|

وقتی بندای پاشنه بلند لاله مرزبان تا گلوش داره میرسه؛ ترند دهه شصت پوشید شد بالیوودی!

laleh marzban shayanews

لاله مرزبان بازیگر مشهور و جذابیه که معمولا استایل های جالبی میزنه و اینبار با لگ براقش مورد توجه کاربران قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- لاله مرزبان از بازیگرای جذاب و خوش استعداد ایرانیه که با بازی در فیلم و سریال های مختلف خودی نشون داده و حالا شده دارای اسم و رسمی خاص در این عرصه شگفت انگیز. لاله بانو با بازی در سریال "ستایش" بود که اومد و شد مشهوررر. البته که لاله مرزبان در اصل جای حدیث میرامینی رو گرفت و نقش نازگل رو ایفا کرد که البته انگاری خوب تعویضی هم انجام شد چرا که در فصل بعدی ستایش کاراکتر نازگل کمی تا قسمتی ساده تر و در عین حال شیطون تر شد و خب با این تفاسیر لاله مرزبان انتخب جذاب تری شد!

لاله مرزبان بعد از شهرت درست به مانند همه همکارانش یهو شکوفا شد. حالا چحوری؟ اینجوری که لاله خانوم شناخته شده شدن و دیگه مخاطب میدونست چنین چهره ای متولد شده، همین شد که اینستاگرامش پر بشه از تصاویری که چندان متعارف نیستند و لاله مرزبان رو به راستایی که بازیگران جنجالی هستند کشوند.

البتتته که فکر نکنید ناخواسته بوده و اتفاقا هنرمندانی به مانند لاله مرزبان کاملا با انتخاب خود و خواست و علایق خودشون این راه رو انتخاب میکنن و جهت دیده شدن خیلی حرکاتم میزنن که در ادامه بهتر متوجه خواهید شد، اما خب باید گفت توانمندی خوبی هم در کار و بار بازیگری دارند و به همین جهت این میشه به اون در!! مثلا در ادامه مشاهده می کنید تصویر از استایل خانوم بازیگر رو نمونه ای کوچک از وی می باشد.

638bdcd3249248ffa9371edf3271de65-niksho-com

لاله مرزبان یه فیسه و هزار شخصیت!

البته که بازیگران خب قطعا در فیلم و سریال های مختلف باید هزار مدل کاراکتر رو شبیه سازی کنند و چه اخلاق و رفتاری و چه ظاهری خود را با شخصیتی که قراره بازیش کنن وفق بدن اما خب مخاطب چون مدتی با اون کاراکتر در تلویزیون زندگی میکنه وقتی عکسهای واقعی چهره هارو می بینه و با شخصیت اصلیشون آشنا میشه کمی تا قسمتی تعجب میکنه. مثلا تو همین سریال ستایش فریبا نادری نقش پری سیمارو ایفا کرده بود که زنی منفور و منفی بود! به همین جهت اونقدری این نقش تو ذهن و دل مخاطب نفوذ داشت که خیلی از بینندگان وقتی فریبا نادری رو در خیابون میدین بهش فحاشی میکردن که چرا مثلا اموال حشمت فردوس رو بالا کشیدی!

به خصوص مخاطب تلویزیون که دل نازک تره و معمولا روحیه ای سنتی طور تر داره! در ادامه نمونه هایی از تصویر لاله مرزبان رو مشاهده می کنید تا با نازگل اصلی آشنا بشیم.

kjj

رمانتیک بازی لاله مرزبان با علی شادمان!

گفتیم که این بزیگر دهه هفتادیمون سوابق کاری جذابی داره. لاله مرزبان البته که قبل از ستایش در فیلمی به نام "مهمان خانه ماه نو" نیز ایفای نقش کرده بود که همراه با علی شادمان پارتنر بودند. سریال دیگری که لاله مرزبان با ان مشهور شد آنام می باشد که این سریال نیز هواداران بسیاری داشت. لاله مرزبان همبازی با هدیه تهرانی نیز بوده اتس و کارنامه کاری نسبتا خوبی تا به حال داشته.

لاله مرزبان ترند دهه شصت رو پوشید و شد هالیوودی!

این روزا دیگه ترند لباسا با چند سال پیش فرق کرده. مثلا اگه اون موقه ها کسی مانتو از این مدل کتی اداری ها میپوشید حسابی مسخرش میکردن و حتی تو محل های اداری و سرکار هم به زور میپوشیدن! اما حالا این مدل مانتوها حالا چه بلند و چه کوتاهش خیلی مد شده و خانومای جَوون استقبال زیادی ازش کردن.

مثلا خانوم لاله مرزبان همین چند وقت پیش بود که با مانتوی اتوکشیده و صاااف خود در اکران حضور پیدا کرد که همراه با مینی اسکارف بود و خب این ترکیب که یکیش از یه دنیاست و اون یکی از دنیایی دیگر، چندان جالب به نظر نمیرسید.

269254710_1079048712908290_3591626503563244910_n

هرکی یه جور بازیگر میشه لاله مرزبان اینجوری!

لاله طبق گفته خودش از دوران نوجوانی در مدرسه و سپس به صورت حرفه‌ای به تئاتر مشغول بوده و بعد از تحصیلات دانشگاهی دوره های آزاد بازیگری دانشگاه تهران را گذراند او در سن شانزده سالگی علیرغم مخالفت های خانواده مبنی بر ورودش به عرصه بازیگری در سال ١٣٨٨ با ایفای نقش کوتاه در سریال هوش سیاه به کارگردانی مسعود آبپرور وارد عرصه هنر شد. و سپس سال 92 با نقشی فرعی در فیلم هیس دخترها فریاد نمی‌ زنند پوران درخشنده تجربه حضور در سینما را کسب کرد.

131268

اما کمی هم بیشتر با لاله مرزبان

لاله مرزبان متولد 29 دی 1372 در تهران، فارغ التحصیل لیسانس رشته حسابداری می باشد. میمیک صورت و قد لاله ویژگیهای خاصی برای وی ساخته است که بالاتر گفته بودیم از خوبیای چهره خانوم خانوما! این بازیگر جوان یک خواهر بنام سها دارد که البته تصویری از خانواده خود در صفحه اینستاگرامش منتشر نمی کند. 

soroushmn__353655609_1691051268003567_5186139621359416436_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است وورزشکار و کیا ه خوار است وغذا پختن رادوست دارد موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است باتحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است وورزشکار وژستها خوبی دارد موفق باشد

  • داود طنوریان ارسالی در

    بازیگر وهنرمند است با تحصیلات بالا شیکپوش جذاب خوش استایل مجرد است وورزشکار وژستها خوبی دارد موفق باشد

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی