|

عجیب ترین چیزهای زنان در جهان؛ مشهور های جذابی که بعد زایمان خوش تراش تر شدن

همیشه اونچه که تو ذهن ما وجود داشته این بوده که زنان پیش از زایمان اندام بهتری دارن در حالی که این سلبریتی های مشهور این ادعا رو تغییر دادن!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا تو همه دنیا برای بانوان اتفاقی هست به عنوان زایمان که تو هرررر شغل و جایگاه و ورزشی که باشن در نهایت یک روز مادر میشن و ممکنه اونچه که براشون تو زندگی مهم ترینه خراب بشه! قطعا میدونید که منظور ما از اون مهم ترینه چیه! چرا که اگه یک خانوم باشید قطع به یقین اندام زیبا براتون اهمیت داره، حتی اگه از شرایط فعلی بدن خود راضی نباشید! اما اونچه که یک زن رو تو هر راه و روندی ممکنه به مسیری دیگر بکشونه بارداری هستش که شما یا اون خانومِ سلبریتی بادی فرزندی رو در شکم خود پرورش بده و این حرکت کل اندامش رو از نوک انگشتان پا گرفته تا پیشونی، تغییر میده.

اما همیشه تو ذهن ها به صورت دیفالت وجو.د داره که همه فکر میکنن یک خانوم قبل از بارداریش اندام زیبا تری داره! در حالی که هیچ چیز تو این دنیا صفر یا صد نیست و همیشه استثنایی وجود داره، در این رابطه هم هستند بانوانی که اتفاقا سلبریتی ها می باشند و شناخته شده، اما پیش از حاملگی اندام و یا چهره ای خیلی مورد توجه نداشتن و در عوض بعد از بارداری خوشگل تر شدن!

در ادامه مشاهده می کنید تعدادی از نمونه های بارز این بانوان رو در حالی که به شما موضوع یحث شده رو ثابت میکنه.

Untitled

مگان مارکل زنی دو رگه با سابقه سه ازدواج قبلی و از خانواده‌ای غیرسلطنتی پس از فراز و نشیب هایی در آخر با نوه ملکه انگلیس یعنی شاهزاده هری ازدواج کرد و  در حال حاضر عضو یکی از مهم‌ترین خانواده‌های سلطنتی جهان می باشد.

اما مدتها پیش بود که خبر دومین بارداری مگان مارکل شنیده شد در حالی که در برنامه اپرا ویژه برنامه CBS علنی اعلام کردند دومین فرزندشون در تابستان 2021 قراره که به دنیا بیاد و در انتظار یک دختر هستند و پسرشون قراره برادر بزرگتر بشه. بهتره ببینیم بارداری وی رو در حالی که بسیاری بر این باورند مگان بعد از بارداری زیباتر شده است.
 
مگان مارکل

کریستینا ماریا اگیلرا خواننده، ترانه‌سرا، رقصنده، بازیگر و تهیه‌کننده موسیقی آمریکایی می باشد که به خاطر تن صدای جذاب و منحصر به فردش، گستره صوتی پنج اکتاو و قدرت صداش به عنوان یکی از بهترین آواز خوان های تاریخ موسیقی است.

این سلبریتی با وجود دو زایمان اندامی فوق العاده بهتر از پیش دارد و تصاویر وی در حالی که نشون میدن این خواننده تازه بعد از زایمان به تناسب اندانم زیبا رسیده، با نظرات مثبت هوادرانش همراه می باشد. 

 

کریستینا اگیلرا

کیت گری هادسون از بازیگران آمریکایی می باشد که حالا 45 سال سن دارد و با وجود زایمان 3 فرزند، این روزها اندامی بسیار مورد پسند تر از نگاه هوادارانش دارد.
 

کیت هادسون

جسیکا آلبا بازیگر و تاجر امریکایی می باشد که حضور در سینما و تلویزیون رو در سن 13 سالگی با بازی در فیلم | کمپ ناکجاآباد" بود که شروع کرد و حالا نیز در لیست زیباترین زنان جها قرا دارد. 

داشتن جزئیات در اندام تنها برای ایران ما اهمیت نداره و قطعا اونچه که تو جهان مورد توجه قرار میگیره اندامی به صورت خط کش نیست! در رابطه با جسیکا آلبا این موضوع کاما بارز صدق میکنه که در ادامه مشاهده می کنید این سلبریتی رو با تصاویر قبل و بعد زایمانش با وجود سه فرند.

جسیکا البا

ماریا کری یک سلبریتی تمام عیار است. وی خواننده، ترانه‌نویس، تهیه‌کننده موسیقی و بازیگر آمریکایی می باشد که با عنوان "بزرگترین آوازخوان" و "ملکه کریسمس" مشهور است. 

این چهره 54 ساله که چهره ای بسیار زیباتر و جوان تر از سن و سالش دارد تا به اینجا 3 فرزند به دنیا آورده که جالبه با توجه به تصاویرش پیش از زایمانش انگاری کلا چهره ای هم تغییر کرده و تبدیل به فردی دیگر شده! 

7-5

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی