|

لاله مرزبان با این استایل غلیظ و مجلسی تو عروسی خواستگارا رو درو کرد؛ ورزشو خورد ناجور

LALE-MARZBAN SHAYANEWS

لاله مرزبان بعضی اوقات به خاطره تیپ و استایل های جنجالی که داره برای خودش حاشیه میسازه و یه جورایی میاد سر تیتر خبرها مثل این روزا.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بعضی از بازیگرا هستن که به واسطه ی یه فیلم حسابی دیده میشن و بعد از اون انگار پرتاب میشن تو دنیای شهرت و پول و حسابی میتونن بتازونن و دیده بشن به عنوان مثال یکی از این دوستان لاله مرزبان هست که خانوم خانوما این روزا حسابی اسم در کرده و به چشم میاد. لاله مرزبان از بازیگرای دهه هفتادی هست که به واسطه ی فیسی که داره میتونه هم نقش های طنز و هم در نقش های جدی ایفای نقش کنه چرا که خانوم یه شیطنت خاصی تو خودش نهفته داره. احتمالا شما هم اولین بار لاله خانوم رو با سریال ستایش بود که دیدید و یادتون باشه که یه قیافه ی زیبا در عین سادگی رو میدید ولی لاله مرزبان درسته که با سادگی میونه ی خوبی داره ولی یهو خط رو عوض میکنه و همه چیز رو از ساده درمیاره خصوصا در مورد استایلش باید بگیم که بانو در حال حاضر میتونه لقب یکی از جنجالی ترین بازیگرها رو در زمینه ی استایل به خودش اختصاص بده.

مثلا به تازگی خانوم یه فیلم تازه داره که در حال اکرانه به اسم "نگهبان شب" که برای اکران مردمیه اون لاله خانوم حاضر شد ولی چه حاضر شدنی خانوم با یه شال سرخ و توری که خیلی نازک بود برای این مراسم حاضر شد و اصراری هم به نگه داشتن شالش روی سرش نداشت و جالبه که استفاده از این مدل توسط خیلی از بازیگرها این روزا داره باب میشه که خب لاله خانوم هم یکی از این دوستان بوده و یا بگیم از چند سال پیش خانوم که با یه استایل عجیب تو جشنواره حاضر شده بود و انگار پتو پیچ کرده بود خودشو. اما از اینا که بگذریم یه موضوعی که درباره ی این بازیگر وجود داره اینه که خانوم در کل ساده هست ولی به خاطره شیطنتی که گفتیم درونش داره بعضی وقتا جنجالی میشه که خب در ادامه در مورد این بعضی وقتا بیشتر براتون صحبت میکنیم.

laleh-marzban5-vaghtesobh

لاله خانوم تا همین دیروز ساده بود بعد یهو پیچیده شده و سرخاب سفیدابی

یه موضوعی که این روزا حسابی بین قشر سلبریتی ها خصوصا بازیگران راه افتاد ه انجام عمل های ریز و درشت زیبایی برای تغییر هست و جالبه که خیلی هاشون هم این عمل ها رو گردن نمیگیرن و یه جورایی تظاهر میکنن که که انگار خبری نیست و این عزیزان از اول الهه های زیباییی بودن و از شکم مادر با آپشن های زیبایی فضایی به دنیا اومدن! مثلا ترلان پروانه یکی از افرادیه که هرگز انجام ریزه کاری های زیباییش رو گردن نمیگیره مثلا یه مدت یه سری حواشی درباره ی عمل چشم گربه ای برای این خانوم به وجود اومده که خب انکارش کرد و احتمالش هم کمه ولی هیچ وقت نگفت که چیکار کرده که بین چشم و ابرش فاصله بیشتر از وقتی که بچه بود شده و یا ژل لب که دیگه تو فیس خانوم کاملا مشخصه رو ایشون گردن نمیگیره!

لاله178

حالا چرا ترلان رو مثال زدیم چون ایشونم مثل لاله خانوم از بازیگرای دهه هفتادی هست و از لاله هم چندسالی کوچیکتره، حالا برسیم به لاله خانوم که اگر یه سر به پیج خانوم بزنید متوجه سادگیه عکس هاش میشید و مسلما ایشون از نچرال ترین بازیگرهامون محسوب میشه ولی یه موضوعی که وجود داره اینه که حتی لاله مرزبان هم یه وقتای خودشو تو سرخاب و سفیداب غرق میکنه و علاقه ی شدیدی هم به رژ قرمز داره این بانو که خب حق هم داره چرا که این رنگ شدیدا به ایشون میاد. مثل عکس زیر که انگار از عروسی و داخل تالار منتشر کرده.

لاله 4646

تولد بازی که ساده و بی سر و صدائه و با شخصیت لاله بخون نخون داره

اکثر بازیگر به سمتی رفتن که خیلی از مراسم های خودشون رو ساکت و خصوصی برگزار میکنن و در نهایت یکی دو تا عکس ساده تو اینستاگرام پست کنن و خدا میدونه که در پشت صحنه چه خبره و چه بزن و بکوبی به راهه ولی خب مسلما اون ها به خاطره رعایت موازین اخلاقی نمیتونن از اون قسمت ماجرا عکس و فیلمی منتشر کنن ولی همین سادگی هم میتونه فرهنگسازیه خوبی باشه برعکس یه سری از بلاگرا که با پولی که از صدقه سره تبلیغ و فالووراشون میره تو جیبشون تولد و مراسم های آنچنانی میگیرن و به همون فالوورا پزش رو میدن!

بگذریم برسیم به تولد لاله خانوم که باید بگیم ایشون هم در عین سادگی و زیبایی تولد خودش رو حداقل در مقابل دوربینی که عکساش رو ما میبینیم برگزار کرد و نشون داد که درسته شیطنت و شلوغی های خاص خودش رو داره ولی از اون بیشتر طرفدار سادگیه و این موضوع براش حرف اول رو میزنه.

لاله مرزبان44

وقتی لاله حسابی فیت نگه میداره خودشو که یه وقت خدایی نکرده نقش ها نپره

تناسب اندام یکی از مشخصه هایی هست که برای بازیگران خیلی مهم هست واز طرف دیگه برای فیلمساز ها که بازیگرها رو انتخاب میکنن و این موضوع در خارج از ایران و هالیوود بسیار بیشتر مطرح بوده چرا که ما با قوانین حجابی که داریم اونقدرها به چشم نمیاد یه سری چیزها ولی خب این روزا این موضوع خیلی مهم شده انگار چون اکثر بازیگرهامون رو که نگاه میکنی برنامه ی باشگاه به راهی دارن و حسابی براش تلاش میکنن که لاله خانوم هم از این قاعده مستثنی نیست و به همین علت هست که حسابی اندام فیت و ورزشکاری داره.

Untitled (1)

لاله44

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

دنیای سلبریتی ها

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها