|

کار و کاسبی "سحر قریشی" تو دبی چه سکه است / خانوم با یه حلقه چه معرکه ای گرفت

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی به تازگی تو دبی یک لایو اینستاگرامی گذاشت و دوباره با حرف هایی که زد اومد تو صدر حاشیه ها و حسابی خبرساز شد

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سحر قریشی بازیگری که کارش را با تلویزیون شروع کرد و از همین طریق هم به شهرت رسید و به خاطر چهره و ظاهر زیبایش حسابی مورد توجه قرار گرفت اما از اونجایی که خیلی استعداد و توانایی نداشت زود تر از آنچه که فکر می شد از عرش سینما به پایین رانده شد.

سحر خانوم قریشی اما برای اینکه همچنان تو بورس باشه و دیده بشه رفت سراغ شبکه های اجتماعی و حاشیه سازی تو اون فضا و از این طریق دوباره تو چشم بود اما سینما دیگه خیلی به خانوم اینفلوئنسر خیلی اعتماد نکرد و فقط چند فیلم و سریال به اصطلاح شانه تخم مرغی و آقار دست چندم سینمایی سحر قریشی را انخاب کردند و این روند همچنان ادامه داشت تا اینکه سحر قریشی زمستان 1400 برای همیشه از سینما و تلویزیون ایران خداحافظی کرد.

سحر قریشی

سمت چپ سحر قریشی دلوازان و تله فیلم عاشورا- سمت راست سحر قریشی بانک زده ها

تیپ و استایل باورنکردنی سحر قریشی تو دبی

سحر قریشی بعد از اینکه از بازیگری خداحافظی کرد رفت ترکیه و شد نامزد امیر تتلو و حدود 3-4 ماهی با تتلو بود و کلی هم رسوایی به بار اومد و حتی کار رسید به جایی که تتلو ادعا کرد سحر قریشی اعتیاد داره و دائم الخمر هست. سحر قریشی هم که انگار مسخ شده تتلو بود و لام تا کام حرف نمی زد و فقط از تتلو می خواست که اون رو ببخشه و رهاش نکنه

خلاصه که هر چه بود سحر قریشی و تتلو کات کردن و در حالی که تصور میشد سحر خانوم بیاد ایران خانوم بازیگر سابق رفت دبی و اونجا برای خودش کار و کاسبی تازه راه انداخت و در حال حاضر هم در حوزه مسکن و مدلینگ و تبلیغات مشغول به فعالیت شده است.

سحر خانوم قریشی تو دبی برای اینکه بتونه واسه فعالیت هاش تبلیغ کنه تو فضای مجازی به ویژه اینستاگرام و توئیتر به شدت فعال هست و خیلی زود به زود از خودش و ژست هاش عکس و استوری منتشر می کنه.

saharghoreshi

سحر قریشی دبی

سحر قریشی و ماجرای ازدواجش با شیخ پولدار دبی

سحر قریشی چندی پیش تو صفحه یوتیوبش عکسی از منتشر از قلب و حلقه و زیر اون هشتگ زد Marriage و نوشت بماند به یادگار و این پست کوتاه خیلی زود تو شبکه های اجتماعی سر و صدا کرد و خیلی ها نوشتند سحر قریشی بلاخره ازدواج کرد اونم با شیخ پولدار عرب! اما ماجرای شیخ پولدار از کجا اومد؟ قضیه ازدواج سحر قریشی و شیخ عرب برمی گرده به عکسی که سحر قریشی یکی تو سال پیش تو اینستاگرامش منتشر کرده بود عکسی که سر در مسجدی در امارات بود شایعه شده بود که سحر قریشی قرار است در این مکان به عقد یک مرد عرب و ثروتمند اهل امارات دربیایید!

spv

سحر قریشی ازدواج

البته انگار همه این پست ها سوء تفاهم بود سحر خانوم قریشی بعد از دو هفته که شایعه ازدواجش داغ داغ بود اومد یک پستی گذاشت و نوشت: بچه ها من یکی از عزیزانم ازدواج کردن و فقط دوست داشتم ثبت بشه تاریخش همین......ممنونم باز هم از آرزو های قشنگتون

وقتی سحر قریشی به بهانه گلزار زد سام درخشانی رو پکوند!

سحر قریشی در راستای فعالیت های تازه اش در فضای مجازی چندی پیش یک لایو پرحاشیه داشت و تو بخشی از اون حسابی زد سام درخشانی رو ترکوند. البته گویا خانوم قریشی از قبل از سام خان درخشانی حسابی کینه به دل داشت و خواست یه فرصت و بهونه ای پیدا کنه و رو سر سام خراب بشه.

ماجرای اختلاف این دو به مصاحبه قدیمی سام درخشانی در یک برنامه باز می‌گردد که در این مصاحبه سام درخشانی به نداشتن اطلاعات سینمایی سحر قریشی و نشناختن بازیگر مشهور آل‌پاچینو اشاره می‌کند.

وقتی سحر قریشی تو دبی حسابی ورزشکار شده!

سحر قریشی از وقتی رفت دبی تایم زیادی از وقتش رو تو باشگاه و در حال تمرین کردن می گذرونه و شاید می خواد اینطوری بگه که حرف های که امیر تتلو در موردش زده بود و گفته بود معتاد هست و اینا همش چرته! چرا که شخص معتاد نمی تونه اینطوری با این شدت ورزش کنه.

سحر قریشی باشگاه

سحر خانوم قریشی به تازگی علاوه بر باشگاه بدنسازی انگار به ورزش و تفریحات آبی هم علاقه مند شده چرا که اخیراً پستی منتشر کرد از اولین تجربه غواصی کردنش نوشت.

سحر قریشی غواصی

سحر قریشی غواصی سحر قریشی غواصی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • عرفان ارسالی در

    خیلی وقت بود از سحرقریشی خبر نمیزدید..
    شما باید اخبار همه‌ی سلبریتی های ایرانی اعم از خواننده و بازیگر و بلاگر و ورزشکار و.... پوشش بدیو اینجوری میشید یه رسانه کامل‌.

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی