|

زندگی در کانادا تیپ "روناک یونسی" رو عوض کرد

ronak yoonesi shayanewd

روناک یونسی بازیگر مهاجرت کرده ای می باشد که تصاویر بسیاری همراه با همسرش منتشر کرد اما اینبار لباس زنانه محسن میری سوژه ای برای کاربران شد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- این روزا دیگه انگاری میون خانومای بازیگر در داخل کشور خیلی موضوعات راحت و عادی شده! احتمالا حدس زدید منظورمون چیه، بله کشف حجاب تا همین پارسال جوری برای همه جا افتاده بود که اگر خانوم بازیگری میخواست این عمل رو انجام بده حتما باید خودش رو به کی از کشورهای خارجی میرسوند و حتی اگه میخواست برگرده به کشور باز هم نمیتونست اونور کشف حجاب کنه. اما حالا می بینیم که به راحتی تمام در داخل کشور کشف حجاب توسط بازیگران خانوم صورت میگیره و تهش با یک جریمه نقدی حل میشه. روناک یونسی یکی از چهره های مهاجرت کرده ای می باشد که تو دهه نود همه چیز رو بیخیال شد و رفت. روناک یونسی بعد از اینکه با همسرش یعنی آقای محسن میری ازدواج کرد و رفتن زیر یک سقف، دیگه انگاری از هرچی بازیگری و مدلینگه دست برداشتن و حالا می بینیم که روناک یونسی در کانادا لایف ستایلی دیدنی دارد.

روناک یونسی خب خیلی ساله که کانادا زندگی میکنه اما همیشه تا همین یکی دو سال پیش حواسش به اونچه که منتشر میکرد بود و هررر لباسی رو به اشتراک نمیذاشت جوری که بسیاری از کاربران بر این نظر بودند بابا مگه تو اونور نیستی؟ خب مگه میشه انقدر پوشیده و با ژستای اتوکشیده عکس بگیری! اما چیزی نگذشت که دیدیم خانوم بازیگر یعنی یروناک یونسی نیز به گلشیفته ها و ریحانه ها و ...جوین شد و تصاویر عجیب بسیاری از خود منتشر کرد. در ادامه بیشتر با روناک یونسی آشنا خواهیم شد اما ابتدا تصویری از وی در کنار همسرش مشاهده می کنید که مورد توجه کاربران قرار گرفت.

چیشد که یهو روناک یونسی انقدر خارجی پوش شد؟

شما هم دیدین؟ شاید به نظرتون ژست این زوج بوده که مورد توجه واقع شده اما بهتره بگیم خیر اینچنین نیست! بلکه لباس توی آقای محسن میری می باشد که به نظر بسیری از کاربران عجیب بوده که یک اقا لباس پلوخوریش توری باشه!

اما اونچه که مشخصه اینه که در بسیاری از کشور های خارجی قوانین با کشور ما متفاوته. مثلا کانادا هر آنچه که شهروندان بپوشن  پوشیدن خیلی مهم نیست. البته که قطعا تو همه جای دنیا به مانند حضرت آدم و حوا بودن هم جالب نیست و به شدت عجیب به نظر میاد اما اینکه یک فرد لباسی توری بپوشه قطعا اهمیت نداره! 

چهره ای که روناک یونسی بعد از رفتن واسه خودش ساخت!

روناک یونسی در ایران که بود از دست هنرمندان مشهور و شناخته شده ای بود که کارنامه کاری خوبی داشتن اما نه اینچنین که سوپراستار طور باشه و یا در سینما خیلی فعالیت کنه، بلکه بیشتر چهره ای تلویزیونی محسوب میشد که در فیلم و سریال های تلویزیونی ایفای نقش داشت. 

روناک یونسی خب تو ایران چهره نچرال خودش رو حفظ کرده بود اما امان از اون روزی که رفت و خانوم بازیگر رو روز به روز در حال تغییر دیدیم. این تغییرات اونقدری شد تا رسید به حال حاضر که روناک بانو چهرش به شدت پف شده و پر از ژله.

شوهر روناک یونسی بدنسازه و مدل

روناک یونسی تا به اینجا تونسته نظر 1 میلیون و صد هار نفر رو به خودش جلب کنه تا فالوش کنن. خانوم بازیگر که در پیج خود فعالیت بسیاری داره، خب از اونجایی که فعالیت هنری نمیکنه و اونجا شده یه خانوم خانه دار که ورزش میکنه، تصاویری که به اشتراک میذاره هم تو همین حوالی هستند.

محسن میری همسر روناک یونسی در ایران در راستای مدلینگ اکتیو بود و حسابی هم بدنسازی کار میکرد. بعد از رفتنش نیز آقای مدل فعالیتش رو ادامه داد و حالا می بینم که خیلی وقته مربی بدنسازی می باشد و حتی تو پیجش کرور کرور عکس و آموزش هم میذاره. قطعا همسر یک مربی بودن از خوبیاش اینه که خانم خانوما هم ورزیده میشه و یه فیزیک توپ میسازه. الانم روناک یونسی تو همون شرایطه و جهت نشون دادن به مخاطب هم تصاویری ورزشی طور از خود منتشر میکنه.

Untitled

اما کمی هم با شخصیت خود روناک یونسی

خاطرات زیادی از دوران کودکی خود ندارد، به جز اینکه بسیار شیطون بوده و خرابکاری زیاد می کرده، اما از آنجا که مادرش شاغل بود، مراقبت از خواهرانش را همیشه برعهده داشته به همین دلیل از کودکی شخصیت استقلال طلبی در او به خوبی نمایان بوده ضمن اینکه خانه داری و آشپزی را از همان روزهای نوجوانی به خوبی فراگرفته است. او با اینکه شیطون و پر شر و شور بوده اما بچه درسخوانی هم بود. معمولا بابت یک موضوع، جلوی دفتر دبیرستان می ایستاد، اما چون شاگرد زرنگ بوده، از خطایش چشم پوشی می کردند. می گوید:به خاطر تقلبی که در امتحان به دوستم رسانده بودم، سه روز اخراج شدم و نمره ام صفر شد.

Untitled

بیوگرافی روناک یونسی

روناک یونسی دی ماهی است و در سال 1359 در تهران متولد شده. محسن میری نیز متولد 20 آبان 1364 در تهران، مدل و بازیگر است. او یکی از قدیمترین کسانی است که در عرصه مدلینگ فعالیت داشته و دارد دعوت نامه های زیادی هم برای فعالیت در خارج از کشور به دستش رسیده اما همیشه گفته دوست دارد در کشور خودش کار کند.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی