|

وقتی روناک یونسی کامبک میزنه به تیپ مدلینگ ایرانیش؛ شوهرش هرکوله پسراشم از جذابای جهان

ronak yoonesi shayanewd

روناک یونسی بازیگر مشهوریه که این روزا تو کانادا به سر میبره و ایبنار با تصویر غیر منتظرش همراه با همسرش همرو متعجب ساخت.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- روناک یونسی از بازیگرای مشهوری هستش که البته سابقا در ایران زندگی میکرد و بازیگری داشت! حالا می بینیم که خانوم خانوما در کانادا به سر میبره و در حالی که شده یه چهره مغرور که خیلی به اطرافیانش کاری نداره، لایف استایلی عجیب برای خود به راه انداخته. قبلنا اینجوری مد بود که مثلا روناک یونسی میرفت اونور آب و بعد کشف حجاب میکرد که خب سر و صداش میرسید ایران و همه یه دور متعجب میشدن و اَخ و ایش میکردن! البته که برخی هم همیشه موافقن که باید از ایران رفت و این حرفها! اما اون موقع مهاجرت سلبریتی ها جوری بود که باید سواشکی انجام میشد و یهو میدیدیم خانوم بازیگر ایکس و ایگرگ لباس از تن کندن و چشای همرو شیش تا نمودن! مثلا روناک یونسی در اوایل رفتنش وقتی تصاویر بدون حجایش رو منتشر کرد خیلیا فکر کردن که حتما گوشی این بازیگر هک شده و تصاویر دارن پخش میشن، اما چیزی نگذشت که خود روناک بانو اومد و گفت من رفتم و این تصاویر هم به دست خودم به اشتراک گذاشته شده!

روناک یونسی با این استایلا از اروپام سبقت گرفته! خانوم آهسته برانید!!

اما حالا می بینیم بازیگران خانوم رو در حالی که داخل کشف حجاب از سر بر میدارن و عین خیالشون هم نیست! شاید ممنوع التصویر شون که البته اونهم با وجود این میزان کشف حجاب و گاها لباسی که داشتن، قطعا به دور از انتظار نیست!

روناک یونسی رو این روزها می بینیم در حالی که به شدت راحت شده! خانوم بازیگر ده سالی میشه که رفته و یه مدل دیگه زندگی میکنه، اما اونچه که مشخصه اینه که خانوم خانوما تا همین چند صباح پیش عکسی که نامتعارف باشه منتشر نمیکرد و همیشه سعی داشت تا لباسی پوشیده به تن داشته باشه و تنها موهای باز وی مشخص باشن! اما حالا می بینیم روناک یونسی رو در حالی که به قول یکی از کاربران حتی از اروپایی ها هم جلو زده!

همسر روناک یونسی بدنسازه؟

همونطور که در ویدیو ابتدای مطلب هم مشاهده کردین، روناک یونسی ازدواج کرده و همسری مدل دارد. خانوم بازیگر در حالی که سر سریال "سقوط آزاد" با محسن میری مدل و بدنساز ایرانی آشنا میشه، کم کم طی روابط بیشتر و آشناییت هر چه تمام تر، به ازدواج میرسن! جالبه که بدونید این دو چهره بعد از اینکه زیر یک سقف رفتن خیلی با هم زندگی نکردن و طولی نکشید که سقفشون رو عوض کردن و برای همیشه رفتن به دنبال مهاجرت و کانادا! 

روناک یونسی همسر یک فرد به شدت ورزشکار شد. محسن میری که تو همون تایم هم در مدلینگ فعالیت داشت، بعد از مهاجرت روی خانوم خانوماش حسابی تاثیر گذاشت و حالا می بینیم که روناک یونسی بعد از دو زایمان تا به چه اندازه اندامی رو فرم و ورزشکار داره! 

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی