|

هرچی بهاره رو دیگه حساب نمیکنن مریم رهنما خواهرش تو میکاپ ترکونده؛ آرایشگرا یاد بگیرن!

maryam rahnama shayanews

مریم رهنما خواهر بهاره رهنما می باشد که حالا با هنرمندا بیشتر از خواهره بازیگرش در ارتباطه و تحویلش میگیرن!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- قطعا بهاره رهنما رو می شناسید، اما اونچه که براتون نا آشنا میاد اسم مریم رهنما می باشد که خب باید بگیم ایشون خواهر کوچیکه اوشونه! اما اینکه چه رمز و رازی میون این رهنما ها هست خدا داند! چرا که بهاره رهما تا همین یکی دو سال پیش تو همه بیوگرافی های خود گفته بود تنها یک خواهر به نام بهانه داره و خیلی هم از بهانه خانوم رهنما چیزی رو فاش نمیکرد تا اینکه تو تایم ازدواج با امیر خسرو عباسی بود که دیدیم خانومی زیبا اما به شدت عملی پروتزی به نام مریم رهنما تو بیشتر عکسای این زوج حضور داره! که خب بعد تر فهمیدیم کارای میکاپ خانوم بازیگر رو انجام میده و با توجه بیشتر هم دیده شد که هم فامیلی هستن و بعد تر هم که خود بهاره رهنما مریم بانو رو خواهرش خطاب نمود و اینجوریاستا که حالا مریم رهنما شهرتی مساوی با بهاره خانوم داره، بدون اینکه بازیگر باشه!

این روزا دیگه هر کی رسیده معروف شده، از بلاگر بگیر تا بازیگرانی که سابقه کاری چندانی ندارن اما با حضور در اینستاگرام شهرت پیدا کردن و پر طرفدار شدن. اما مریم رهنما راهی درست و جذاب رو در پیش گرفت. خانوم خانوما با توجه به اینکه ریز به ریز رابطش و با بازیگران خانوم زیاد کرد و با خلاقیتی که داشت اونهارو به میکاپ های زیبا دعوت میکرد، شناخته و مشهور شد. حالا می بینیم که مریم رهنما با بانوان بازیگر بسیاری در ارتباطه و حتی برای عروسیاشون به دست ایشون میکاپ میشن و در بسیارررری از مراسمات سینمایی هم با آرایش مریم رهنما حضور پیدا میکنن! 

maryamrahnama___s instagram 2023-8-3 story (1)

مریم رهنما خواهری که هیچ شباهتی به بهاره رهنما نداره و قایمش میکردن!

تصویری که بالا دیدین خب مشخصه که یکتا ناصر کدومه پس اون یکی میشه مریم رهنما! مریم رهنما یکی از بهترین میکاپ ارتیست های ایرانیه که این روزا با هنر دستش داره تلاش میکنه و جایگاهی درست حسابی و دارای اعتبار و امضای شخصی پیدا کرده. خانوم خانوما که از خودش بیوگرافی کاملی در اختیار نذاشته، تنها در صفحه اینستاگرامش موضعاتی رو نشون میده که بیانگر راه و رسمش هستند.

خب میدونیم ک بهاره رهنما چشمانی رنگی داره اما اونچه که معلومه اینه که مریم بانوشون چشمانی بسیار رنگی تر و روشن تر داره و با توجه به اینکه چهره ای باربی طور هم برای خود ساخته، خب به این شمایل در اومده و همیشه ام موهاش فر و بلندش مورد توجه قرار میگیره.

Untitled (2)

خلاقیت مریم رهنما تو میکاپ در حالی که خیلی با بقیه میکاپ آرتیستا فرق داره!

گفتیم مریم رهنما تو کارش خلاقیت داره! منظور چیه؟ خب این روزا می بینیم که همه سالنا و میکاپ آرتیست ها تو یه راستا حرکت میکنن. مثلا همشون یهو میزنن تو کار دابسمش ارایشی گرفتن با آهنگ و یا چالش رفتن و اموزش دادن و این حرفا. اما مریم رهنما برای دیده شدن خودش و کارش اومد مثلا در روز معمار بازیگران زن رو دعوت کرد و به آثار مختلف معماری ایرانی تبدیل نمود.

در این حرکت نه تنها آرایش ها برنامه ریزی شده و جذاب دراومدن، بلکه عکاسی به شدت حرفه ای و سبک لباسی که براشون انتخاب کرده بود به روند دیده شدن این تیم بیشتر کم کرد.

Untitled

اما نقاشی که مریم رهنما بهشون جون داد و رو مدل پیاده کرد!

حالا ین روزا هم می بینیم که خانوم خانوما درگیر یه حرکت جدیده که به تازگی تمومش کرد. در این حرکت مریم رهنما اومدو تصویر یکه از یک مادر و فرزند نقاشی شده بود رو میکاپ کرد و مدلی رو انتخاب نمود که یه زمینه شبیه به مادر در نقاشی بود و با ریز جزئیات مدلش رو نقاشی و میکاپ کرد! این طراحی به قدری ظریف انجام شد که حتی زیر چشم مدل و خط و خطوط روی بینی و ... هم شبیه به نقاشی در اومد!

مریم رهنما همه این موارد گفته شده رو تو استوری هایی که گذاشت نشون داد و یه عالمه استوری منتشر کرد، اما خب بعد از اتمام کارش همرو پا کرد که خب فالوورایی که دیدن واقعا لذت بردن! در ادامه ببینیم تصویری از نقاشی و مدل رو.

Untitled

مریم رهنما چرا سلبریتی هارو برای کارش انتخاب کرده؟

به اعتقاد مریم رهنما بیشتر بانوان ایران از سلبریتی ها و سبک زندگی اونها پیروی میکنند و علت این امر رو خاطره های خوبی که اونها برای مردم میسازند و علاقه ی مردم به سلبریتی ها میدونه. علاوه بر بهاره رهنما بازیگران زیادی به عنوان مدل آرایشی به سالن مریم رهنما رفته و همچنین الهام حمیدی و همسر مهران غفوریان برای مراسم عروسی خود این سالن رو انتخاب کرده اند که در حال حاضر هزینه تنها میکاپ عروس پیش خانم رهنما مبلغ بسیار بالایی داره.

آرایشگاه مریم رهنما مقصد بسیاری از بانوان هنرپیشه از جمله یکتا ناصر،شبنم مقدم، لیندا کیانی، متین ستوده، فریبا نادری، نیوشا ضیغمی، نرگس آبیار، مرجانه گلچین،نفیسه روشن و خیلی از بانوان سلبریتی دیگر.

360014204_668044838501789_114058067970342103_n

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی