|

مایکل جکسون پادشاه پاپ تو سن الانش چه شکلیه؟ عجیبه ایشون اون دنیا هم ترکونده از خفنی!

مایکل جسکون 14 سالی میشه که دیگه تو این دنیا نیست اما اگه بود حالا 65 سال سن داشت و به کمک هوش مصنوعی چهره او مشخص شده که عجیبه!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- اصلا امکان نداره شما الان در این مطلب باشید و مایکل جکسون خواننده جذاب و مشهور رو نشناسید. مایکل جکسون خواننده ، ترانه سرا، رقصنده و بشر دوست آمریکایی می باشد که در سال 2009 به طور ناگهانی درگذشت و طرفداران خود را در سرتاسر جهان به شوک فرو برد. شاید هنوز هم خیلی از هوادارای وی با فکر و تصور این خواننده پاپ زندگی می کنند که خب باید بگیم هوش مصنوعی اومده و چهره ای از این روزهای مایکل جکسون داده که نشون میده اگه تو 65 سالگی زنده بود چه شکلی میشد!

هوش مصنوعی آدمارو خیلی ترسونده چرا که انگاری خیلی داره جلو جلو میره. البته که این تازه اول راهشه و قطعا از اینی که من و شما می بینیم به شدت ترسناک تر هم خواهد شد چرا که پیشرفتی جلوتر از انسان ها داره! اینها گفته هاییست که این روزها میون کاربران خیلی میپیچه و باید بگیم گاهی هم درسته!

مایکل+جکسون+

اما برگردیم به مایکل جکسون که در سال 2099 به دلیل مسمومیت حاد پروپوفیل درگذشت. البته که خیلیا همچنان هم بر این نظرند که مایکل فوت نشده و بالاخره یک روز برمیگرده! اما 14 سال پیش بود که دکتر کنراد موری جهت کمک به مایکل برای خوابیدن دوز خیلی بالایی از این دارو رو تزریق کرد و یهو دید عه داروی دکتر جان به مرگ مایکل منجر شده! به همین جهت در نهایت دکتر موری به قتل عمد محکوم شد و دار فانی رو وداع گفت.

تو اون تایم مایکل جکسون پادشاه موسیقی پاپ محسوب میشد و قطعا میدونید که حتی تا همین حالا هم تا به چه اندازه تو قلب هوادارا نشسته و اینجاست که هوش مصنوعی نه تنها ترسناک نیست، بلکه دل خیلی از هوادران رو هم خوشحال و البته ناراحت میکنه. خوشحال چون اسطورشون رو در سن حالا می بین و ناراحت به جهت اینکه اسطوره خوش صدا قطعا پیر شده.

_6a88e42b-9d39-4b9b-ac5f-95db1f7797aa

در این تصاویر مایکل جکسون پیر شده و چهره ای به دور از اونچه که همه ما در ذهن داشتیم پیدا کرده. وی در 65 سالگی به طرز چشمگیری متفاوت شده اما همچنان کلاه گیس معروفش رو بر سر داره. این کلاه گیس به جهت پوشاندن جای زخم هایی هستش که مایکل بر سر فیلمبرداری تبلیغات پپسی دچار سوختگی شد.

مایکل در سال 1984 بود که مجبور شد از این کلاه گیس استفاده کنه. حالا داستان از چه قرار بود؟ برای یک تبلیغ پپسی بود که سر فیلمبرداری آتش سوزی شد. قرار بود این تبلیغ شبیه به یک کنسرت زنده باشه اما در راستای ششمین برداشت بود که مثلا میخواستن یک انجار رو نشون بدن و این حادثه زودتر از برنامشون رخ داد. حتی مایکل لحظه سوختن موهاش متوجه سوختگی نبود و همچنان داشت به رقصیدن ادامه میداد!

michael-jackson

اطرافیان شروع به کمک رسانی کردند اما خب دیگه دیر شده بود و قسمتی از سر و صورت مایکل جکسون دچار سوختگی درجه دوم و سوم شده بود. قطعا چهره ای به مانند جکسون باید فکری به حال ظاهر خود میکرد و ناچار شد که قسمت پیشونی و خط رویش موهاش رو تتو بزنه و برای قسمت موهاشم کلاه گیس به موهای خودش وصل کنه.

مایکل جکسون در تصویر هوش مصنوعی به شدت پیر شده و یه عالمه چین و چروک داره که خب خیلی بریا هواداران او خوشایند نیست.

1

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی