|

"سحر قریشی" فِیس خیلی شکیل صد سال پیششو رو کرد؛ بعد بدنسازی مهمونی رفته بمب!

sahar ghoreyshi shayanews

سحر قریشی که این روزا با استفاده از محدود موضوعات میتونه تولید محتوا کنه اینبار تصویری از سالهای دور زندگیش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سحر قریشی گرچه که راهش از تتلو این خواننده پرطرفدار و منفور جدا شده، اما همچنان داره یه جورایی نون با تتلو گشتن رو میخوره چرا که سحر قریشی تا پیش از ارتباط با این چهره بازیگر بود و به شدددت مشهور حتی در حدی که انقدر فعال بود که صدای خییلی از همکاراش رو درآورده بود که چرا که همه نقشارو میدن به ایشون؛ اما نقطه اوج دیده شدن سحر قریشی از وقتی شروع شد که خانوم بازیگر رو در کنار تتل خان دیدیم و بعداز اون این چهره تونست به نوعی دیگر اسم و رسم داشته باشه که خب انگاری این روزا این سبک دیده شدن بیشتر طالب داره تا راه راست رفتن!

شاید با خوندن این مطلب به این فکر کنید اصلا چرا در رابطه با سحر قریشی نوشته میشه و مطلب فرهنگی هنری کمه، که خب در پاسخ باید بهتون بگیم چون دقیقا این جور مطالب حاشیه ای خیلی خیلی بیشتر طالب داره تا باز هم میگیم راه راست رفتن! البته که سحر قریشی حق داره جنجالی ترین انتخاب رو داشته باشه چرا که این بازیگر از همون ابتدای ورودش هم عادی نیومد و علاقمند بود تا شیطون و ناجور بیاد وسط! این چهره در اینستاگرام فعالیتش کم شده و در عوض یوتیوب دیده میشه که خب این هم از تاثیرات با تتلو بودنه! در ادامه تصویری از کودکی این چهره مشاهده می کنید که منتشر کرد و فالووراشو متعجب ساخت.

saharghoreyshiofficialpage_s instagram 2023-3-6 story

مهمونی تاریک تم و موزیک بومب بومب خانومو!

سحر قریشی خب تو ایران که کلا راااحت بود و با هر کی میخواست و عشقش میکشید رفت و آمد داشت و دقیقا سر و صدایی که از بانوان بازیگر در اومده بود راجع به همین موضوع بود که سحر خانوم با شرکت در پارتی ها و ارتباط با عوامل نقش میگیره و رسما هر چی نقش پر پوله رو جارو کرده.

بعد از اون هم که خب سحر قریشی با ارتباط گرفتن با تتلو نشون داد ته خطه و میتونه بدتر از این هم باشه و بعید هم به نظر نمیاد که سحر بانو رو در راهی ناجور تر هم ببینیم. سحر قریشی در صفحه یوتیوبش گاهی .ویدیو های کوتاهی به اشتراک میذاره اما خب خیلی خیلی حواسش هست که چیزی ازش سوژه نشه. قطعا خانوم بازیگر از استایل های نامتعارف و یا روابط ناهنجار و مهمونی هایی که میره منتشر نمیکنه و تنها حال و هوایی این مدلی رو میذاره که در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید.

ورزش سنگین سحر قریشی بعد از ناجور بازی با تتلو!

سحر قریشی در ایران که بود ورزش میکرد و گاهی ویدیو هایی در این باب هم میذاشت. اما خانوم بازیگر بعد از اینکه پرید پیش تتلو خب یه داستانای دیگه ام ازش رو شد که یکیش اعتیاد این چهره بود و دیگری استفاده بیش از اندازه مشروبات الکی بود و یا اینکه تتلو سحر قریشی رو هم گیاهخوار کرد و ازش خواست تا ورزش بیشتری کنه! البته که همه این ها گفته هایی بود که از زبان تتلو شنیده میشد و اینکه چقدر صحت داشت اصلا مشخص نیست، اما موضوعی که مشخصه اینه که سحر قریشی این روزا به شدت زده تو کار ورزش کردن و مدام هم عکس و فیلم میگیره و میذاره تا نشون بده خانوم بازیگر اونور آب خیلییی هدفمند داره پیش میره!

تتو های سحر قریشی حتی تا تو لباسش!

اولین باری که سحر قریشی دستش رو خالکوبی زد و همه رو در شوک فرو برد، بهار امسال بود. اون هم زمانی که هنوز تو ترکیه به سر میبرد و برخی مدعی بودند که به اجبار امیر تتلو بوده که سحر بانو موافقت کرده!

اما از اونجایی که سحر قریشی همیشه خودش رو تو حجابی معمولی قایم میکنه مشخص نبود که تا کجا و به چه اندازه تتو زده! همه دیگه فهمیده بودن که سحر قریشی دستاش و بخشی از پاهاش رو تتو زده اما انگاری صورت و یقه ای که کمی ازش معلومه هم ادامه تتو هاتی خانوم بازیگر بود که تو دبی زد و نشون داد این خواسته خودش بوده نه فقط تتل خان!

 
1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها