تو فیلم و سریالی اونور آب دیده نشد و به مانند گلشیفته فراهانی نبود که بازیگری رو ادامه بده و تبدیل بشه به چهره ای هالیوودی. بلکه با همسرش و فرزندانش به زندگی معمولی ادامه داد و با حاشیه سازی در اینستاگرام شعله شهرتش رو زیاد کرد.

84ff383f

روناک یونسی و حواشی طلاقی که اینطور فاش شد!

روناک یونسی اما ظاهرا ده سال بعد از ازدواجش، یعنی در همین روزها با دوری از همسرش اخباری جدید در فضای مجازی منتشر کرد. ناگفته نمونه این خبر توسط خود روناک یونسی به طور مستقیم گفته نشد و کاربران همیشه در  صحنه مثل همیشه زودتر همه چی رو فهمیدن و فاش کردند. احتمالا حدس زدین که حرف و سخن از چیه که خب باید بگیم در رابطه با جدایی و طلاق روناک یونسی از همسرش صحبت می کنیم.

روناک یونسی چند وقت اخیر هم تصاویر همراه با همسرش رو از صفحه اینستاگرامش پاک کرد و هم ایشون رو انفالو نمود. البنه که روناک بانو اولین نفری نیست که این واکنش رو نشون داده و کاربران از این طریق تا به حال طلاق خیلی از چهره ها رو کشف کردن.

روناک یونسی در حال حاضر دو فرزند پسر گوگولی و مو فرفری به نام های مهرسام و مهراز داره که حالا از اونها به تنها عکس میذاره و جالبیه خانومای بازیگر اینه که بعد از طلاق به شدت فعال تر در اینستاگرام و خوش پوش تر و شاد تر به نظر میرسن!!

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی