|

سفره عقد مجلل سوگل طهماسبی با خورزو خان که ازش پووول میچکه؛ لبارو سرخ کرد و خجل نشد!

sogol tahmasbii shayanews

سوگل طهماسبی بازیگر جذاب ایرانیه که مدتی میشه ازدواج کرده اما هنوز خبری از فیس همسرش در کار نیست و با سفره عقد مجللش همرو متعجب ساخت.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سوگل طهماسبی بازیگر جذاب و جوان ایرانی می باشد که تا به حال در فیلم و سریال های بسیاااری ایفای نقش کرده و دیده شده. اما میشه گفت سوگل بانو با این وجود و با وجود کارنامه کاری پر بارش چطور هنوز نتونسته به سینما راه پیدا کنه خدا داند! شاید هم دلیلی عمومی داره و اون اینه که سینمای ما پر شده از لب و گونه های پروتزی و جذب خانومای خوشگل که خب باید گفت سوگل طهماسبی زیبایی خاص خودش رو داره اما اون زیبایی مد نظر سینمارو خیر! خب گفتیم که این پرده نقره ای و کارگردانانش اهل جذب بانوان عروسکی هستند و به همین جهت هنرمندانی مثل سوگی خانوم میمونن تو صف بازی برای جعبه جادو! سوگل طهماسبی با بازی در سریال "دلنوازان" بود که به شهرت رسید اما ایفای نقش خانوم خانوما در سریال "نجلا" بود که به شدت جذاب و دیدنی شد.

sogoltahmasebi-3

سوگل طهماسبی عادت داره عجیب و به دور از خلقیات اهالی سینما!

سوگل طهماسبی اما خودش هم خلقیاتی عجیب و به دور از رفتار های اهالی سینما داره. حالا یعنی چی؟ یعنی مثلا خانوم بازیگر به گفته خودش قبلنا چون به شدت از مقنعه استفاده میکرده چندان به دل عوامل خوش نمیومده و استقبال گرمی ازش نمیشده. و یا مثلا کم حرف بودن وی باعث شد تا سوگل طهماسبی به سرعت پیشرفت نداشته باشه که البته باید بگیم ایشون حتی همین حالا هم حجابی متفاوت از هممممه خانومای بازیگر داره و هیچگاه قرتی طور دیده نشده!

Sogol-3-e1507378566735

سفره عقد مجلل و صفا سیتیِ سوگل طهماسبی! خانوم آقاشو قایم کرده؟

اما از دیگر عجایب سوگل طهماسبی میشه به این نکته اشاره کرد که این بازیگر جوان ما در صفحه اینستاگرامش فعالیت زیادی داره که خب شیطنت ازش میباره و نشون میده سوگل طهماسبی کمی تا قسمتی خجالتش ریزش کرده. از طرفی سوگل بانو تا به حال چند باری از زمان ازدواجش تا به امروز، هیچگاه تصویری از همسرش تصویری به اشتراک نذاشته که این مورد خودش کلی مورد توجه کاربران قرار گرفت که چرااا قایم باشک بازی خانوم بازیگر تمومی نداره و آقاشونو یا نشون نمیده و یا اگر هم بخواد چیزی ازش بگه و بنویسه، با اشاره و تصویر از پشت سر و دست و حلقه و این حرفها صحبتش رو میرسونه!!

سوگل طهماسبی حتی برای سالگرد عقدش هم از این ترفند استفاده کرد و در حالی که سالگرد عقدددددش بود ویدیو و عکس های منتشر شده رو بی داماد همه دیدن جوری که انگاری این بازیگر زن با خورزو خان ازدواج کرده! در ادامه سفره عقد پر بار خانوم خانوما رو مشاهده می کنید.

سوگل+طهماسبی

سوگل+طهماسبی (1)

گفتیم سوگل طهماسبی خجالتیه؟ الانشو ببین چه شیطووونی شده!

البته که یک وقت بر این اشتباه نباشید که سوگل بانو تو همون حال و هوای خجالتیش گیر کرده، خیرررر! اتفاقا خانوم خانوما حالا حال و هوایی به شدت باحال داره که دست دوستاشو از پشت بسته. سوگل خانوم علاوه بر اینکه تو بازیگری خیلی سرش شلوغه و مدام مشغول کاره، تو اینستا هم دست خوبی بر آتش داره. شاید خیلی از شما بر این باور باشین که بازیگر خوش چهرمون چندان علاقه ای به دیده شدن تو این زمینه هایی که سلبریتیای امروزی دارن کفشو درمیارن، نداشته باشه.

اما واقعیت اینه که سوگل طهماسبی هم مثل خیلیای دیگه شیفته شهرته و با رعایت اصول و قوانینی که خودش خیلی براش اهمیت داره، تو کار تیپ زدنای خفن و ژذاب هم هست. استایلای خاص و ایران پسند سوگل که با ترکیبی از هنر زیبایی ها طراحی و دوخت شده، به دل خیلی از جوونا نشست و باعث شده که این بازیگر راه مدلینگی رو همینطوری ادامه بده!

arga-mag-24-10

وقتی دکتر سوگل طهمسابی هرچی مالیده باز به پای سوگی خانوم نمیرسه!

سوگل طهماسبی نه تنها در شخصیت بلکه چهره ای هم یه فِیس ناز و نچرال داره که معصومیت ازش میباره. برخی از هنرمندان هستند همانند خانوم رویا نونهالی که اصلا به میمیک صورتشون میخوره که نقشای منفی رو ایفا کنند و برخی هم مثل سوگل خانوم اصلا منفی هم بازی کنه باز پَس ذهن مخاطب اینه که بالاخره یه جای سریال این کاراکتر خوب میشه!!

اما در رابطه با فعالیت و میزان دیده شدن سوگل طهماسبی باید بگیم که این بازیگر درسته که از ترفندای قرتی طور و پروتزی و عشوه کنان استفاده ای نداره اما با این حال نزدیک به 700 هزار کاربر هستند که دنبال کننده او نیز می باشند. در ادامه تصاویری از وی همراه با دکتر جونش و محیا دهقانی مشاهده می کنید که استایلی زیبا و خانومانه داشت به طوری که کاربران بر این نظر بودند خانومای بازیگر باید از ایشون یاد بگیرن!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ar ارسالی در

    عااااالی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی