|

تولد بازی کات لازم "مریم رهنما" خواهر بهاره خانوم؛ حقاً میکاپ آرتیست فوق العاده هستن!

maryam rahnama shayanews

مریم رهنما خواهر بهاره رهنما است که به تازگی تولدش بود و کلی از بازیگرا سورپرایزش کردن که البته نوع پوشش خانوم خانوما سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مریم رهنما میکاپ آرتیست جذاب ایرانی می باشد که اتفاقا استعداد شگفت انگیزی هم در آرایش و طراحی های خفن در صورت داره و اغلبه میکاپ های خانومای بازیگر برای مراسمات سینمایی رو ایشون و تیم کاریشون انجام میدن. احتمالا اسم مریم رهنما ذهنتون رو قلقلک میده! بله درسته ایشون خواهر بهاره رهنما هستند که هیچ شباهتی هم به ایشون ندارن اما طبق گفته های این دو هنرمند مشخص شد که خواهرن! مریم رهنما از جمله میکاپ آرتیست هایی است که میکاپ غلیظ کارشه و برخلاف اینکه تو این دو سه ساله آرایش نود و ملیح ترند شده ایشون سبک کاریشون پر رنگه!

البته که همیشه واجب نیست با مد و ترند سال جلو رفت و گاهی این خلاف راه دیگران جلو رفتن هم گیرایی خاص خودش رو داره و ممکنه اتفاقا موفق تر از بقیه هم باشه اما در صورتی که کارِت درست باشه! مریم خانوم رهنما از کار درست های این صنعت هستند که مدتی میشه حسابی بر سر زبونا افتادن.

اما مریم رهنما به تازگی سال روز تولدش بود و در همین راستا خب از اونجایی که اعتبار زیادی داره براش تبریک های زیادی هم گذشته شد که در ادامه یکیش رو می بینیم.

maryamrahnama___2871230426380277278_1455070084

مریم رهنما مثل خواهرش بهارست؟!

مریم رهنما با بازیگران و چهره های معروف بسیاری آشناست و رابطه دوستانه داره که خب همین روندش هم باعث شد تا ایشون به یکباره خیلی مشهور شه اما خوب بودن در کار و اخلاق نیز باعث میشه شخص محبوب بشه که مریم رهنما شده!

شبنم مقدمی از جمله هنرمندانی بود که برای تولد خانوم آرایشگر اومد و عکس بالایی رو گرفتن اما خب لباس های کوتاه این دو چهره سوژه کاربران شد.

البته که بهاره رهنما خود نیز چندان به حجاب اعتقادی نداره و حتی مدتی به شدت داشت نامتعارف پیش میرفت تا اینکه طلاق گرفت و استپ کرد! حالا یه تار مو از خانوم بازیگر نمی بینید اما در عوض تا دلتون بخواد تتو زده و پیرسینگ داره و آرایش غلیظ میکنه که این بیشتر جنبه جلب توجه رو نشون میده.

Untitled (1)

عکاسی و سالن مریم رهنما

مریم رهنما سبک و راه خودش را دارد هم در میکاپ و هم در عکاسی اگر تصویری ببینید کاملا متوجه این خواهید شد که این کار برای خانم رهنماست! مریم رهنما میکاپ ارتیست جوان و هنرمند که سالن خود را در پاسداران مدیریت میکند و در بالای سالن آتلیه ی خود ارایشگاه قرار دارد و تمام عکاسی ها توسط تیم خودش انجام میشود.

آرایش آنجلینا جولی به دست مریم رهنما؟!

خودش رو پر انرژی و سرزنده و عاشق زندگی و هنر میشناسد، و دوست دارد روزی آنجلینا جولی را میکاپ کند. در تنهایی آرایش میکند و علت اینکار را میل به زیبایی که خدا در وجودش گذاشته میداند. وی هر چند وقتی یکبار مستر کلاس می گذارد که با استقبال وحشتناک و خفنی مواجه می شود. اما مدتی پیش مریم رهنما پروژه ای به مناسبت روز معماری ایران اجرا کرد که کاملا متفاوت بود. او در  این کار از خانومای بازیگر استفاده کرد که در نوع خودش جالب بود.

نظر مریم رهنما درباره آرایش سلبریتی ها

به اعتقاد مریم رهنما بیشتر بانوان ایران از سلبریتی ها و سبک زندگی آنها پیروی میکنند. و علت این امر را خاطره های خوبی که آنها برای مردم میسازند و علاقه ی مردم به سلبریتی ها میداند.

علاوه بر بهاره رهنما بازیگران زیادی به عنوان مدل آرایشی به سالن مریم رهنما رفته و همچنین الهام حمیدی و همسر مهران غفوریان برای مراسم عروسی خود این سالن را انتخاب کرده اند که در حال حاضر هزینه تنها میکاپ عروس پیش خانم رهنما نزدیک به 10 میلیون تومان است.

آرایشگاه مریم رهنما مقصد بسیاری از بانوان هنرپیشه از جمله یکتا ناصر،شبنم مقدم، لیندا کیانی، متین ستوده، فریبا نادری، نیوشا ضیغمی، نرگس آبیار، مرجانه گلچین، نفیسه روشن و خیلی از بانوان سلبریتی دیگر.

Untitled

آرایش الهام حمیدی که همه باهاش حال کردن!

همین چند روز پیش هم مریم رهنما کلاسی دیگر گذاشت و الهام حمیدی رو دعوت کرد چرا که الهام حمیدی برای ازدواج دومش پیش مریم رهنما میکاپ شد و سبک و کار این آرایش با استقبال شدید مخاطبین روبرو شد و خیلیا خوششون اومد و محبوب بود، به همین دلیل بعد از گذشت کلی مدت دوباره این کار رو انجام داد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • زی زی ارسالی در

    خیلی جذاب و زیبا واقعا هنرمندن

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها