|

استایل خیلی شیک لیلا اوتادی با پتوی چهل تیکه؛ شوخی شوخی هر ریختی استوری میکنه

leila otadi shayanews

لیلا اوتادی این روزها در سریال نیوکمپ حضور دارد و به همین جهت در اینستاگرام فعال تر شده و اینبار با استایل هزار رنگش مورد توجه قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا لیلا اوتادی رو در سریال نمایش خانگی "نیوکمپ" می بینیم که روزهای یکشنبه میاد و برخی رو حسابی خوشحال میکنه و برخی رو هم حسابی حرص میده! حالا چرا؟ چراش رو در ادامه میگیم و ابتدا بهتره کمی تا قسمتی با لیلا اوتادی قصه آشنا بشیم که یه هنرمند دهه شصتیه با کلی سابقه کاری ثبت شده در کارنامه کاری بازیگریش. لیلا اوتادی مِن جمله چهره های بسیار کم حاشیه ای هستش که کلا کار به کار هیییچ چیز و هیچ کس نداره و تنها اونچه که براش مهمه ظاهرش و خوشگلاسیون و زندگی خودشه!

لیلا اوتادی همیشه این مدلی بوده که جنجالاتی ریز داشته ها، اما خب خیلی زود اومده و برطرفش کرده. مثلا یکی از اونها داستان ازدواج خانوم خانوموا با احسان علیخانی بود که علنی خودش تکذیبش کرد! و یا مثلا دستمزد های هنگفت و بالایی که به لیلا اوتادی چسبونده بود و خانوم بازیگر اونهارو نیز خالی بندی دونست. اما این روزا می بینیم که لیلا بانو به دلیل حضور در کاری جدید که میشه همون نیوکمپ، در اینستاگرام نیز فعال تر شدن که البته این واقعیته همه هنرمنداست که حضور ندارن ندارن وقتی میرن تو کار حسابی در اخبار مختلف سلبریتی ها دیده میشن! لیلا اوتادی از چهره های استایل بزنِ سینما و تلویزیون می باشد که تا به حال تیپای مختلف بسیاری ازش دیده شده اما اونچه که مشخصه اینه که خانوم بازیگر تنها ظواهر قرتی طور بهش نمیاد و با چادر هم زیباییش بی امان و دیدنی میشه! اما در ادامه ابتدا عکسی درحال ماچ از این چهره می بینیم که با مانتویی هزار رنگ می باشد.

campec.ir_s instagram 2023-6-24 story

لیلا اوتادی و لباسی که اصلا ازش خجالت نکشید!

دیدین؟ با مانتوی شبیه به پتوی چهل تیکه لیلا اوتادی آشنا شدین؟ البته که میدونید پتوی چهل تیکه مثال بارز و جذاب برای اینچنین لباس هاست که از پارچه های رنگی و زیادی درشون استفاده شده. این اولین باری نبود که لیلا اوتادی این لباسش رو به تن میکنه و خانوم بازیگر این طور که معلومه اهل استایل های تکراری نیز هستند، چرا که برخی از بانوان به مانند خانوم سپیده خداوردی اصلا و ابدا لباسی که تو استوری قبل به تن داشتند رو تو استوری بعدی نمی بینید و انگاری سر به نیستشون میکنن! اما برخی به مانند لیلا بانو مثل مردم عادی از لباسایی که اتفاقا خیلی هم جیغه و تو چشم، برای چند مراسم استفاده می کنن و این میشه نکته ای مثبت اما با وجود این موضوع که برای مخاطب تکراری به حساب میاد و تصاویر و فتوکال هم ممکنه تکراری بشه!

Untitled

استایل های سرخوش لیلا اوتادی وقتی جیغ ترینن! اینستاگرام خانومووو

قطعا استایل و لباس میتونه نشون دهنده شخصیت و درون ادما باشه. از طرفی هم برای یک بازیگر به خصوص بانوان به شدت این موضوع اهمیت داره که کجا چی بپوشن و در مراسمات سینمایی و کنسرت و محافل عمومی چطور ظاهر بشن. برای یک هنرمند تنها استعداد نیست که بولدش میکنه و میبرتش اون بالا مالاها، بلکه مواردی به مانند تیپ و سبک انتخاب وی در کلیات ظاهرش نیز به شدت مهمه و تو دید.

لیلا اوتادی هم دقیقا این جوریه که اصلا و ابدا دوست نداره تا از رنگا و لباس های معمولی و خنثی استفاده کنه. بلکه می بینیم خانوم بازیگر رو در حالی که غرق تو رنگای مختلف و بسیااااار جیغ هستند  از جلب توجه زیادی هم هراسی ندارند. در ادامه ابتدا خانوم بازیگر رو در تازه ترین مراسمی که حضور داشت می بینیم و بعد هم یه جمع بندی از اینستاگرامش که چقدر گوگولی و شاده! آخه میدونید که صفحه اینستاگرام هر کسی هم کمی تا قسمتی نشون دهنده سلیقه و نگاه فرد به دنیاست!

leilaotadii_350245216_623980986077130_3370017187040168926_n

leilaotadii_350384364_262473113120153_6190698309278550701_n

leilaotadii_350086057_1057778788532145_6801825628633857908_n

Untitled

اما نیوکمپ! منوچهر هادی اینبار بار گل کاشت یا چی؟!

اما برگردیم سراغ مطلبی که در ابتدای متن بهش اشاره شد. گفتیم نیوکمپ این روزها یکسری رو خوشحال میکنه و یکسری رو هم حرص میده، چرا که این سریال نمایش خانگی ژانر طنز داره و اصلا از بیخ و بن بازیگرانی طنز به مانند حامد اهنگی درش به کار رفته. از طرفی هم نویسنده محترمه به قدری دیالوگ برای چهره ها در نظر گرفته که دائما سعی بر این داره تا مخاطب رو بخندونه. خب یه طبع خیلیا به دلیل داشتن تیم قوی بازیگری و داستان جالب و جدید این سریال دنبال کنندش هستند و خیلیم خوششون اومده از سبکش. اما برخی از بینندگان چندان با این سریال طنز منوچهر هادی حال نکردن و به نظشرون به شدت طنزی الکی و بی نمک داره و اونرو هم تقصیر منوجه هادی انداختن. 

آخه میدونید که منوچهر خان تو ساخت سریال دیگه اوستای دو عالم دشه و اصلا لحظه به خودش امون نمیده و پشت بند هم سریال نیسازه! حالا قدیما تو تلویزیون و حالا هم شبکه خانگی. اصلا این کارگردان مشهور به ساخت تند و تند مشهوره و به همین سبب خیلی از مخاطین بر این نظرند منوچهر هادی فقط میخواد بسازه بره و در همین راستا از بازیگرای خوب و به نام هم استفاده میکنه هم در نصف مواقع حاصل کارش میشه نویسندگی بد و پایانی نه چندان جذب!

تریپ سرباز و هالیوودی لیلا اوتادی ! خانوم بازیگر به کجا چنین شتابان؟

اما برگردیم سراغ لیلا اوتادی که گفتیم تو اینستاگرام فعالیت بسیاری داره. این اکتیو بودنه به قدر پیش رفته که دیگه خانوم بازیگر مجرد و جذاب ما شوخی شوخی همچی پست و استوری میکنه! لیلا اوتادی علاقه وتفری به هالیوود داره و گاهی حتی چهره خودش رو بر روی فیزیک های فیلم های خارجی میذاره و یه ورژن آمریکایی از خودش نشون میده. اما اینبار دیگه فتوشاپ و هالیوود رو گذشات جیب بغلش و با انتشار تصویر سرباز طورش فالووراشو متعجب ساخت!

Untitled (1)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • به تو چه ارسالی در

    خب این الان کجاش به ما ربط داره که مثلا طرح لباسش چه جوریه اصن سلیقه اش چیه و چیکار میکنه این زندگی خودشه و به ما ربطی نداره

  • قدرت طهماسبی ارسالی در

    گوشی هم بپوشی بهت میاد ،

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی