|

رونمایی بهاره رهنما از استایل جدید و گربه لاکچریش؛ با مهریش چه خونه پرنسس پسندی ساخته!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما کلا این مدلیه که اصلا و ابدا نمیتونه عادی زندگی کنه و دائما در حال تغییره، اما اینبار تغییری که داشت در لباس همراه با گربش بود!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهاره رهنما بازیگر مشهور و محبوب ایرانیه که البته از محبوبیت تنها مثقالی برای خانوم بازیگر مونده و حالا می بینیم که این چهره نه تنها در هیچ یک از فیلم و سریال ها دیده نمیشه، بلکه به نوعی از اونچه که در دل مخاطب داشت هم داره میوفته! بهاره رهنما در گذشته که همسر چهره ای همچون پیمان قاسم خانی بود، خب خیلی زیاد پیشنهاد کاری داشت که البته همشونم از سوی همسرش بودن و درست به مانند خانوم یکتا ناصر که کلا تو پروژه های آقاشون دیده میشد و حالا که حرف و حدیث جدایی ازشون شنیده میشه، می بینیم که خانومها هم بهاره رهنما و هم یکتا ناصر تو هیچ فیلم و سریالی دیده نمیشه.

البته که پرستیژ هر آدمی متفاوته و مثلا بهاره رهنما هیچگاه خودش رو تو قفس نگه نداشت و چالش های بسیاری رو تجربه کرده که همشونم عجیب بودن درست به مانند عجیب الخلقه بودن خود خانوم بازیگر. اما خب یکتا ناصر این مدلی نیست و انگاری فقط میخواد بازیگر باشه نه هیچ چیز دیگه ای! بهاره رهنما همیشه از بازیگرای ژانر طنز بود و خب چون گفتیم قابلیت عجیبی درونش داره دائما میتونه تغییر کنه  به همون اشکال طنزانه در بیاد! مثلا در ادامه مشاهده می کنید خانوم بازیگر رو در حالی که گربه لاکچری و خونگیش رو برده دامپزشکی و با ظاهری متفاوت هم عکسید!

این در حالیه که تا همنی چهار روز پیش خانوم خانوما رو با استایلی با حجاب میدیدیم اما انگاری اعتقادات این بازیگر زن تند تند در حال تغییر کردنه و نمیتونه یک جا وایسته!

b.rahnama_s instagram 2023-8-2 story

گربه ای که به دست بهاره رهنما هستش دکمه خانوم نام داره و نشون میده بهاره رهنما حتی در این موضوع هم عقب نمونده چرا که می بینیم این روزا خانومای بازیگر خیلی رفتن تو کار نگهداری از حیواناتی مثل گربه که خب قبلنا سگ کلاس بیشتری داشت و حالا انگاری میون قشر بازیگر گربه های کلاس تره! بله درست شنیدین با این تفاسیری که دیده میشه ظاهرا چهره های مشهور حیوانات رو برای رفاه و زندگی بهتر نمیارن، بلکه چشم و هم چشمی بارزی میونشون دیده میشه!

خونه زندگی اعیونی که بهاره رهنما تو مجردی واسه خودش ساخت! البته با مهریه هاش

میدونید که روند میون بلاگر های خانوم این مدلیه که میان و از خونه زندگیشون یه عالمه پست و استوری میذارن و در نهایت خب افزایش فالووری دیدنی دارند. اما این حرکت بین بازیگران چندان دیده نمیشه چون اصلا امکان نداره بگیم اهالی سینما خاله زنک نیستند چرا که این سبک اخلاق اتفاقا میونشون زیاده، اما ظاهرا یه مرزی بینشون هستش که نشون میده دست خودشون نیست و انگاری نبااااید اینچنین حرکت هایی داشته باشن. مثلا همین خانوم بهاره رهنما تو همممه رشته ای دست برده و همه حرکتی ازش دیده شده اما خب این یه مورد خیر! مثلا از هیچ بازیگری دیده نمیشه بیاد و از داخل خونش ولاگ درتس کنه و یا تو استوریاش دقیق و ریز به ریز نشون بده چه مدل خونه ای داره!

مگه اینکه مثلا مثل خانوم فریبا نادری تو برنامه شام ایرانی شرکت کنه و لاکچری بودن خونش مغز همرو سوت بکشه! در ادامه اما تیکه ای از جهاز جذاب خانوم خانوما مشاهده می کنید. اخه میدوندی که بهاره رهنما یه دو سه باری ازدواج کرده و آخرین جهازش هنوز نو و جدیده!

فیلمی که بهاره رهنما ساخت و مثبت 15 بود!

جالبه که بدونید بهاره رهنما در اینستاگرامش فعالیت زیادی داره و با توجه به اینکه 5 میلیون جذب فالوور داشته، خب کاربران بسیاری هستند که دنبال کننده وی می باشند. بهاره رهنما در پست های اخیرخود در رابطه با فیلم عجیبی که ساخت و محتوای آن صحبت کرد. فیلم "عطر آخر اردیبهشت" به کارگردانی بهاره رهنما که مناسب افراد بالای 15 سال می باشد.

البته که این فیلم به جشنوازه ایتالیا هم رفت اما برنده هیچ جایزه ای نشد و بسیاری از مخاطبین هم بعد از دیدن این کار نظراتی منفی داشتند!

بهاره+رهنما

خواهری که کوچیکتر از بهاره رهنما هستش اما موفق ترررررررر!

اما چقدر از بهاره رهنما بگیم؟ کمی هم با خونوادش آشناییت پیدا کنیم! بهاره رهنما در رابطه با خونوادش بارها و بارها صحبت کرده. خانوم بازیگر که هر بار از تک به تک اعضای هم خونِش هزارات تعریف و تمجید داره، کاربران رو حسابی متعجب میسازه چرا که بهاره رهنما برادرش رو پروفسور خطاب میکنه، خواهرش رو بهترین میکاپ آرتیست و برادر زادش رو هم از دانشمندا میدونه! احتمالا فقط خانوم بازیگر و دخترشون در راستای خاصی فیلسوف نشده اند!!

مریم رهنما به گفته بهاره بانو آبجی کوچیکه هستش و این در حالیه که قبلنا بهاره رهنما گفته بود تنها یک خواهر داره به نام بهانه! اما چند وقتی میشه که از خواهری دیگر به نام مریم رهنما رونمایی شده که سالن زیبایی داره و از طریق ارتباط با بازیگران خودش و سالنش رو به شهرت رسوند. در ادامه ابتدا تصویر درمانده و خسته از بهاره رهنما مشاهده می کنید که با فیلتر جمع و جورش کرد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • سهیل علاقبندراه ارسالی در

    لطفا ارسال

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی