|

سالگرد ازدواج مجلل سوگل طهماسبی از عروسی محمد رضا گلزار گرانتر شد / حلقه پر زرق و برقش

sogol-tahmasebi shayanews

سوگل طهماسبی از بازیگرهای بی حاشیه ای هست که خانوم به استایل های زیبا و موقرانه اش معروف هست مثل تیپی که به تازگی زده.

لینک کوتاه کپی شد
1

سوگل طهماسبی هنرمندیه که خیلی ها اون رو با آرامشی که توی رفتار و صداش داره به یاد میارن و البته که بی حاشیه بودنش میدونید که توی صحنه و عرصه ی بازیگری باشی و فعالیت کنی ولی بی حاشیه بمونی خیلی کار سخت و دشواری هست چرا که قشر بازیگر و سلبریتی همیشه و تو هر جامعه ای توی چشم بوده و هست و حالا سوگل طهماسبی هم از این قضیه مستثنی نبوده ولی موردی که در رابطه با خانوم بازیگر وجود داره این هست اگر با یه ذره بین بزرگ هم تمام فعالیت های ایشون رو از نظرتون بگذرونید نمیتونید حتی یه مورد که برای ایشون حاشیه درست کرده باشه پیدا کنه.

البته که سوگل طهماسبی مدت ها پیش خیلی کم کار شده بود و برخی وقتی علت این کم کاری رو از خانوم بازیگر پرسیدن ایشون اینطور گفتن که به علت پوشش شون کسی به ایشون کار نمیده که همین حرف کافی بود که تا دوباره خانوم بازیگر به عرصه برگرده و خیلی ها ببینن که در حق ایشون اجحاف شده چرا که پوشش ایشون کاملا مطابق با قوانین بوده و اصلا پوشش درست رو ایشون دارن در واقع و همچنین مورد دیگه این هست که ایشون استعداد خوبی هم برای بازیگر بودن دارن و تا الان هم در فیلم های خوبی هنرنمایی کردن که حالا در ادامه بیشتر راجبه این بازیگر براتون میگیم.

IMG_20230819_140227

استایل سوگل طهماسبی نهایت زیبایی رو به نمایش گذاشت

این روزا بازار اکران های مردمی فیلم های مختلف گرمه و خیلی از بازیگرها هم در این اکران ها حضور پیدا میکنن که طرفدارهای اون ها میتونن بازیگر محبوبشون رو تو این مراسم ها ببینن و البته که بعد از این مراسم ها موضوعی که نقل محافل و گفتگوها توی فضای مجازی میشه استایل حضار توی مراسم هست و خیلی از پیج های مد و پوشاک در اینستاگرام شروع به تحلیل و بررسی استایل های متفاوت بازیگران میکنن و خوب بودن یا نبودن آیتم هایی رو که اون ها در لباس هاشون و حتی اکسسوری ها استفاده کردن رو میگن که خب کاربرا هم نظرشون رو کامنت میکنن.

حالا به تازگی سوگل طهماسبی هم تو یک مراسم اکران سریال عشق کوفی حاضر شده که بعد از این که از حضور ایشون در این مراسم یه سری از عکس ها منتشر شد خیلی ها با دیدن خانوم بازیگر با این استایل بی بدیل و بی نهایت شیک واقعا حیرت کردن و باورشون نمیشد که در دوره ای که خیلی از بازیگرا استایل های عجیبی دارن هنوز هستن بازیگرایی که با استایل های اینجور موقرانه و متین ظاهر میشن و همچنان به بی حاشیه بودن خودشون ادامه میدن و برای خودشون اعتبار درستی کسب میکنن بین مخاطب و به عنوان یه بازیگر اصیل شناخته میشن.

IMG_20230819_135130

حلقه ی ازدواج سوگل طماسبی و زرق و برقش که با استایل های خانوم سنخیت نداره

ازدواج بازیگرا از مسائل جذابی هست که مردم اون رو دنبال میکنن و فرقی هم نمیکنه که داخل ایران باشه و یا خارج از ایران به طور کلی مردم به اخبارهای این دستی عادت دارن و دوست دارن که در جریان اون ها قراربگیرن مثلا همین اواخر بود که ازدواج بهرام رادن و ازدواج گلزار خیلی سر و صدا به پا کرد و نظرات رو به خودش جلب کرد و به همون میزان شایعات طلاق یکتا ناصر و منوچهر هادی هم برای مخاطبا پر از سوال بود.

پس میشه گفت که در این وصلت ها و جدایی ها مردم دوست دارن که بدونن چه خبر بوده که خب نمیشه دیلی منطقی براش پیدا کرد فقط صرفا به عنوان یه علاقه میشه بهش نگاه کرد. حالا سوگل طهماسبی هم یکی از افرادی هست که خانوم موقع ازدواجش خیلی رسمی این خبر رو منتشر کرد ولی موضوعی که در رابطه با آقای داماد وجود داره این هست که ایشون علاقه ای به دیده شدن توی فضای مجازی نداره بنابراین سوگل خانوم یه سالگرد ازدواج گرفت بدون حضور همسرش که البته حلقه ی شکیل و زیبای خانوم بازیگر هم از چشمان تیزبین کاربرا دور نموند و به نظرشون حلقه ی بسیار شیکی دارن سوگل خانوم.

کمی بیشتر درباره ی سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی در حال حاضر 37 سال داره و متاهل هست و در سال 98 ازدواج کرده. این بازیگر زاده ی اصفهان هست و اصالت بختیاری داره و جالبه که بزرگ شده ی اهوازه و تو بچگی و تنها وقتی که 8 سال داشته بازی توی تئاتر رو شروع کرده. دو خواهر به اسم های سحر و ساغر و یه برادر به اسم سینا دارن.

شاید براتون جالب باشه که وقتی ایشون برای بازی در سریال روزگار قریب که اولین تجربه اش بود از اهواز اومد تهران بلافاصله پیشنهاد بازی توی سریال یوسف پیامبر رو هم دریافت کرد و یه جورایی جرقه ی شهرت و دیده شدنش خورد و حالا ایشون رو به عنوان یه هنرپیشه ی حاذق و توانا در فیلم های بسیاری میبینیم که به زیبایی هر چه تمام تر در حال هنرنماییه.

IMG_20230819_140043

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی