|

وقتی "سوگل طهماسبی" هم تحت تاثیر خانومای شلوغ قرار میگیره؛ وایب عجیب رفیقشو فرا گرفت!

sogol tahmasbii shayanews

سوگل طهمسابی بازیگر مشهوریه که اغلب تو اینستاگرام اکتیوه اما خب این مدلی که خیلی تو چشم و نامتعارف نباشه!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب یکسری از بازیگرا هستند که شلوغی و حاشیه از سر و روشون میباره و برخی هم هستند که آرومیت و بی جنجال بودن اطرافشون رو گرفته و همونطور هم رشد پیدا میکنند. البته که دیده ایم در طول زمانی که اینستاگرام بولد شد، بسیاری از بازیگران آروم و ساده یهو شکوفا شد و روی دیگر از خود نشون دادن اما در این بین میون اهالی سینما و تلویزیون هنوز هم هستند هنرمندانی که اونچه بودن باقی موندن و همچنان هم اون مدلین! سوگل طهماسبی یکی از همین دست چهره هاست که سالهاست در این عرصه شگفت انگیز حضور داره و همچنان دیده میشه که سوگل طهماسبی بی ریا و کم حاشیه به سر میبره. البته که اصلا امکان نداره شما بازیگر باشید و بدون حتی نقطه ای حاشیه کار کنید، به همین سبب در رابطه با سوگل طهماسبی هم مواردی دیده شده اما خب کم و بیش!

در رابطه با همین کم و بیشه در ادامه بیشتر صحبت میکنیم، اما ابتدا بهتره سراغ شخصیت خود سوگل طهماسبی که در اینستاگرام فعالیت بسیار زیادی داره و اصلا و ابدا اینجوری نیست که اکتیو نباشه و یا از خودش عکس و ویدیو منتشر میکنه. اما خب همه اینها دلیل بر این نمیشه که سوگل طهماسبی در پیجش یِلخی و شبیه به دیگران پست و استوری بذاره و محتوا سازی که! چرا که خانوم خانوما خط قرمزهایی برای خودش داره که خیلی روشون پابرجاست و تنها کمی تا قسمتی ازشون رد شده! مثلا در ادامه می بینین تصایوری از و.ی در حالی که بدون ژست خاصی که بخواد پیچ و خم دار باشه و یا استایلی که عجیب به نظر بیاد و اجق وجق باشه هستش!

Untitled

Untitled

سوگل طهماسبی در خارج سوگل طهماسبی در خارج

مقایسه استایل سوگل طهماسبی و رفیقش وقتی خیلی با هم فرق دارن! وایب منفی چی میگه!

همونطور که دیدین این بازیگر جوان دهه شصتی از رنگ های شاد استقبال میکنه و اتفاقا اصلا تو کارش رنگای تیره و دلگیر نیست! آخه میدونید که برخی از بانوان حال یا برای نشون دادن ابهت و یا جهت اینکه نشون بدن نمیخوان جلب توجه داشته باشن، از رنگ های تیره و خنثی بیشتر استفاده دارند، اما می بیینم که سوگل بانو در عین حال که به شدت متعارف و زیبا دیده میشه از رنگ های حتی جیغ پیروی داره..

اما موضوع عجیب پوشی حتی یکبار درست بغل گوش سوگل طهماسبی نیز اتفاق افتاد و در حالی که خانوم خانوما رو دیدیم با ظاهری به شدت ساده و بی آلایش، همکار و رفیق جانش با ترکیب لباسی به شدت فضایی و نه چندان جالب حضور پیدا کرد و هر دو جلوی یک دوربین ایستادن! همین شد که مقابیسه ها سر به فلک کشید و ایشون کلی وایب مثبت گرفت و اوشون کلی وایب منفی!

Untitled

سوابق کاری سوگل طهماسبی که خانومو جذاب کرد!

خب این روزها می بینیم که اکران فیلم های مختلف هستش و با توجه به قالبی که اون کار داره بازیگران مختلفی هم دعوت میشن!

سوگل طهماسبی در تصاوری که تو ابتدا مشاهده کردین در اکران های متفاوت بود که هر دو هم مربوط به حضور در پردیس چارسو میشد.

سوگل طهماسبی رو بیشتر تو سریال های تلویزیونی دیده ایم که خب اولین کاری که باعث شناسوندن خانوم بازیگر به مخاطب میشد، سریال فاصله ها" بود و بعد تر هم در سریال های مختلفی به مانند کیمیا و گاندو و نجلا و ... حالا هم که سریال تلویزیونی "عشق کوفی" ایفای نقش دارد!

Untitled

حواشی سوگل طهماسبی که زد و خورد داشت تو ازدواجش!

خب در ابتدای متن گفته بودیم که در رابطه با سوگل طهماسبی یکسری حواشی دیده شده! یکی از این حواشی مربوط میشه به ازدواج خانوم بازیگر! چرا که سوگل طهماسبی دو سه سالی میشه که ازدواج کرده اما تا به حال تصویری از چهره همسرش دیده نشده چرا که سوگل بانو بر این نظرند که نباید کسی همسرشون رو ببینه! سوگل طهماسبی حتی برای سالگرد عقدش نیز عکس و ویدیو تدارک دید اما جالبه که خودش اومد جلو دوریبن و وارد لوکیشن شد و تا آخر هم اثری از آقای داماد نبود. سوگل طهماسبی برای عکس های عروسی اش نیز چنین بود و بدون حضور همسرش عروس وار اومد اینستاگرام!

بیوگرافی جالب سوگل طهماسبی این دختر اصفهانی

حالا از عکس و شات خانوم بازیگر بگذریم و برسیم به سن و سال خانوم بازیگر باید بگیم که سوگل طهماسبی یه دختر دهه شصتیه که 25 بهمن ماه در اصفهان به دنیا اومده. 

وی تحصیلکرده مقطع فوق دیپلم رشته گرافیک و اصالتا بختیاری و بزرگ شده اهواز می باشد که از 8 سالگی وارد تئاتر شد و حالا در تلویزیون می درخشد. 

unknown_65662222_2779773418718234_6622289547367356943_n

unknown_25017367_174556146619008_4877162989284753408_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی