|

بازیگرای خانومی که دَدی دارن مشهور و دست به هنر / چه کیفی میکنن پیش بابای خفنشون!

بازیگران زیادی تو سینمای کشورمون هستند که از طریق پدرشون به این عرصه پا گذاشتن و حالا برای خود دارای اسم و رسمی محبوب و شاخ هستند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب هم من و هم شما میدونیم که شرایط سینما و تلویزیون به چه شکله. البته منظورمون از لحاظ پارتی بازی و این حرفاست! بله خیلی از بازیگرا هستند که توسط بابا جان یا مامان خانوم و شاید هم فک و فامیل به این عرصه شگفت انگیز ورود کردن و خودشون رو کشیدن بالا که خب میزان زحمت نکشیدنشون در رابطه با تست دادنای اول بازیگری و استرس اینکه راهت میدن یا نه و … رو مثل آب خوردن پشت سر گذاشتن چون اصلا اینارو تجربه نکردن و یه پارتی درست حسابی داشتن.

اما بازیگرانی زیادی رو می شناسیم که بیشتر توسط پدرشون وارد شدن و شدن بازیگر و حالا هم برای خودشون هنرمندانی سرشناس و دارای اسم و رسم هستند. البته که برخیشون خیلی استعداد چندانی نداشتن و برخی هم به شدت خون بازیگری رو داشتن و راهشون رو با موفقیت رفتن جلو. در این مطلب قرار با چند چهره آشنا بشیم که این چنین شرایطی داشتن و حالام خودشون با یه عالمه طرفدار دارن فعالیت می کنن.

دورهمی-بازیگران-ایرانی-در-دوبی

ستاره پسیانی دختر آتیلا پسیانی

آتیلا پسیانی رو قطعا می شناسید چرا که از بازیگرای به شدت مشهور و دوست داشتنی میون هنرمندان می باش که خیلی ساله تو این راه تلاش کرده و فیلم و سریال های بسیاری در سینما و تلویزیون ایفا کرده. اما دخترش ستاره پسیانی که این روزا تو سریال نمایش خانگی "حیثیت گمشده" دیده میشه به وسیله بابا جان اومد و شد بازیگر خب باید بگیم از دست بازیگرای خوبی هم شد که باید گفت خوب شد بازیگر شد! ستاره پسیانی از بی حاشیه ترین چهره هاست که البته سر و صدای خاص خودش رو هم داشته و داره اما خب نه این مدلی که منفی باشه!

fe369e34-46e1-495c-b03e-43def4eb8699

گلشیفته فراهانی دختر بهزاد فراهانی

گلشیفته فراهانی گرچه که این روزها به دور از ایران زندگی و فعالیت داره، اما از دست چهره های پر کار در ایران بود که البته لطف بابا جانش یعنی آقای بهزاد فراهانی اومد جلو و شد بازیگر. آقای بازیگر دختری دیگر به نام شقایق بانو داره که میدونید اتفاقا ایشون هم بازیگره و جدا از اینکه هر دو بانو استعداد قابل توجهی در بازیگری دارند، اما گلشیفته یکی از پر حاشیه تریناست و شقایق از مثبت ترینا!

سه چهره نام برده یه هزر سالی میشه که بازیگر هستند و همچنان هم اکتیو و استوار در این عرصه دیده میشن.

گلشیفته+فراهانی+

باران کوثری دختر جهانگیر کوثری

باران کوثری از بانوان شناخته شده که نه، مشهووور ایرانی که خیلی ساله تو سینما و تلویزیون فعاله اما خب اولین بار با بازی در سریال "صاحبدلان" بود که شناخته شد و در جعبه جادو ایفای نقش کرد. اما خب رفته رفته خانوم خانوما به طرزی شهرت یافت و رفت از تلویزیون که کسی نفهمید کی غیب شد از این رسانه!

اما پدر باران کوثری کیه؟ شاید تو ذهنتون هی سرچ کنید ولی بازیگری با نام کوثری پیدا نکنید که خب باید بگیم جهانگیر کوثری بابا جان باران خانوم هستند که تهیه‌ کننده، مجری، فوتبالیست، گزارشگر فوتبال و روزنامه‌نگار ایرانی می باشد. 

Untitled

ترانه علیدوستی دختر حمید علیدوستی

ترانه علیدوستی هنرمند پرطرفدار ایرانیه که این روزها در حواشی ناهنجاری دیده میشه و به خاطرش مدتی هم محکوم شد. اما از این ها گذشته ترانه علیدوستی خیلی ساله که بازیگره و واقعا کارنامه کاری پر باری هم داره اما نکته عجیب اینجاست مه به دلایلی که داشت هیچگاه در تلویزیون دیده نشد و سینما و نمایش خانگی که شهرت و درآمد بالایی داشت رو انتخاب کرد. پدر ترانه علیدوستی آقای حمید علیدوستی می باشد که بازیکن سابق و مربی فوتبال است.

حمید خان بازیگر نیستند اما چهره ای مشهور در فوتبال می باشند.

5683131

لیلی رشیدی دختر داوود رشیدی

لیلی رشیدی از بازیگران با کارنامه کاری درجه یکه که با زی زی گولو به شهرتی عجیب رسید. خانوم بازیگر خیلی در فیلم و سریال های امروزی دیده نمیشه اما خب اس و رسمی کاملا معروفه که پدری معروف تر هم داره. آقای داوود رشیدی بابا جان این بازیگر زن می باشد که البته چند سالی میشه از درگذشت شون میگذره.

لیلی+رشیدی

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی